معرفی و دانلود کتاب کار و بار: من ورزش را دوست دارم: چه شغل‌هایی مرتبط با ورزش سراغ داری؟

عکس جلد کتاب کار و بار: من ورزش را دوست دارم: چه شغل‌هایی مرتبط با ورزش سراغ داری؟
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و بار: من ورزش را دوست دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و بار: من ورزش را دوست دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و بار: من ورزش را دوست دارم: چه شغل‌هایی مرتبط با ورزش سراغ داری؟

کتاب کار و بار: من ورزش را دوست دارم همه‌ی بچه‌های عاشق ورزش را با دنیایی از شغل‌های مرتبط با این حوزه آشنا می‌کند. تاکید می‌کنیم: همه‌ی بچه‌های عاشق ورزش. در کتابی که استیو مارتین نوشته برای تمام بچه‌ها با هر استعداد، مهارت و علاقه‌ای، شغلی وجود دارد که می‌توانند آن را در آینده دنبال کنند. صفحات این کتاب پر از تصاویر هیجان‌انگیزی است که تام وولی طراحی کرده است.

درباره‌ی کتاب کار و بار: من ورزش را دوست دارم

آشنایی با مسیرهای شغلی برای بچه‌ها مفید و مهم است. چون آن‌ها را ترغیب می‌کند به سوال‌های مهمی که چند سال بعد در دوره‌ی نوجوانی برای‌شان مطرح می‌شود فکر کنند؛ سوال‌هایی درباره‌ی این که می‌خواهند چه کسی باشند، چه نقشی در جامعه ایفا کنند، چه مسئولیتی در قبال تصمیم‌های خود دارند و به چه چیزی واقعاً علاقه‌مند هستند. بچه‌هایی که از قبل، به این سوال‌ها فکر کرده‌اند این دوره را بهتر پشت سر می‌گذرانند و با آمادگی بیشتری به دنیای بزرگسالی وارد می‌شوند. مجموعه کتاب‌های کار و بار (That's a job) کودکان را تشویق می‌کند به علایق خود فکر کنند و استعدادهای‌شان را کشف نمایند. استیو مارتین (Steve Martin) در کتاب من ورزش را دوست دارم (I Like Sports) یکی از رایج‌ترین علایق میان کودکان را نشانه می‌گیرد. ورزش به دلایل زیادی میان بچه‌ها محبوب است. ماهیت سرگرم‌کننده‌ی ورزش و شخصیت‌های ورزشی معروف بعضی از این دلیل‌ها هستند. این علاقه هر علتی که داشته باشد، فرصت خوبی برای پرورش توانایی‌های کودکان است. کتاب من ورزش را دوست دارم به بچه‌ها یاد می‌دهد چطور از این فرصت استفاده کنند.

کتاب من ورزش را دوست دارم از چند بخش تشکیل شده. بخش اول، معرفی 24 شغل مختلف در زمینه‌ی ورزش است. بعضی از این شغل‌ها ورزشکاری حرفه‌ای، پزشکیاری ورزشی، روزنامه‌نگاری ورزشی، تحلیلگری آمار ورزشی و روان‌شناسی ورزشی هستند. همان‌طور که می‌بینید هر کدام از این شغل‌ها به دانش و مهارت‌های کاملاً متفاوتی نیاز دارند و برای تخصص‌ها و استعدادهای مختلفی مناسب هستند. با این حال، همه‌شان در علاقه به ورزش مشترک‌اند. استیو مارتین در کتاب من ورزش را دوست دارم برای تمام علاقه‌ها، استعدادها و رشته‌ها یک شغل ورزشی مناسب پیشنهاد می‌دهد. در بخش معرفی شغل‌ها، یک روز از هر شغل از زبان کسی که به آن مشغول است تعریف می‌شود. در این قسمت، کودکان با اطلاعات مهمی مثل مهارت‌های لازم برای هر شغل، مسئولیت‌های آن و البته بهترین و بدترین قسمت‌های آن شغل آشنا می‌شوند. بخش دوم، راهنمای انتخاب شغل بر اساس مهارت، ویژگی‌های شخصی و علاقه و هدف است. در بخش سوم، استیو مارتین چند شغل هیجان‌انگیز دیگرِ مربوط به ورزش را معرفی می‌کند. (یکی از آن‌ها طراحی لباس ورزشی است.)

معرفی و دانلود کتاب کار و بار: من ورزش را دوست دارم

بهترین ویژگی کتاب من ورزش را دوست دارم این است که برای همه‌ی بچه‌ها نوشته شده. همه می‌توانند شغل ورزشی موردعلاقه‌شان در آینده را پیدا کنند. شغل‌هایی که استیو مارتین معرفی می‌کند فقط به استعداد ورزشی نیاز ندارند بلکه با همه‌جور استعدادی می‌خوانند؛ استعداد هنری، علمی، ریاضیاتی، مدیریتی، فنی و خلاصه هرجور استعدادی که فکرش را بکنید. تصاویر خانم‌ها و آقایان با ویژگی‌های مختلف جسمی (مثلاً مردان یا زنان معلول) در کتاب وجود دارد که همگی در شغلی که به آن علاقه دارند موفق هستند.

کتاب من ورزش را دوست دارم طوری طراحی شده که حتی بچه‌هایی که کتاب خواندن را دوست ندارند می‌توانند با استفاده از آن شغل موردعلاقه‌ی خود را پیدا کنند. چنین چیزی چطور ممکن است؟ با کمک تصاویر. تصاویر این کتاب کاملاً با مطالب آن هماهنگ است. این کتاب حتی یک فهرست تصویری دارد تا حتی برای بچه‌هایی که با خواندن راحت نیستند، حدس زدن موضوع مطالب از روی تصاویر آسان باشد و راحت تشخیص دهند کدام مطلب احتمالاً برایشان جالب و مفید است. کتاب کار و بار: من ورزش را دوست دارم یک راهنمای کامل برای آینده‌ی شغلی‌ کودکانی است که عاشق تماشای برنامه‌های ورزشی یا شرکت در ورزش‌های مختلف هستند.

کتاب من ورزش را دوست دارم، همان‌طور که گفتیم یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی کار و بار است. این کتاب با ترجمه‌ی میترا امیری و به همت انتشارات پرتقال منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب کار و بار

مجموعه کتاب‌های کار و بار، مسیرهای شغلی را با توجه به علایق مختلف کودکان دسته‌بندی کرده‌ است. هر کتاب از این مجموعه، مسیرهای شغلی مربوط به یکی از علایق رایج کودکان را معرفی می‌کند. کتاب‌های «من حیوانات را دوست دارم» و «من فضای باز را دوست دارم»، از مجموعه کتاب‌های کار و بار، به فارسی ترجمه‌ شده‌‌اند و به ترتیب شغل‌های مرتبط با حیوانات و فضای باز را معرفی می‌کنند. در مجموعه‌ کتاب‌های کار و بار، اطلاعات مهم مربوط به هر شغل به زبان ساده و با تصاویر جذاب بیان شده تا کودکان به خوبی آن‌ها را درک کنند.

کتاب کار و بار: من ورزش را دوست دارم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان بالای 10 سال، که به هر شکلی به ورزش علاقه دارند و از حالا به آینده‌ی خود فکر می‌کنند مفید است.

در بخشی از کتاب کار و بار: من ورزش را دوست دارم: چه شغل‌هایی مرتبط با ورزش سراغ داری؟ می‌خوانیم

هدیه‌ی تولد هجده‌سالگی‌ام یک دوربین بود و از همان موقع شروع کردم به عکاسی از بازی‌ها و رویدادهای ورزشی محلی. این کار را آن‌قدر دوست داشتم که در یک دوره‌ی عکاسی ثبت‌نام کردم تا مهارت‌هایم را قوی‌تر کنم. روزبه‌روز بهتر و بهتر شدم و کم‌کم عکس‌هایم را برای وبسایت‌ها و مجله‌ها فرستادم. حالا برای دفتری کار می‌کنم که رویدادهای ورزشی را پوشش می‌دهد.

امروز در مسابقات دو و میدانی هستم. کارم را با عکاسی از پرش با نیزه شروع می‌کنم. خیلی جالب است اما عکس گرفتن از لحظه‌ی پرش ورزشکار از روی میله واقعاً چالش‌برانگیز است. آخرش برای اینکه بهترین عکس را بگیرم روی زمین دراز کشیدم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
ورزشکار حرفه‌ای
پزشکیار ورزشی
بازاریاب ورزشی
روزنامه‌نگار ورزشی
عکاس ورزشی
داور
نجات‌غریق
مربی شنا
مدیر تیم ورزشی
مروج ورزش
معلم ورزش
راهنمای تورهای ماجراجویانه
کارگزار ورزشی
مربی ورزش سالمندان
مدیر فروشگاه ورزشی
مدیر رویدادهای المپیک
تحلیلگر آمار ورزشی
مربی خصوصی
صاحب باشگاه ورزشی
متخصص تغذیه‌ی ورزشی
روان‌شناس ورزشی
مکانیک ماشین‌های مسابقه
تعمیرکار دوچرخه
مربی سوارکاری
این شغل راست کار خودت است!
باز هم هست...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و بار: من ورزش را دوست دارم: چه شغل‌هایی مرتبط با ورزش سراغ داری؟
نویسنده
مترجممیترا امیری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-622-274-484-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب علمی و آموزشی نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کار و بار: من ورزش را دوست دارم

برای دریافت کتاب کار و بار: من ورزش را دوست دارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.