معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی کوچینگ - شماره اول

عکس جلد کتاب صوتی روانشناسی کوچینگ - شماره اول
قیمت:
۸۹,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی کوچینگ - شماره اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی کوچینگ - شماره اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روانشناسی کوچینگ - شماره اول

کتاب صوتی روانشناسی کوچینگ - شماره اول، به‌روزترین و علمی‌ترین مقالات حوزه‌ی کسب‌وکار و کوچینگ را در بر دارد و درصدد است تا با زبانی ساده اما علمی و تخصصی، کاربردی‌ترین مفاهیم و مطالب را به مخاطبانِ خود ارائه کرده و به کلیدی‌ترین پرسش‌های آنان در این زمینه، پاسخ دهد. این شماره از کتابماه به سردبیری علی شمیسا، با مشاوره‌ی مهدی لاریان و برگردان و گردآوری مقالات توسط سهیل اطهری در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب صوتی روانشناسی کوچینگ - شماره اول

تا چه اندازه با مفهوم کوچینگ آشنا هستید و تصور شما از این واژه چیست؟ چقدر آن را برای کسب‌وکار خود ضروری می‌دانید؟ کوچینگ یا مربی‌گری از اصطلاحاتِ پرتکرار این روزهای کسب‌وکار است. امروزه افراد بی‌شماری را مشاهده می‌کنیم که مدعی این کار هستند و از سوی دیگر، بسیاری نیز مشتاقانه در پیِ آن هستند تا یک مربی یا کوچ شخصی داشته باشند. کوچینگ می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد و در هر زمینه‌ای عرضه شود: کوچینگ در کارآفرینی، در نویسندگی، در فروش، در خودشناسی و توسعه‌ی مهارت‌های فردی، مطالعه و ... . چه بخواهیم چه نه، کوچینگ یکی از روندهای فزاینده در حوزه‌ی تجارت و کسب‌وکار است و از آنجا که هر روز بیشتر و بیشتر این واژه را در ادبیات این حوزه می‌شنویم، بهتر است مفهومِ آن را بهتر درک کنیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی کوچینگ - شماره اول

کوچینگ یکی از بی‌شمار روش‌های آموزش نیروهای انسانی برای یک یا چندین مهارت ویژه است که در نهایت، به رشد و پیشرفتِ حرفه‌ایِ شخص و افزایش سودآوری و بهره‌وری برای سازمان منتهی خواهد شد. به زبانی ساده‌تر، کوچینگ به شما کمک می‌کند تا کارآییِ خود را بهبود ببخشید و عملکرد خود را ارتقا دهید. کوچینگ به مهارت خاصی اطلاق نمی‌شود؛ بلکه نوعی سبک تفکر و زیست است؛ تفکری که نه از راه مطالعه بلکه از راه آموختن از افراد باتجربه و کارآزموده حاصل می‌شود. کوچینگ به افراد کمک می‌کند تا ظرفیت‌ها و توانایی‌های کنونی خود را بهتر بشناسند، بهترین راه را برای افزایش و بهبودِ آن بیابند و برای مواجهه با موقعیت‌های دشوار کاری و پیچیدگی‌های حرفه‌ای، آماده شوند.

کتابماه روانشناسی کوچینگ درصدد است تا به پرسش‌ها و دغدغه‌های مخاطبانِ خود درباره‌ی چیستی و تأثیرات کوچینگ پاسخ دهد. از این رو، در نخستین شماره‌ی خود، به مباحث و موضوعات مختلف و جذاب روانشناسی و کوچینگ پرداخته است و مقالاتی را در بر دارد که بدون داشتنِ تاریخ مصرف، از بنیادی‌ترین و اساسی‌ترین مفاهیم مرتبط با کوچینگ سخن گفته و برای هر کسب‌وکاری و در هر زمانی، قابل استفاده و کاربردی هستند. در این مجموعه مقالات از موضوعات مختلفی سخن به میان رفته است؛ لذا هر سطحی از اطلاعات را که در این زمینه داشته باشید، کتاب صوتی روانشناسی کوچینگ - شماره اول، حرفی برای گفتن به شما دارد که می‌تواند راهگشای پرسش‌ها و چالش‌های شما باشد.

سردبیری کتابماه روانشناسی کوچینگ - شماره اول را علی شمیسا بر عهده داشته است و مهدی لاریان، به عنوان مشاور و سهیل اطهری در نقش مترجم مقالات، مطالب اصلی این کتاب صوتی را گردآوری کرده‌اند. روانشناسی کوچینگ را با صدای مبینا فلاح‌زاده، مهرشاد نادری، اعظم فراهانی، امین پاشا و امیر دیوسالار می‌شنوید.

کتاب صوتی روانشناسی کوچینگ - شماره اول برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی روانشناسی کوچینگ - شماره‌ی اول را به صاحبان مشاغل، کارآفرینان، مدیران کسب‌وکار، علاقه‌مندان به مفاهیم کوچینگ و کارآفرینی و تمامیِ افرادی که در پی دست‌یافتن به پیشرفت شغلی و حرفه‌ای هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی روانشناسی کوچینگ - شماره اول می‌شنویم

آیا تا‌به‌حال به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان بیزینس کوچ موفقی شد؟ ممکن است خودتان نخواهید بیزینس کوچ شوید اما اگر تصمیم دارید بیزینس کوچ استخدام کنید، به این اطلاعات توجه کنید. شش پیشنهادی که در این مقاله در خصوص موفقیتِ یک بیزینس کوچ مطرح می‌شود، به شما کمک خواهد کرد تا بیزینس کوچی را پیدا کنید که بتواند کسب‌وکار خود را در یک سطح بالاتر ببرد. پیش از آنکه بیزینس کوچ استخدام کنید، ابتدا خودتان باید بدانید که چگونه می‌توانید بیزینس کوچ موفقی شوید. یک) یک بیزینس کوچ موفق، در زمینه‌ی کسب‌وکار هم موفق بوده است. از شخص تاجری که هرگز نتوانسته است کسب‌وکار موفقی را راه‌اندازی کند، هیچ‌وقت نمی‌توان یاد گرفت که چگونه می‌شود کسب‌وکار موفقی داشت و آن را حفظ نمود. پس به‌دنبال بیزینس کوچی باشید که سابقه‌ی موفقی در این زمینه داشته باشد و در زمینه‌ی کسب‌وکار نیز موفق بوده باشد. برخی از موفق‌ترین افراد، در یک صنعتِ به‌خصوص، بیزینس کوچ‌های ناموفقی از آب درمی‌آیند. دو) یک بیزینس کوچ موفق، شنونده‌ی موفق و خوبی‌ست. شنونده‌ی خوبی بودن در زندگیِ شخصی و حرفه‌ای شما، بسیار مهم است. اما منظور از آن دقیقاً چیست؟ اول از همه اینکه بایستی گرایش‌تان به‌سمتِ دیگران باشد؛ بدین‌معنا که بایستی توجه خود را بر طرف مقابل و پیامِ وی متمرکز نمایید: پیامی که هم به‌صورت کلامی و هم غیرکلامی به‌سمتِ شما مخابره می‌گردد. هر بیزینس کوچ موفقی با مراجعه‌کنندگانِ خود، طوری برخورد و رفتار می‌کند، که گویی آن‌ها مهم‌ترین شخص در ذهنِ وی هستند. شنوندگانِ خوب، همچنین حرف طرفِ مقابل را به‌نوعی دیگر تکرار می‌کنند تا مشخص شود که پیامِ آن‌ها را به‌طور واضح، متوجه شده‌اند. سه) یک بیزینس کوچ موفق، عاشقِ آموزش‌دادن است. فرض این مسئله راحت و آسان است که یک شخص موفق در زمینه‌ی تجارت، باید بتواند آنچه را که می‌داند، به‌خوبی به دیگران آموزش دهد. اما بسیاری در این زمینه ناکام هستند. حقیقتِ ماجرا این است که بسیاری از تاجران و افراد موفق در زمینه‌ی کسب‌وکار، تکبر دارند و نسبت به بخت خود، غرور دارند. آن‌ها همیشه این حس را دارند که انگار وقت‌شان را می‌توانستند صرف موضوع دیگری کنند که مستقیماً بر کسب‌وکارشان تأثیر می‌گذارد. دقت داشته باشید که جنبه‌های کلامی و غیرکلامی چگونه می‌توانند بر نحوه‌ی پاسخ‌دادنِ بیزینس کوچ به پرسش‌های شما، تأثیر بگذارند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
قسمت اول
32 دقیقه
قسمت دوم
31 دقیقه
قسمت سوم
34 دقیقه
قسمت چهارم
39 دقیقه
قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روانشناسی کوچینگ - شماره اول
نویسنده
مترجمسهیل اطهری
راویمبینا فلاح زاده، مهرشاد نادری، اعظم فراهانی، امین پاشا، امیر دیوسالار
ناشر صوتیانتشارات روانشناسی جامعه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روانشناسی کوچینگ - شماره اول

برای دریافت کتاب صوتی روانشناسی کوچینگ - شماره اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.