معرفی و دانلود کتاب کارگاه اندیشه: گفت و گو

عکس جلد کتاب کارگاه اندیشه: گفت و گو
قیمت:
۲۵۰۰۰ 12500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارگاه اندیشه: گفت و گو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارگاه اندیشه: گفت و گو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارگاه اندیشه: گفت و گو

احمدرضا آذر در پی برگزاری کلاس نقد برای هنرجویانش به این نتیجه رسید که تحلیل‌های انتقادی حلقه‌ی مفقودی بحث‌های ما هستند همین موضوع سبب نگارش کتاب کارگاه اندیشه: گفت و گو شد. وی با آگاهی از اینکه کودکان و نوجوانان ظرفیت‌های بالایی برای یادگیری تفکر منطقی و قیاسی دارند اقدام به برگزاری کارگاه‌های اندیشه نمود و تجربیات خود را در کتاب کارگاه اندیشه: گفت‌وگو در قالب کارگاهی که برای چند نوجوان برگزار می‌شود به تحریر درآورد. احمدرضا آذر چنین اذعان می‌دارد که برای درونی‌سازی مفاهیم و بهره‌مندی هرچه بیشتر از آن‌ها بهتر است پس از مطالعه‌ی هر بخش، موارد مطرح‌شده را با دیگران به بحث بگذارید تا تأثیر آن عمیق‌تر شود.

کتاب کارگاه اندیشه: گفت‌وگو برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب کارگاه اندیشه: گفت‌وگو برای نوجوانانی که به‌ دنبال فراگیری و یا تقویت مهارت‌های گفتاری هستند مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب کارگاه اندیشه: گفت‌وگو می‌خوانیم

درس معلم هم می‌تونه بهانه‌ای برای گفت‌وگو باشه. ما توی گفت‌وگو، حرف و صحبت آماده کمتر داریم. بیشتر سؤال از پیش تعیین‌شده داریم یا موضوعی برای گفت‌وگو کردن انتخاب می‌کنیم. فاطمه: استاد من تفاوت سخن با حرف رو هنوز نفهمیدم.

استاد از او تشکر کرد که این مطلب را بیان کرد و گفت: بچه‌ها اگر کسی فهمیده بگه. مهران دستش را بالا برد و گفت: سخن جمله و گفتاری است که با معنی باشه و ارزش شنیدن داشته باشه.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارگاه اندیشه: گفت و گو
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-91285-0-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی نوجوان، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ 12500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کارگاه اندیشه: گفت و گو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کارگاه اندیشه: گفت و گو

برای دریافت کتاب کارگاه اندیشه: گفت و گو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.