معرفی و دانلود کتاب کرم پروانه کوچولو

عکس جلد کتاب کرم پروانه کوچولو
قیمت:
۱۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کرم پروانه کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کرم پروانه کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کرم پروانه کوچولو

کتاب کرم پروانه کوچولو نوشته‌ی ایلیا کاگنج کودکی 6 ساله است و داستان کرم شب‌تاب کوچولویی را به تصویر می‌کشد که همراه با پدر و مادرش زندگی می‌کند تا اینکه روزی پدرش تبدیل به پروانه شد.

موضوع کتاب کرم پروانه کوچولو چیست؟

کرم کوچولو همراه با پدر و مادرش شاد و خوشحال زندگی می‌کرد و منتظر بود تا خواهرش هر چه زودتر از تخم بیرون بیاید و خانواده آن‌ها چهار نفره شود. بعد از به دنیا آمدن خواهر کرم کوچولو، همگی مدتی کنار هم زندگی کردند تا اینکه روزی پدر کرم کوچولو گوشه‌ای نشست و در پیله خود فرو رفت و دیگر نتوانست با آن‌ها بازی کند...

کتاب کرم پروانه کوچولو مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای خردسالان و کودکان دبستانی سرگرم‌کننده و آموزنده است و با بیانی کودکانه و داستانی ساده آن‌ها را در غم از دست دادن اعضای خانواده تسلی می‌دهد.

در بخشی از کتاب کرم پروانه کوچولو می‌خوانیم:

مامان گفت: بابا، پروانه شده و رفته به دنیای پروانه‌ها اون دیگه نمی‌تونه برگرده به دنیای کرم‌ها. پرواز کرده و رفته به آسمون و توی دنیایی بزرگ و قشنگ تر از دنیای ما زندگی می‌کنه. شبیه وقتی که «تو» از توی تخم، بیرون اومدی و دیدی که دنیای اینجا از توی تخم، بزرگتره! کرم کوچولو کمی به حرف‌های مامان فکر کرد، اما ناراحت بود...

مامان گفت: «بابا کرمی» دیگه اسمش «بابای پروانه» است؛ اون می‌تونه شماها را ببینه... ! صدای شما را بشنوه... شما هم می‌تونید باهاش حرف بزنید. بابا، تو دنیای زیبای پروانه‌ها، خوشحاله و اگر ببینه شما، خوشحال زندگی می‌ کنید، شادتر می‌شه!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کرم پروانه کوچولو
نویسنده
ناشر چاپینشر لک لک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-6668-13-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کرم پروانه کوچولو

منصوره وردی
۱۴۰۱/۱۱/۸
سلام.. خیلی خوب و مفید بود ممنون از معرفی تون
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کرم پروانه کوچولو

برای دریافت کتاب کرم پروانه کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.