معرفی و دانلود کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی

عکس جلد کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی

هانیه احمدی در کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی، با ارائه‌ی راهکارهای عملی به شما کمک می‌‌کند تا اعتماد ‌به ‌نفس خودتان را بالا ببرید، برای زندگیتان هدف داشته باشید و با تمرکز بر هدف، راه خود را آغاز کنید.

تا به حال چند بار پیش آمده که احساس حقارت کرده باشید؟ نسبت به خواسته‌ها و نیاز‌های خود بی‌اعتنا بوده‌اید؟ از گفتن خواسته خود احساس خجالت داشتید؟ احساس ارزشمند بودن و احترام به خودتان را درون خود کشته‌اید؟ چند موقعیت پیش آمده که برای اهداف خود قدمی برنداشته‌اید و مدام فکر کرده‌اید که از پس آن برنمی‌آیید؟

حتما بسیاری اوقات برایتان پیش آمده است که می‌خواستید با کسی حرف بزنید، با دیگران تعامل بگیرید، در برابر خواسته‌های دیگران نه بگویید و... اما حس خجالت درونتان باعث شده که هیچ کاری نکنید. حتی خیلی وقت‌ها دوست داشتید که به جایگاه خیلی عالی در اجتماع برسید، اما همین حس ترس و عدم اعتماد به خودتان باعث شده که حتی به هدفتان فکر هم نکنید! در این کتاب، می‌آموزید که چگونه می‌توانید بر مشکلات خود غلبه کنید و چه طور با داشتن اعتماد به نفس از نوع واقعی، آگاهی بیشتری داشته و در شرایط مختلف زندگی تصمیمات عاقلانه‌تری بگیرید. همچنین با ارائه راهکارها و مثال‌های واضح به شما کمک می‌کند که بر ترس‌های خود غلبه کنید. هانیه احمدی تجربه‌هایی که خود در زمینه‌های مختلف زندگی کسب کرده را با شما در کتاب حاضر به اشتراک گذاشته است.

کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی در 5 فصل تقسیم‌بندی شده است: در فصل اول، مفهوم اعتماد‌ به‌ نفس واقعی را متوجه می‌شوید. همچنین سه ضلع اعتماد‌ به ‌نفس را یاد می‌گیرید. نقش شهامت در اعتماد ‌به ‌نفس را شناخته و با گرفتن آزمون اعتماد ‌به ‌نفس، متوجه سطح میزان اعتماد‌ به ‌نفس در خود خواهید شد. در فصل دوم، 20 روش کاملا عملی جهت بالا بردن اعتماد‌ به‌ نفس به شما ارائه می‌شود. در فصل سوم، اینکه چطور ارتباطات شما، اعتماد‌ به ‌نفس شما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند و راه‌کارهایی جهت بالا رفتن اعتماد ‌به ‌نفس در جمع را می‌آموزید. در فصل چهارم، چگونگی هدف‌گذاری و همچنین راه‌های رسیدن به هدف به شما آموزش داده می‌شود. و در فصل آخر، درمی‌یابید که چطور استفاده نادرست از فضای مجازی، اعتماد به ‌نفس شما را پایین می‌آورد و باعث اتلاف وقتتان می‌شود.

کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب مناسب افرادی است که در زندگی به دلیل حس خجالت نتوانسته‌اند با دیگران ارتباط درستی برقرار کنند و مدام ترس از قضاوت دیگران را داشته و هدف خود را در زندگی پیدا نکرده‌اند. کتاب حاضر به آن‌ها کمک می‌کند تا اعتماد به نفس واقعی خود را بازیابند و با تقویت آن در عرصه‌های مختلف، در زندگی فردی و اجتماعی رشد کنند.

جملات برگزیده کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی:

- خودمان را فقط با خودمان مقایسه کنیم.
- جسارت انجام کارها را در خودمان ایجاد کنیم.
- هر ترسی را فرصتی برای رشد خود در نظر بگیرید.
- اهدافمان را شفاف بنویسیم و طبق آن برنامه‌ریزی کنیم.
- فهرستی را از مواردی بنویسیم که باعث شادی ما می‌شود.

در بخشی از کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی می‌خوانیم:

شهامت و اعتماد‌به‌نفس را می‌توان به عنوان راهنمایی درست در زندگی قرار دهیم. زمانی که شما شهامت انجام‌دادن کاری را داشته باشید، باعث می‌شود تغییرات درستی هم در شما شکل بگیرد. شما باید خودتان را تمام و کمال بپذیرید؛ با وجود تمام نقاط قوت و ضعفی که دارید. وقتی خودتان را همان‌طور که هستید بپذیرید، می‌توانید کنترل زندگیتان را در دست بگیرید.

اما زمانی که ترس داشته باشید، به‌طور مداوم احساس حقارت در برابر دیگران می‌کنید. ترس باعث می‌شود شما در گذشته خود بمانید و هیچ دیدگاه مثبتی نسبت به آینده خود نداشته باشید.

شهامت به شما یادآور می‌شود که چه آدمی هستید. شهامت یعنی احساس صادق بودن و معتبر بودن نسبت به خودتان. یکی از شاخه‌های اصلی شجاعت، اعتماد به خودتان است. نیرویی که شما را وادار به ریسک می‌کند و به جای اینکه فقط حفظ ظاهر کنید، شما را با ترس‌های درونی‌تان روبرو می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: اعتماد‌به‌نفس واقعی چیست؟
تفاوت اعتمادبه‌نفس کاذب و واقعی
شهامت
خودباوری
پایه‌های خودباوری
تصویر ذهنی
توانایی تصمیم‌گیری
عزت‌نفس
چرا عزت‌نفس مهمه؟
اقدامات عملی
فصل دوم: 20 تکنیک عملی جهت
بالا بردن اعتماد‌به‌نفس
اقدامات عملی
فصل سوم: نقش اعتماد‌به‌نفس درارتباطات چیست؟
دلایل روانی
دلایل جسمی
11 تکنیک که با عمل به آن‌ها، می‌توانید خجالت را در خودتان کم کنید
اقدامات عملی
فصل چهارم: داشتن هدف چه نقشی دراعتماد‌به‌نفس دارد؟
چهار قدم از هدف تا موفقیت وجود دارد
3 قانون اصلی در بخش هدف‌گذاری وجود دارد
کارکرد قسمت RAS در مغز
جملات مثبت در مورد هدف
اقدامات عملی
فصل پنجم: فضای مجازی چه نقشی دراعتماد‌به‌نفس دارد؟
اتلاف وقت و کاهش اعتماد‌به‌نفس
تاثیرات منفی استفاده بیش از حد فضای مجازی
نشانه‌های خودشیفتگی
اقدامات عملی
حرف آخر
سپاس و قدردانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کشف اعتماد به نفس واقعی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پارسیان البرز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-622-6974-27-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی

میم افراسیابی
۱۴۰۱/۱/۲۰
سلام به دوستان و تشکر از نویسنده، کتاب خوبیه با گفتار ساده مطالبو انتقال میده و نکات خوبی رو میگه مثل افزایش اعتماد به نفس، تصمیم گیری، دوست داشتن خودت و مهمترین انها برنامه ریزی کردن واسه‌ی اهداف ک مجموع اینها باعث اعتماد به نفس میشه، زیاد وارد جزئیات نمیشه، درکل ارزش خوندن رو داره و میگم که بخونش عزیز جان🌷😉
ندا م
۱۳۹۹/۹/۱۵
متن روان و راحتی داشت و من توی چندساعت تمام۱۳۰صفحه روخوندم و واقعا خوشم اومد با اینکه کتاب نویسنده‌ای ایرانی داشت و خانم بود واقعا راهکارهایی ارائه داد که میتونم انجامش بدم اما در حین مطالعه کتاب مشخص بود که دختری کم سن و سال نویسنده این کتاب هست و حس کردم بعضی جاها از روی احساسات و کمبودهای خودش داره قضاوت میکنه اما در کل پسندیدم
Behzad booker
۱۳۹۹/۹/۱۳
من همین الان کتاب رو گرفتم یه مرور اجمالی به مطالبش داشتم گرچه عمقی و ریشه‌ای به مباحث نمیپردازه اما نکته مثبتش اینه که نویسنده ایرانی هست و در القاء و رساندن مفاهیم به خواننده بسیار راحتتر است تا یک مترجم که بخواهد کار نویسنده‌ای از یک زبان و فرهنگ متفاوت را به مخاطب تفهیم کند.
اصغر خوانین زاده
۱۳۹۹/۹/۱۴
به نظر من اعتماد به نفس برای انسان مثل سوخت برا ماشین هست و برای حرکت به سوی پیشرفت مهمترین موضوع اعتماد به نفس هست و این کتاب میتونه تو زمینه کسب اعتماد به نفس بسیار موثر باشه
Saman Montazeri
۱۴۰۱/۹/۳۰
سلام، نمیدونم چرا ولی این کتاب مغزمو غلغلک داد، مثال‌ها خیلی به جا گفته شده و این که چقدر شیرین و روان میشه خوند و چقدر خوشگل توی ذهن میشینه و حسش مثبت بود برام، حتما بخونید ☺️🙏🏻 ممنون
Mahsa Mousavi
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
خیلی خوب بود با اینکه خیلی مطالب پیش پا افتاده و ساده شاید بیان میشد اما مطالبی بود ک واقعا یادآور خوبی بود و اینکه شاید از روی سادگی همونارو از خاطر برده بودیم
hossine karimi
۱۴۰۱/۲/۲۰
این کتاب واقعا کتابه مفیدیه باخوندش نه تتها میفهمی چجوری اعتماد به نفس داشته باشی درکنارش یک سری مدیریت‌ها رو هم یاد میگیری که واقعا برایه جوون‌های امروز مفیده
راضیه علم دار
۱۴۰۰/۱/۲۲
متن روان و سادگی بیانش باعث شد مشتاقانه و در مدت کمی همه کتاب رو مطالعه کنم. بنظرم راهکارها آسون و کاربروی و عملی داره که هر کسی میتونه انجامشون بده.
Hadi Sadeghi
۱۳۹۹/۹/۱۲
اگر قسمت معرفی کتاب رو مطالعه کنید مطمعن باشید که شدیدا به خواندن این کتاب علاقه مند خواهید شد و از این علاقه پشیمان نمیشوید. تشکر فراوان از نویسنده این کتاب.
انیس
۱۴۰۲/۱۲/۶
کتاب خیلی خوبی بود نکات مهمی گفته بود که اگه ما هر کدام از ان ها رو به دقت در زندگی به کار ببریم قطعا اعتماد به نفسمان افزایش پیدا می‌کند
ساحل دوستی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
سلام کتابی روان و خوبی هست برای اولین بار پیام خوبی گرفتم هنوز تموم نکردم ولی تا الان که خوندم با خودم گفتم کاش زودتر میخوندم
رضا عباسی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
کتاب خیلی خوبیه که احساسات خود رو بگویی... و در زندگی ما تاثیرات زیادی دارد حتما این کتاب را تهیه کنید.
مجتبی بهرامی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
کتاب بدکی نبود ولی اکثر موضوعات کپی برداری از کتاب‌های خارجی بود ولی درکل چون نویسنده ایرانی داشت خوب بود
علیرضا اسماعیلی
۱۴۰۱/۸/۱۳
خوب بود ولی در باب اعتماد به نفس برای من تا نیمه اول کتاب مفید بود و کتاب رو نسبت به قیمتش خوب میدونم
Mehdi Naghilu
۱۴۰۰/۲/۱۰
بدک نبود, مطالب ساده و روان, بیشترشم تکراری بود یجورایی, اگه چهارتا کتاب خونده باشین مطالب همش براتون اشناست,
مشاهده همه نظرات 35

راهنمای مطالعه کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی

برای دریافت کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.