معرفی و دانلود کتاب کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول: روانشناسی کارآفرین مدرن

عکس جلد کتاب کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول: روانشناسی کارآفرین مدرن
قیمت:
۷۹,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول: روانشناسی کارآفرین مدرن

کتاب صوتی کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول اثری شامل چند مقاله‌ی ترجمه‌شده از گروه نویسندگانِ انتشارات روان‌شناسی جامعه است که سهیل اطهری وظیفه‌ی ترجمه و تدوین آن‌ها را به عهده داشته. این کتاب صوتی به تعدادی از سؤالات پراهمیت کارآفرینان جوان پاسخ می‌دهد و اطلاعات به‌روزی از نحوه‌ی اداره‌ی استارتاپ در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب صوتی کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول

استارتاپ‌ها که در دهه‌های اخیر به نامی آشنا در میان مردم بدل شده‌اند، به کسب‌وکارهای نوپایی گفته می‌شوند که با درآمد کم و سرمایه‌گذاری‌های عظیم کار خود را شروع می‌کنند تا محصول یا خدماتی را به مردم ارائه دهند که تقاضایی برایشان در بازار وجود دارد. این نوع کسب‌وکارها که بر پایه‌ی دانش و فناوری استوارند، بستری برای کسب موفقیت و سود فراوانند؛ ولی در مقابل امکان شکست و ضررهای هنگفت نیز در آن‌ها وجود دارد. همین مسئله ضرورت آموزش و بالا بردن سواد رقابت در بازار را برای کارآفرینان به یک ضرورت بدل می‌کند. عناوینی چون کتاب صوتی کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول، از جمله منابع مفید در این حوزه هستند که می‌توانند نیاز کارآفرینان را به دسترسی به منابع به‌روز برطرف نمایند.

کتاب صوتی کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول، یکی از آثار مجموعه‌ی «روانشناسی به زبان ساده برای همه» نشر روانشناسی جامعه است. در این کتاب صوتی، مقالات متعدد و معتبری در حوزه‌ی مدیریت کسب‌وکارهای استارتاپی به همت سهیل اطهری ترجمه و گردآوری شده است. تمرکز این کتاب صوتی بر موضوع اداره‌ی استارتاپ‌ها هم از نظر جنبه‌ی فنی و هم از جنبه‌ی روانشناسی است.

کتاب صوتی کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول شامل 25 مقاله است. قسمت اول این کتاب شامل مقالات یکم تا پنجم است و به عناوینی چون «استارتاپ چیست»، «شرکت استارتاپی چیست»، «شناخت استارتاپ‌ها»، «انواع استارتاپ‌ها» و «راه‌اندازی استارتاپ از صفر» اختصاص دارد. قسمت دوم کتاب، مقالات ششم تا دهم را در بر می‌گیرد که «چگونه در نُه مرحله استارتاپ ایجاد کنیم»، «ملاحظات ویژه برای راه‌اندازی استارتاپ»، «نُه دلیل برای راه‌اندازی یک استارتاپ»، «استارتاپ‌ها چگونه موفق می‌شوند» و «قدمی ساده برای راه‌اندازی استارتاپ» به ترتیب نام این مقالات است. قسمت سوم کتاب، مقالات «80 ایده‌ی ناب استارتاپی برای کسب درآمد در سال 2023»، «توصیه‌های 10 بنیان‌گذار استارتاپی»، «17 استراتژی موثر برای پرورش فرهنگ استارتاپی»، «چند واقعیت جالب درباره‌ی استارتاپ‌ها» و «7 مدل مختلف کسب‌وکار که برای انواع استارتاپ‌ها استفاده می‌شود» را توضیح می‌دهد. قسمت چهارم کتاب صوتی کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول، شامل مقالات «چگونه پرسودترین مدل کسب‌وکار استارتاپی را انتخاب کنیم»، «مدل کسب‌وکار استارتاپ»، «مؤلفه‌های کلیدی یک استارتاپ موفق»، «کاربرد 3F در تأمین مالی استارتاپ» و «مدیریت صحیح افراد، فرایندها و محصول» است. آخرین قسمت این کتاب صوتی نیز، عنوان‌هایی مثل «چگونه می‌توان افراد، فرایند و محصول را در یک استارتاپ مدیریت نمود»، «مهم‌ترین مدل‌های درآمدی در استارتاپ‌ها چه هستند»، «مهم‌ترین مراحل طول عمر یک استارتاپ چه هستند»، «چهار اشتباه رایجی که استارتاپ‌ها مرتکب می‌شوند» و «چرا استارتاپ‌ها با شکست مواجه می‌شوند» را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

کتاب صوتی کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول ترجمه‌ی سهیل اطهری است که توسط نشر صوتی روانشناسی جامعه منتشر شده است. اعظم فراهانی، مهرشاد نادری، مهتاب احمدی، مبینا فلاح‌زاده، بهمن یحیی‌زاده و عسل جعفری گویندگان این کتاب صوتی هستند.

کتاب صوتی کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی را به کارآفرینان و مدیران کسب‌وکارهای استارتاپی توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول: روانشناسی کارآفرین مدرن می‌شنویم

چگونه در 9 مرحله استارتاپ ایجاد کنیم؟

1. مهارت‌های کارآفرینی خود را ارزیابی کنید. راه‌اندازی استارتاپ فقط برای یک هفته نیست. شروع و توسعه‌ی هر کسب‌‌وکاری به تعهد نیاز دارد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کارآفرینان عبارتند از: عشق، خلاقیت، انگیزه، نظم و انضباط شخصی، سازگارپذیری، نظارت و تمایل به ریسک‌پذیری.

2. ایده‌ی استارتاپی خود را توسعه دهید. اگر به دنبال ایده‌های استارتاپی هستید، یکی از اولین جاهایی که باید شروع به تحقیق درباره‌ی آن کنید این است که بدانید در حال حاضر چه چیزی دارید.

3. نقشه‌ی راه استارتاپی خود را ایجاد کنید. چه با طرح کسب‌وکار رسمی کارتان را شروع کنید و چه با طرح غیررسمی، فرایند نوشتن طرح کسب‌وکارتان شما را ملزم می‌کند تا تمامی عناصر کلیدی کسب‌وکار خود نظیر صنعت، بازار و جایگاه رقابتی خود را در نظر بگیرید.

4. تیم بنیان‌گذاری خود را تشکیل دهید. استارتاپ‌هایی که دو بنیان‌گذار دارند در مقایسه با آن‌هایی که فقط یک بنیان‌گذار دارند 19 درصد کمتر دچار مشکل می‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهد که برای کارآفرینان الهام‌بخشی که شریک بنیان‌گذار ندارند، 6.3 برابر بیشتر طول می‌کشد که رشد چشمگیری را تجربه کنند.

5. رسماً استارتاپ خود را شکل دهید. انتخاب اسم برای استارتاپ خود ملاحظه‌ی بسیار مهمی محسوب می‌شود. انتخاب یک اسم خوب به نوع کسب‌وکار، صنعت و مخاطبین هدف شما بستگی دارد.

6. تأمین مالی را برای استارتاپ خود ایجاد کنید. استارتاپ‌ها اغلب برای پوشش هزینه‌های اولیه‌ی خود به سرمایه نیاز دارند تا به این وسیله سودآور شوند، و باز هم به پول نیاز دارند تا توسعه پیدا کنند و رشد یابند.

7. برای استارتاپ خود حسابداری ایجاد کنید. حسابداری به شما اجازه می‌دهد تا بدانید که عملکرد مالیتان چگونه است. بنچ‌مارک‌ها و الگوهای خود را رصد کنید تا بدانید که استارتاپ شما چقدر می‌ارزد.

8. برند استارتاپی خود را شکل دهید. لوگوی استارتاپ خود را طراحی کنید. وبسایت استارتاپ خود را شکل دهید و حضوری فعال در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.

9. تیم استخدام کنید. این تیم شامل مدیر کل، مدیر اجرایی، مدیر بازاریابی، توسعه‌دهنده‌ی محصول، مدیر فروش و نماینده‌ی خدمات مشتریان می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
قسمت یک
19 دقیقه
قسمت دو
31 دقیقه
قسمت سه
23 دقیقه
قسمت چهار
24 دقیقه
قسمت پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول: روانشناسی کارآفرین مدرن
نویسنده
مترجمسهیل اطهری
راویاعظم فراهانی، مهرشاد نادری، مهتاب احمدی، مبینا فلاح زاده، بهمن یحیی زاده، عسل جعفری
ناشر صوتیانتشارات روانشناسی جامعه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول

برای دریافت کتاب کارآفرین مدرن - شماره‌ی اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.