معرفی و دانلود کتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی: چگونه می‌توانیم یک استارتاپ موفق و پایدار ایجاد کنیم؟

عکس جلد کتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی: چگونه می‌توانیم یک استارتاپ موفق و پایدار ایجاد کنیم؟
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی: چگونه می‌توانیم یک استارتاپ موفق و پایدار ایجاد کنیم؟

سید علی کاظمی در کتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی به موضوع ایجاد یک کسب‌وکار موفق و ماندگار پرداخته است. این کتاب نتیجه‌ی گردآوری نظرات پیش‌گامان این حوزه، مصاحبه با صاحبان کسب‌وکارهای موفق و مطالعات و تجربیات شخصی نویسنده است. با مطالعه‌ی این اثر می‌آموزید چگونه یک استارتاپ پیش‌رو و پایدار را ایجاد کرده و آن را از خطرات و اتفاقات پیش‌بینی نشده مصون نگه دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی

اگر می‌خواهید کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی کنید اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید و چطور پیش بروید، کتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی برای شماست. سید علی کاظمی در این کتاب به مخاطب خود می‌آموزد که در راه‌اندازی و حفظ یک کسب‌وکار نوپا چه نکاتی مهم است، چه مراحلی باید طی شود، خطراتی که هر در مرحله وجود دارد، چه هستند و چگونه باید از هدر رفتِ زمان و سرمایه پیش‌گیری کرد.

استارتاپ‌ را اغلب به گونه‌ای از کسب‌وکارها اطلاق می‌کنند که هنوز به وضعیت تثبیت قطعی نرسیده‌ است و از ویژگی‌های محصول نهایی و مشتری‌های بالقوه‌ی خود اطلاعات جامعی در دست ندارد. استارتاپ‌ها مدلی تکرارپذیر دارند به این معنا که اول از کالایی محدود با گستره‌ی عرضه‌ای مشخص آغاز می‌کنند و پس از آنکه به میزانی از قطعیت در فروش و عرضه دست یافتند، تنوع کالا و محدوده‌ی عرضه‌ی آن را گسترش می‌دهند. از نمونه‌های بارز و مشهور آن در کشور خودمان، دیجی‌کالا و در سطح جهانی شرکت آمازون را می‌توان نام برد. فرقی ندارد استارتاپ در چه حوزه‌ای راه‌اندازی شود، اغلب هدف این است که چیزی در اختیار عموم افراد جامعه قرار گیرد که بیش از هر چیزی به آن نیاز دارند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی

واژه‌ی استارتاپ، معنایی معادل خلاقیت و نوآوری به خود گرفته است. هر استارتاپی معمولاً ایجاد می‌شود تا بخشی از نیازهای افراد را برطرف کرده یا خدماتِ رفاهی به آنان ارائه دهد. نوآوری را در اینجا نمی‌توان هم‌سنگ با فناوری اطلاعات در نظر گرفت. لزوماً محصول نهایی هر استارتاپی، ابزارهای تکنولوژی نیست. درباره‌ی اینکه چه فعالیت‌های نوپایی را می‌توان استارتاپ دانست همچنان اختلاف‌نظر وجود دارد اما در تعاریفی که اغلب به آن‌ها اشاره و استناد می‌شود، بر استفاده از وب، موبایل، تکنولوژی‌های جدید و اینترنت در رشد استارتاپ تأکید شده است.

بسیاری از افراد هستند که در پی ایجاد کسب‌وکاری برای خود هستند اما نمی‌توانند در این مسیر پیش روند و اغلب به ضرر و زیان‌های بزرگی دچار می‌شوند. آن‌ها عموماً از دانش، تجربه و مهارت کافی بی‌بهره‌اند چرا که آنچه در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تعلیم داده می‌شود، نظریه‌هایی هستند که قابلیت اعمال به هر شرایط و فضایی را ندارند. تبدیل تئوری به عمل، تجربه و مهارت نیاز دارد و گاهی این مهارت حتی در افراد صاحب کسب‌وکار نیز مشاهده نمی‌شود. به همین خاطر است که اغلب استارتاپ‌ها یا کسب‌وکارهای نوپا به موفقیت دست پیدا نمی‌کنند.

سید علی کاظمی در کتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی با زبانی ساده که برای عموم افراد جامعه قابل درک باشد، به مخاطب می‌آموزد که در ایجاد یک استارتاپ موفق چه عواملی دخیل هستند، چه مراحلی باید طی شود و چطور باید با چالش‌های پیش‌رو مواجه شد.کتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی به همت نشر صوتی موج کتاب و با خوانش مجتبی حیدری به انتشار رسیده است.

کتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی برای هر فرد علاقه‌مندی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار خود است و می‌خواهد از سرمایه و زمانی که در اختیار دارد، به بهترین شکل بهره ببرد، پیشنهاد می‌شود. علاوه بر آن، دانشجویان و افرادی که به تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اند، افراد جویای کار و نیز مشاوران و مربیان استارتاپ‌ها نیز راه‌کارهای این کتاب را مفید و جالب‌توجه خواهند یافت.

در بخشی از کتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی: چگونه می‌توانیم یک استارتاپ موفق و پایدار ایجاد کنیم؟ می‌شنویم

اولین گام عملی در ایجاد یک استارتاپ تعیین مأموریت و سپس هدفگذاری برای آن است. مأموریت وظیفه‌ی کلی است که استارتاپ برای خودش تعیین می‌کند. به عنوان نمونه، خدمات فضای سبز، تولید انرژی خورشیدی، تولید مواد غذایی و سایر موارد. مأموریت دامنه‌ی کلی فعالیت‌های استارتاپ را مشخص نموده و نشان می‌دهد که قرار است در چه محدوده‌ای به فعالیت بپردازد. هدف‌گذاری بر مبنای مأموریت سازمان انجام می‌شود. اقدام مهم و بزرگی محسوب می‌شود، به‌طوری که حتی سازمان‌های باتجربه، بزرگ و پر ادعا هم در تعیین آن ممکن است دچار اشتباه شوند. پس اگر دچار اشتباهی در این زمینه شدید، راه اصلاح را در پیش گرفته و خود را سرزنش نکنید.

از جمله اشتباهات قابل‌توجهی که در هدف‌گذاری سازمان‌ها رخ می‌دهد اینکه یا آن‌قدر هدف را بزرگ گرفته که دست‌یابی به آن غیرممکن شده و یا آنکه آن‌قدر کوچک می‌گیرند که رسیدن به آن هدف، ساده و پیش‌پاافتاده می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
فصل اول: مقدمه
8 دقیقه
فصل دوم: استارتاپ چیست؟
19 دقیقه
فصل سوم: بازسازی شخصیت فردی - قسمت اول
14 دقیقه
فصل سوم: بازسازی شخصیت فردی - قسمت دوم
10 دقیقه
فصل چهارم: کارآفرین بودن
1 دقیقه
فصل پنجم: ده گام استارتاپ سازی
12 دقیقه
فصل ششم: گام نخست - هدف‌گذاری
20 دقیقه
فصل هفتم: گام دوم - ایده و ایده‌پردازی
14 دقیقه
فصل هشتم: گام سوم - تیم و کار تیمی
14 دقیقه
فصل نهم: گام چهارم - نام‌گذاری و نشان (لوگو) سازی
15 دقیقه
فصل دهم: گام پنجم - تهیه‌ی طرح کسب‌وکار
10 دقیقه
فصل یازدهم: گام ششم - مسائل مالی و تأمین سرمایه
15 دقیقه
فصل دوازدهم: گام هفتم - اجرای طرح کسب‌وکار
18 دقیقه
فصل سیزدهم: گام هشتم - بازاریابی و تبلیغات
9 دقیقه
فصل چهاردهم: گام نهم - بازنگری و اصلاح
18 دقیقه
فصل پانزدهم: گام دهم - حرکت به سوی برندسازی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی: چگونه می‌توانیم یک استارتاپ موفق و پایدار ایجاد کنیم؟
نویسنده
راویمجتبی حیدری
ناشر چاپیانتشارات پیک کوثر
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی

برای دریافت کتاب صوتی استارتاپ‌سازی از الف تا ی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.