معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین علوم ششم ابتدایی

عکس جلد کتاب کار و تمرین علوم ششم ابتدایی
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین علوم ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین علوم ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین علوم ششم ابتدایی

کتاب کار و تمرین علوم ششم ابتدایی تألیف حورا کاتبی، مطالب این کتاب درسی را مرور می‌کند و نکات و بخش‌های مهم آن را توضیح می‌دهد. این کتاب کمک‌آموزشی برای هر درس علوم، تمرین‌ها و پرسش‌هایی را طراحی کرده و آزمون‌هایی طبقه‌بندی‌شده ارائه داده که به درک مطالب کمک می‌کنند. همین‌طور دو امتحان جامع را هم شامل می‌شود که دانش‌آموز را برای امتحانات نوبت‌های اول و دوم آماده می‌کنند.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین علوم ششم ابتدایی

یکی از درس‌های مهم و تأثیرگذار دوران تحصیل، علوم است. این درس قرار است پدیده‌های دنیای اطراف را به دانش‌آموز نشان بدهد و در مورد محیط صحبت کند. کاوشگری، فرضیه ساختن، آزمون کردن و تأمل در رخدادها از اهداف اصلی علوم به شمار می‌رود. این درس در پایه‌ی ششم، دربردارنده‌ی مطالبی اساسی است و به موضوعات مهمی می‌پردازد؛ مثل شیوه‌ی ساخت کاغذ، اهمیت جنگل‌ها، ماهیت انرژی، آنچه در اعماق زمین است، یا شگفتی‌هایی که در دنیا وجود دارد. کتاب کار و تمرین علوم ششم ابتدایی تألیف حورا کاتبی، اثری کمک‌آموزشی است که تلاش دارد این درس را دوره کند و نکات آن را توضیح دهد. این راهنما درس‌نامه‌هایی کوتاه را در برمی‌گیرد که در آن‌ها تمام فصل‌های کتاب علوم به‌صورت مختصر و مفید تشریح شده‌اند. در این قسمت دانش‌آموز خیلی سریع مطالب را مرور می‌کند و با ایده‌ی اصلی آن بخش آشنا می‌شود. این شیوه برای موفقیت در امتحانات کاملاً کاربردی است و به او این امکان را می‌دهد تا در زمانی کوتاه خود را برای آزمون‌ها آماده کند.

ویژگی مهم کتاب کار و تمرین علوم ششم ابتدایی، ارائه پرسش‌ها و تمرین‌های متنوع و متعدد است. حورا کاتبی پس از هر درس‌نامه چندین تمرین طراحی کرده که به دانش‌آموز این امکان را می‌دهد تا خود را محک بزند. این تمرین‌ها تنوع زیادی دارند و خیلی سرگرم‌کننده هستند، یعنی مخاطب بدون اینکه خسته شود می‌تواند به پرسش‌ها پاسخ دهد و جواب درست را بیابد؛ برای مثال ممکن است سؤالات تصویری باشند یا از دانش‌آموز خواسته شود جای خالی را پر کرده یا گزینه‌های درست را با خط به هم وصل کند. پس‌ازاین تمرین‌ها، یک آزمون پایانی هم گنجانده شده که تمام نکات آن درس را در برمی‌گیرد. پرسش‌نامه‌ی این آزمون‌ها به‌صورت تشریحی طراحی شده تا دانش‌آموز بتواند اشتباهاتش را اصلاح کند. این کتاب دو آزمون جامع نیز دارد؛ یکی از آن‌ها در میانه‌ی کتاب قرار دارد و دانش‌آموز را برای شرکت در امتحان میان‌ترم آماده می‌کند. دیگری در انتها آمده که برای شبیه‌سازی امتحانات نوبت دوم است.

کتاب کار و تمرین علوم ششم ابتدایی را انتشارات گل واژه به چاپ رسانده است.

دربار‌ه‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

کار و تمرین، مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارات گل واژه هستند که به دروس مهم مقاطع مختلف تحصیلی می‌پردازند و آن‌ها را مرور می‌کنند. این کتاب‌ها متشکل از درس‌نامه‌هایی هستند که نکات اصلی آن درس را به شکلی مختصر و مفید توضیح می‌دهند. همین‌طور آزمون‌ها، پرسش‌ها و تمرین‌های متنوع و زیادی دارند که به درک و تعمیق مطالب کمک می‌کنند. دو آزمون جامع نیز برای شرکت موفق در آزمون‌های پایان‌ترم اول و دوم طراحی شده است.

کتاب کار و تمرین علوم ششم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به دانش‌آموزان پایه‌ی ششم پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: زنگ علوم
درس دوم: سرگذشت دفتر من
آزمون پایانی درس دوم
آزمون غنی‌سازی درس دوم
درس سوم: کارخانه‌ی کاغذسازی
آزمون پایانی درس سوم
آزمون غنی‌سازی درس سوم
درس چهارم: سفربه اعماق زمین
آزمون پایانی درس چهارم
آزمون غنی‌سازی درس چهارم
درس پنجم: زمین پویا
آزمون پایانی درس پنجم
آزمون غنی‌سازی درس پنجم
درس ششم: ورزش و نیرو (1)
آزمون پایانی درس ششم
آزمون غنی‌سازی درس ششم
درس هفتم: ورزش و نیرو (2)
آزمون پایانی درس هفتم
آزمون غنی‌سازی درس هفتم
آزمون نوبت اول
درس هشتم: طراحی کنیم و بسازیم
درس نهم: سفر انرژی
آزمون پایانی درس نهم
آزمون غنی‌سازی درس نهم
درس دهم: خیلی کوچک، خیلی بزرگ
آزمون پایانی درس دهم
آزمون غنی‌سازی درس دهم
درس یازدهم: شگفتی‌های برگ
آزمون پایانی درس یازدهم
آزمون غنی‌سازی درس یازدهم
درس دوازدهم: جنگل برای کیست؟
آزمون پایانی درس دوازدهم
آزمون غنی‌سازی درس دوازدهم
درس سیزدهم: سالم بمانیم
آزمون پایانی درس سیزدهم
آزمون غنی‌سازی درس سیزدهم
درس چهاردهم: از گذشته تا آینده
آزمون نوبت دوم
پاسخنامه آزمون

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین علوم ششم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات149
زبانفارسی
شابک978-600-337-256-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین علوم ششم ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین علوم ششم ابتدایی

برای دریافت کتاب کار و تمرین علوم ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.