معرفی و دانلود کتاب کاربرد رسانه در آموزش عالی

عکس جلد کتاب کاربرد رسانه در آموزش عالی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کاربرد رسانه در آموزش عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کاربرد رسانه در آموزش عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کاربرد رسانه در آموزش عالی

کتاب کاربرد رسانه در آموزش عالی نوشته ابهینا کاتوریا، به موضوع تاثیر رسانه در اشتراک گذاشتن ایده‌ها، محتوا و اطلاعات از طریق رسانه‌های مجازی در زندگی افراد پرداخته است.

ابهینا کاتوریا (Abhinav Kathuria) در کتاب کاربرد رسانه در آموزش عالی (Importance of social media in higher education) به اهمیت موضوع اشتراک‌گذاری اطلاعات که در حال حاضر بخش بزرگی از فعالیتِ دانش‌آموزان است پرداخته و به شما می‌گوید که دانش‌آموزان و دانشگاهیان، به کمک رسانه‌های اجتماعی در جهت به اشتراک گذاشتن اطلاعات، با یکدیگر و سایر افراد در ارتباط و تعامل هستند.

تعداد کمی از مردم متوجه ظهور اخیر رسانه‌های اجتماعی به خصوص برنامه‌های بسیار رایج مانند فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و ویکی‌پدیا، شده‌اند. با توجه به این موضوع که حتی کاربران معمولی هم امروزه می‌توانند مفهوم سایت‌های شبکه اجتماعی، وبلاگ‌ها و شاید حتی ویکی‌ها و دنیای مجازی را به یاد داشته باشند. این برنامه‌های کاربردی وب منطقه‌ای که محتوای دیجیتالی مشترک را به اشتراک می‌گذارند، توسط تعداد انبوهی از کاربران، تهیه، انتقاد و تنظیم مجدد شده‌اند. به این ترتیب، برنامه‌های کاربردی رسانه‌های اجتماعی به کاربران اجازه می‌دهند تا با یکدیگر صحبت و رفتار کنند و همچنین سبک‌های جدید، محتوای صوتی و بصری، دلیل و منطق، برچسب‌ها را ویرایش و به اشتراک بگذارند و از سبک‌های موجود در محتوا حمایت کنند.

در بخشی از کتاب کاربرد رسانه در آموزش عالی می‌خوانیم:

رسانه‌های اجتماعی، همه چیز درباره برقراری ارتباط با دیگران است. کاربران رسانه‌های اجتماعی مربوط به یک منطقه واحد، به حالت‌های متفاوتی و علیرغم وجود مرزهای ملی و فرهنگ و ایمان متفاوت در فواصل و زمینه‌ها و صنایع مختلف، با یکدیگر در ارتباط هستند. "رسانه‌های اجتماعی به شدت از پایداری و ثباتِ هر دانشجو و همچنین مؤسسات به روزرسانی شده با خواسته‌ها و پیشنهادات، حمایت کرده و برای آن‌ها این امکان را فراهم می‌کند که یک سطح اجتماعی - ارتباطی داشته باشند.

فناوری در جامعه امروز، به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا از راه‌های متنوعی برای اطلاع‌رسانی و هشدار در دانشگاه‌های خود، استفاده کنند. در بررسی سالانه‌ای که درباره استفاده از رسانه‌های اجتماعی توسط مدارس در فعالیت‌های آموزشی توسط تکنیک تفکیک‌پذیری یادگیری پیرسون (2013) انجام شده و به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی در تدریس شامل افرادی است که به سن قانونی رسیده‌اند و از سال 2012 تا 2013 (34% تا 41%) بوده است. مشابه این موضوع، بر ماهیت تعاملی فناوری‌های تلفن همراه و برخط، در ایجاد محیط‌های یادگیری سطح بالایی که با انتقالی داده، موجب برقراری ارتباط میان دانشجویان می‌شوند، دلالت دارند. دانشجویانِ منطقه واحد، در بسترهای شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توییتر، فعالیت می‌کنند و توانایی دریافت اطلاعات مربوط به زمینه‌های مرتبط با خود را دارند. بر اساس مطالعه دیگری توسط دیویس بر 456 موسسه دانشگاهی، به‌کارگیری از رسانه‌های اجتماعی‌ افزایش یافته است و 100% نشان داد که از حداقل رسانه‌های اجتماعی، به ویژه فیس‌بوک (98٪) و توییتر (84٪) استفاده می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
مطالعات پیشین
تأثیر بر دانشجویان
منابع و مأخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کاربرد رسانه در آموزش عالی
نویسنده
مترجممریم حق شناس
ناشر چاپیانتشارات پشتیبان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات24
زبانفارسی
شابک978-622-6598-25-5
موضوع کتابکتاب‌های علوم اجتماعی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کاربرد رسانه در آموزش عالی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کاربرد رسانه در آموزش عالی

برای دریافت کتاب کاربرد رسانه در آموزش عالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.