معرفی و دانلود کتاب کاربرد مدارک فنی خودرو به زبان خارجی: بر اساس استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

عکس جلد کتاب کاربرد مدارک فنی خودرو به زبان خارجی: بر اساس استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
قیمت:
۱۱۰۰۰۰ ۹۹,۰۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کاربرد مدارک فنی خودرو به زبان خارجی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کاربرد مدارک فنی خودرو به زبان خارجی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کاربرد مدارک فنی خودرو به زبان خارجی: بر اساس استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

کتاب کاربرد مدارک فنی خودرو به زبان خارجی نوشته‌ی مهندس فرزاد نرگسی یکی از کتب استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای‌ست و به‌عنوان کتاب درسی دانش‌آموزان شاخه‌‌ی کار و دانش برگزیده شده است. مخاطب در این کتاب با مطالب اساسی در زمینه‌ی خودرو مانند موتور و سیستم انتقال قدرت، سیستم برق خودرو، شاسی و... آشنا می‌شود.

درباره‌ی کتاب کاربرد مدارک فنی خودرو به زبان خارجی

کارخانه‌های خودروسازی در سراسر جهان پیشرفت کرده‌اند و دفترچه‌ی راهنما، بروشورها و کاتالوگ‌های خود را به زبان انگلیسی عرضه می‌کنند. اگر کسی بخواهد با مکانیک و سازوکار خودروها آشنا شود، لازم است که زبان انگلیسی را در حد تخصصی با کتاب مدارک فنی خودرو به زبان خارجی یاد بگیرد و مدارک و اسناد انگلیسی مربوط ‌به سرویس، نگهداری و تعمیر خودروها را به‌راحتی بخواند.

هر فرد با مطالعه‌ی این اثر مطالب کلی و اساسی مرتبط با خودرو را یاد می‌گیرد. در واقع بعد از خواندن کتاب کاربرد مدارک فنی خودرو به زبان خارجی، با همه‌ی اجزای اتومبیل آشنا می‌شوید. در کتاب به موتور، سیستم انتقال قدرت، تجهیزات الکتریکی ماشین، سیستم تعلیق و فرمان، شاسی و بدنه‌ی اتومبیل پرداخته می‌شود. هر کدام از این قسمت‌ها اجزای دیگری نیز دارند که مهندس فرزاد نرگسی آن اجزا را توضیح داده است. کتاب دو نقطه‌قوت دارد: اولاً آوردن تصاویر رنگی در هر بخش برای درک بهتر خواننده از متن انگلیسی، ثانیاً فهرست کردن لغات و اصطلاحات استفاده‌شده در کتاب کاربرد مدارک فنی خودرو.

کتاب کاربرد مدارک فنی خودرو به زبان خارجی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموختگان مکانیک خودرو که لازم است با زبان انگلیسی آشنایی کامل داشته باشند، مناسب است. همچنین مهندس فرزاد نرگسی در پایان کتاب کاربرد مدارک خودرو به زبان خارجی، معادل‌های فارسی اصطلاحات انگلیسی را آورده است که دیگران را در ترجمه‌ی اصطلاحات خودرو به زبان فارسی و برعکس، یاری می‌دهد.

در بخشی از کتاب کاربرد مدارک فنی خودرو به زبان خارجی: بر اساس استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور می‌خوانیم

Diesel engine, any internal - combustion engine in which air is compressed to a sufficiently high temperature to ignite diesel fuel injected into the cylinder, where combustion and expansion actuate a piston. it converts the chemical energy stored in the fuel into mechanical energy, which can be used to power freight trucks, large tractors, locomotives, and marine vessels

فهرست مطالب کتاب

vehicle components
Automobile
Engine
Internal parts of engine
lubrication System
Cooling System
Fuel Delivery System
Ignition System
Sensors and Actuators
Engine electrical System
Power Transmission System
Steering & suspension system
لغات و اصطلاحات
References

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کاربرد مدارک فنی خودرو به زبان خارجی: بر اساس استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانانگلیسی
شابک978-622-218-211-3
موضوع کتابکتاب‌های خودرو
قیمت نسخه الکترونیک
۱۱۰۰۰۰ ۹۹,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کاربرد مدارک فنی خودرو به زبان خارجی

برای دریافت کتاب کاربرد مدارک فنی خودرو به زبان خارجی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.