معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین علوم دوم ابتدایی

عکس جلد کتاب کار و تمرین علوم دوم ابتدایی
قیمت:
۵۵۰۰۰ ۳۸,۵۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین علوم دوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین علوم دوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین علوم دوم ابتدایی

حورا کاتبی در ابتدای هر فصل از کتاب کار و تمرین علوم دوم ابتدایی خلاصه‌ای از نکات و اطلاعات هر درس از کتاب علوم را آورده و تمرین‌هایی را متناسب با هر درس، طراحی کرده است. او به والدین و معلمان توصیه می‌کند که از مطالب این کتاب برای برانگیختن کنجکاوی دانش‌آموز و توجه او به محیط اطرافش استفاده کنند.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین علوم دوم ابتدایی

کودکان اغلب درباره‌ی پدیده‌های اطرافشان سؤالات مختلفی می‌پرسند: چگونه باران می‌آید؟ چرا زمین دور خورشید می‌چرخد و ماه دور زمین؟ چرا آلودگی هوا اتفاق می‌افتد؟ درختان چگونه رشد می‌کنند؟ ما انسان‌ها چطور به وجود می‌آییم؟ و هزاران سؤال دیگر که با دیدن دنیای اطراف و گشت‌وگذار در طبیعت، در ذهنشان شکل می‌گیرد. کتاب‌های علوم در دوره‌ی دبستان سعی دارند به این پرسش‌ها جواب‌هایی ساده اما علمی بدهند. آموزگاران و والدینی که می‌خواهند کودکان را به مطالعه‌ی بیشتر دعوت کنند، می‌توانند از کتاب‌های کمک‌درسی و کمک‌آموزشی استفاده کنند. کتاب کار و تمرین علوم دوم ابتدایی یکی از این کتاب‌هاست.

حورا کاتبی در ابتدای کتاب کار و تمرین علوم دوم ابتدایی از والدین خواهش می‌کند که به فرزندشان اجازه‌ی اندیشیدن و تجربه کردن بدهند و به‌جای آن‌ها هیچ کاری را انجام ندهند. همچنین به معلمان توصیه می‌کند که همکاری گروهی را مد نظر قرار دهند و دانش‌آموزان را به طراحی تمرین‌های جدید و مطابق با کتاب درسی تشویق کنند. تمرین‌های این کتاب نیز مانند دیگر کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین انتشارات گل‌واژه، گوناگون و سرگرم‌کننده هستند.

درباره‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

مجموعه‌ی کار و تمرین انتشارات گل‌واژه برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی است و در آن یادآوری، ثبیت، تعمیق و تنوع‌بخشی آموزش‌ها اهمیتی ویژه دارد. در این بخش، محتویات مجموعه‌ی کار و تمرین دوره‌ی ابتدایی معرفی می‌شود:

- کلبه‌ی آموزش: در بخش «کلبه‌ی آموزش» موضوع هر درس به طور خلاصه توضیح داده می‌شود و با بهره‌گیری از کتاب معلم، سه سطح روند یادگیری دانش‌آموزان مطرح می‌گردد. این بخش برای اولیا طراحی شده تا با مطالب کتاب درسی آماده شوند و فرزندشان را بهتر راهنمایی کنند.

- تمرین‌ها: در هر بخش از کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، نویسندگان متناسب با هر پایه‌ی تحصیلی، تمرین‌های متفاوتی را طراحی کرده‌اند تا دانش‌آموزان با کمک والدینشان در منزل، آموخته‌های خود در مدرسه را مرور کنند.

- ارزشیابی مرحله‌ای: پس از هر سه بخش، ارزیابی کوتاهی برای سنجش یادگیری دانش‌آموز قرار داده شده است.

- جدول ارزشیابی توصیفی معلم: این جدول با محتوای توصیفی، اهداف هر بخش را مشخص می‌کند. معلمان با مطالعه‌ی این جدول نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز را تببین می‌کنند و والدین نیز با بررسی دقیق‌تر جدول، متوجه روند یادگیری فرزندشان می‌شوند.

- ارزشیابی پایانی: در بخش پایانی کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، مجموعه‌ای از سؤالات امتحانی قرار گرفته است.

- خودارزیابی دانش‌آموز: پایان کتاب حاوی جدول توصیفی اهداف آموزشی دانش‌آموز است. دانش‌آموزان با پر کردن محتویات این بخش، میزان یادگیری خود را در پایان سال می‌سنجند.

کتاب کار و تمرین علوم دوم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای برانگیختن کنجکاوی دانش‌آموزان دوم دبستان نوشته شده است. والدین و آموزگاران هم می‌توانند از کتاب کار و تمرین علوم دوم ابتدایی استفاده کنند.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: زنگ علوم (گردش در باغ)
درس دوم: هوای سالم آب سالم
درس سوم: زندگی ما و گردش زمین (1)
درس چهارم: زندگی ما و گردش زمین (2)
درس پنجم: پیام رمز را پیدا کن (1)
درس ششم: پیام رمز را پیدا کن (2)
درس هفتم: اگر تمام شود...
درس هشتم: بسازیم و لذت ببریم
درس نهم: سرگذشت دانه
درس دهم: درون آشیانه‌ها
درس یازدهم: من رشد می‌کنم
درس دوازدهم: برای جشن آماده شویم
درس سیزدهم: بعد از جشن
درس چهاردهم از گذشته تا آینده (نان)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین علوم دوم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانفارسی
شابک978-964-482-957-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۵۵۰۰۰ ۳۸,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین علوم دوم ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین علوم دوم ابتدایی

برای دریافت کتاب کار و تمرین علوم دوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.