معرفی و دانلود کتاب صوتی اعتماد به نفس

عکس جلد کتاب صوتی اعتماد به نفس
قیمت:
۵۲۵۰۰ 36750 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اعتماد به نفس

اگر مشکل اعتماد به نفس دارید و حس می‌کنید که در موقعیت‌های مهم زندگی خود نمی‌توانید به راحتی تصمیم‌گیری و عمل کنید، کتاب صوتی اعتماد به نفس نوشته‌ی باربارا دی آنجلیس، به شما می‌آموزد که چه راهکارهایی برای تقویت خودباوری وجود دارد و چگونه ارزش شخصی‌تان را بهبود بخشید.

درباره کتاب صوتی اعتماد به نفس:

در کتاب صوتی اعتماد به نفس (Confidence: Finding it and Living it) به شما نشان داده می‌شود که چطور منبع اعتماد به نفس نهفته‌ی درون خود را بیابید و از این طریق راه رسیدن به آرزوهای همیشگی خود را پیدا کنید. شما یاد می‌گیرید که دلیل ضعف شادی درونی‌تان چیست، چگونه به زمان حال توجه کنید و از آن لذت ببرید، چگونه اعتماد معنوی و احساسات خود را تقویت کنید و به زندگی معنادارتری برسید. درواقع از زمانی که دیدگاه خود را درباره اعتماد به ‌نفس تغییر می‌دهید، زندگی شما متفاوت خواهد شد. لازم نیست که سال‌ها منتظر بمانید، فردا نیز می‌تواند این تغییر برای شما رقم بخورد.

باربارا دی آنجلیس را بیشتر بشناسیم:

باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) نویسنده، روان‌شناس و سخنران آمریکایی‌ست که سال‌ها در زمینه روابط زناشویی، عشق و خانواده فعالیت می‌کند و آثار او از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی با بیش از 8 میلیون نسخه به شمار می‌رود. اولین کتاب باربارا، چگونه می‌توان عشق ورزید؟ از محبوب‌ترین کتاب‌های زمان خود شد و توانست برنده جایزه Infomercial به عنوان بهترین کتاب سال 1994 شود.

طی بیست و پنج سال گذشته، او با پیام‌های مثبت خود در مورد عشق، خوشبختی و جستجوی معنی در زندگی، ده‌ها میلیون نفر در جهان را مجذوب خود کرده و 14 کتابش به بیش از بیست زبان دنیا ترجمه شده است. همچنین کتاب‌های رازهایی درباره‌ی مردان که هر زنی باید بداند، سوپ مرغ برای تقویت روح همسران و آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده‌اند.

باربارا دی آنجلیس به عنوان یک شخصیت محبوب تلویزیونی و سخنران انگیزشی، در زمینه تحول شخصی پیشگام بوده و از اولین کسانی است که در دهه 1980 ایده خودیاری را رواج داد و یکی از اولین معلمان انگیزشی زن شناخته شده در تلویزیون ایالات متحده بوده است.

جملاتی ناب از کتاب صوتی اعتماد به نفس:

- اگر بخواهم منتظر بمانم تا ترس‌هایم از بین برود و بعد از آن شروع به کار کنم، بی‌شک مجبور خواهم بود تا ابد صبر کنم.

- آیا به تمام چیزهایی که علاقه داریم، خواهیم رسید؟ پاسخ منفی است، اما هیچ مشکلی ندارد زیرا من اساس اعتماد به نفس خودم را بر پایه‌ی نتایج دلخواه و مطلوب استوار نساخته‌­ام، بلکه اساس آن بر پایه‌ی این حقیقت گزارده‌ام که هر کاری که در توان دارم و می‌دانم که درست است، انجام دهم.

- نقطه‌ای که در آن، دیگر، رویاهایتان را ادامه ندهید، همان نقطه‌ای است که اعتماد به نفس شما در آن لطمه دیده و از بین رفته است، این نقطه همان نقطه‌­ای است که در آن به خودتان اطمینان کافی ندارید.

در بخشی از کتاب صوتی اعتماد به نفس می‌شنویم:

مهم‌ترین قدمی که برای ساختن اعتماد به نفستان بردارید، این است که دست از تظاهر به داشتن اعتماد به نفسی بالاتر از آنچه که واقعا دارید، بردارید. این یعنی چه؟ یعنی که باید درباره روش‌های اجتناب مخاطره و ناامنی و نادیده گرفتن آرزوها با خود صادق باشید. کار سختی نیست که خود را فریب دهید و فکر کنید که اعتماد به نفس بالایی دارید. این کار را چطور می‌کنید؟ با حد قائل شدن برای بزرگی رویاهایتان، با عدم صداقت با خودتان درباره نیازهای واقعی‌تان، با انجام کارهایی که برایتان رغبت برانگیز یا چالش‌آور نیست. با دوری جستن از افراد یا موقعیت‌هایی که شما را در چالش قرار می‌دهند. با گفتن مهم نیست، فرض کنید کوهی از آرزو در سر دارید. آرزوهایی که می‌خواهید برآورده شوند و تجربه کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
پشت جلد
2 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
فصل اول: جست‌وجو برای اعتماد به نفس حقیقی
23 دقیقه
فصل دوم: نحوه جلوگیری از خود تخریبی و اعتماد داشتن به رویاهای خود
19 دقیقه
فصل سوم: روش ایجاد اعتماد به نفس در خود از هم‌اکنون
12 دقیقه
فصل چهارم: چرا از بین بردن عادت خود کم‌بینی مشکل است؟
13 دقیقه
فصل پنجم: بخش یک - مهارت یافتن در سه نوع اعتماد به نفس
20 دقیقه
فصل پنجم: بخش دو - چطور اعتماد به نفس عاطفی را در خود افزایش دهیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اعتماد به نفس
نویسنده
مترجمحسام اتابک
راوینسترن حسنی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۲۵۰۰ 36750 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اعتماد به نفس

Artemis✨
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
کتاب خوبیه بچه‌ها ارزش خرید داره و معروفه
اما بنظر برای اعتماد بنفس فقط ب یک کتاب اکتفا نکنید
بنظرم اعتماد بنفس باید درونی باشه، بعضا میگن ک باید‌ی کاری انجام بدی که اعتماد بنفسو بالا ببره اما بنظرم اولین قدم برای اعتماد بنفس دوست داشتن خودمونه، اینکه ما یک بار بیشتر زندگی نمیکنم پس چه خوبه با
خودمون کنار بیایم و خودمون رو ببخشیم و دوست داشته باشیم
به هر حال سلول ب سلول بدنمون واسه ما داره تلاش میکنه اما ما (کسایی که اعتماد بنفس ندارن) نادیده میگیریم
نمیگم خودمونو برتر از دیگران بدونیم اما میگم کمتر از دیگران هم ندونیم! همه ماها پراز اشتباه و شک هستیم باید به خودمون اطمینان داشته باشیم و خودِ مون رو دوست داشته باشیم مثل بچه‌ای که داره یاد میگیره رفتار کنیم و باور داشته باشیم که اگه از ته قلب چیزیرو بخایم و تلاش کنیم بهش میرسیم
ما همه مسافر‌های این جهان هستیم که امدیم وقت بگذرونیم و بریم همین، پس یکم خوبه با خودمون راه بیایم و کمتر خودمون رو سرکوب کنیم
شما موفق‌ترین فرد جهانم باشی بازم فانی هستید و موندگار نیستید پس انقدر ب خودمون سخت نگیریم
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۱/۷/۳۰
این کتاب من رو از دو به شکی در آورد و من رو دوباره به مسیر زندگیم این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید منبع اعتماد به نفس را در اعماق خود پیدا کنید که به شما جرات دهد هر کاری را انجام دهید
هنگامی که ذهن‌تان به شما می‌گوید: “فکر نکنم بتونم موفق شم” در واقع دارید به خودتان می‌گویید “به که
خودم اعتماد کافی ندارم بتوانم مطالعه کنم یاد بگیرم، بیاموزم و هر آنچه برای تحقق رویاهایم لازم دارم انجام دهم” هرچه به خواست و اراده خودتان اعتماد بیشتری داشته باشید اعتماد به نفس زیادتری در خود احساس خواهید کرد. داشتن اعتماد به نفس و خودباوری نیز اساسا به این معناست: به خودتان اعتماد داشته باشید که می‌توانید ترس‌های خود را کنار بگذارید و تسلیم نشویید.
هرچه زیبایی‌های واقعی خود را بیشتر آشکار کنید و موهبت منحصر به فرد و بی همتای خود را ابراز دارید، هستی و موجودات نیز زندگی شما را قرین شور و شعف و شادمانی و سرور بیشتری خواهند کرد.
برای من بسیار مفید بود این کتاب، چون قبلا برای گرفتن کارت مربی گری بدن سازی‌ام دو به شک بودم و شک من رو بر طرف کرد و شجاعت ادامه کار رو به من داد
Pedram Rostama
۱۴۰۱/۲/۶
همیشه گیر‌هایی در شخصیت من موج میزد که دلیلش همیشه برام سوال بود
مثل رفتار اطرافیان با خودم، یا احساسم نسبت به خودم یا اطرافیان و عدم شناخت جامع از شخصیتم
کتاب اعتماد به نفس خیلی واضح، شرح میده که دلیل رفتار‌های ما و ذهنیت‌های ما چیه
درباره مساله بسیار بزرگ و مهم ترس توضیح میدهد که به سادگی تمام
به ما می‌آموزد که ترس موضوعی است که چقدر میتواند در زندگی ما تاثیر بگذارد و راه‌های عملی مقابله با ترس‌ها چیست،
این کتاب در دنبال کردن رویاهایمان کمک میکند چون شخصی که این موضوع را شرح میدهد، خودش با گوشت و خون، این اتفاقات را درک کرده که برای من خیلی تاثیر عمیق تری به همراه دارد
ممنونم بابت این کتاب فوق العاده پر تاثیر و کاربردی.
Mahsa Mostofi
۱۴۰۱/۷/۲۴
این کتاب یکی از مهم‌ترین منابع اعتماد به نفس است. زیرا نویسنده این کتاب زنی است که مانند بسیاری از زنان دیگر به سختی به خودباوری رسیده و شهامت رسیدن به آرزوهایش را پیدا کرده است. به گفته خودش در سن سی سالگی توانسته است در شغلی که به آن علاقه دارد، مشغول شود.
طی تحقیقاتی که انجام شده، زنان بیشتر و
از مردان از اعتماد به نفس پایین برخوردار هستند.
نویسنده در ابتدای کتاب ادعا می‌کند که برای افزایش اعتماد به نفس در خود لازم نیست که ماه‌ها سال‌ها تلاش کنید، شما از همین امروز می‌توانید تغییر را شروع کنید.
sina keramati
۱۳۹۹/۹/۸
کتاب خوب و ثاثیر گذاری هست تجربه جالبی که از این کتاب بدست آوردم این بود که در ابتدای مطالب شاید با خودتون فکر کنید نویسنده میخواهد عقاید و طرز تفکر خودش را به شما تحمیل کند و حتی شاید مطالب عنوان شده برخلاف عقاید شما باشد و امکان دارد از ادامه و گوش دادن به مطلب خوداری کنید اما در انتهای مطلب هر و بخش کاملا مفهوم اصلی هدف نویسنده را درک میکنیدحقیقتا شیوه تاثیر گذار و هوشمندانه ایی رو نویسنده برای عنوان کردن مطالب و جذب مخاطب خوش انتخاب کرده
zahra Yaghoobi
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
قسمت مربوط به اعتماد به نفس عاطفی رو که گوش میدادم گریه میکردم باهاش
من اصلا نمیدونستم اعتماد به نفس عاطفی چی هست حتی خودم نمیدونستم که از دوست داشتن و دوست داشته شدن ترس دارم
و چقد کسایی مثل من هستن که هنوز هم نمیدونن
این کتاب رده سنی نداره‌ای کاش میتونستم به همه نزدیکانم هدیه میدادمش
باربارا یدونه س و بقیه کتاباش هم عالیه
Faz P
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
مطالب کتاب مفید و کاربردیه یه قسمت‌هایی مطالبی میگه که احتمالا خیلیا مثل من ازشون اگاهی ندارن اما راوی حقیقا برای این کتاب خوب نبود انگیزه ادامه دادن کتاب رو کم میکرد حس میکردم یکی باید به راوی انگیزه بده تا کتابو تا انتها پیش ببره خیلی بیروح میخونن و صدای یکنواختی دارن ولی با این حال چون مطالب کتاب خیلی جالبه من پیشنهاد میکنم به دوستانی که دنبال کتابهایی تو این زمینه میگردن بخونن
فرنوش
۱۴۰۲/۴/۲۷
پیشنهادم اینه اگه حال دلتون خوب نیس، این کتاب رو یک بار نخونید، چند بار بخونید. من این کتاب رو حتی به اونایی که فکر میکنن اعتماد بنفس بالایی دارن هم پیشنهاد میکنم، چون بعضی وقتا ما فکر می‌کنیم اعتمادبنفس داریم ولی نداریم. اینجا به انواع اعتماد بنفس و نشانه‌های نداشتنش و راهکار برای داشتنش اشاره کرده. تمام کتابای این نویسنده فوق العاده هستن.
الهام امین پور
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
عالی بود👍
نویسنده به نکات بسیار خوبی اشاره کرده که ما بهش توجه نمی‌کردیم، باعث میشه دیدگاهتون نسبت به خیلی از مسائل وسیع تر بشه، این کتاب میگه نباید اعتماد به نفس و احساس رضایت درونی رو وابسته به موفقیت هاتون بدونید.
از معدود کتاب‌های صوتی بود که بسیار لذت بردم
mehrdad javadi
۱۴۰۲/۱/۷
من اولین بار این کتاب را در حدود ۱۰ سال پیش خواندم. علیرغم حجم کم اما کتابی بسیار گیرا و آموزنده است. وقتی در صفحه اول کتابراه دیدمش نسخه صوتی آن را خریدم و مجدد برای بار دوم گوش کردم. چند جمله از آن در این سالها همیشه در ذهنم مانده است و راهنمای زندگی‌ام است. توصیه میکنم گوش کنید و لذت ببرید.
سجاد نوریان
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
خیلی خوب بود، اکثرا مشکل اعتماد به نفس داریم ولی خبر نداریم اگه تو خودتون آثاری مث تنبلی، امروز و فردا کردن، ترس از شکست، افسردگی و از این قبیل رو تو خودتون میبینید پیشنهاد میکنم حتما گوش بدید مخصوصا از فصل سه و چهار دیگ خودتون متوجه میشین که برای گوش دادنش اشتبا نکردین
شمس تبریزی
۱۴۰۱/۵/۷
برای من این کتاب، کتاب خوبیه حتما سالی یه بار بهش گوش خواهم داد... البته برای من بیشتر شبیه صحبت با ادم با تجربه اییه که سعی میکنه اعتماد به نفسمو بیشتر کنه و نه بیشتر و کتاب اصلا آنچنان تخصصی و تحلیلی و درمانی نیست به نظرم پس اگر دنبال همچین کتابی هستین اینو انتخاب نکنید
مطهره نوری
۱۴۰۲/۷/۱۱
نویسنده به خوبی در این کتاب بیان می‌کند که نباید اینگونه باشیم که هر وقت به موفقیتی رسیدین احساس اعتماد بنفس داشته باشیم بلکه خود را در هر حالتی که هستیم بپذیریم و حس خوب نسبت به خودمان و شخصیتمان داشته باشیم و البته برای بهتر شدن همیشه و همیشه تلاش کمیم
Behnam Golpour
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
موثر بود
اعتماد به نفس پایه و اساس موفقیت فردی محسوب میشه
من که
نیاز بود مطالبی که در این کتاب مطرح شد و بشنوم و خوشحالم که تاثیر خیلی خوبی هم داشت
شما هم
برای دستیابی و داشتن اعتماد به نفس مناسب
پیشنهاد میکنم مطالعه بفرمایید.
با سپاس 🌹
فتحی
۱۴۰۱/۸/۱۱
بنظر من کتابی قوق العاده معمولی در باب اعتماد به نفس بود و راهکارهایی هم که پیشنهاد شده بود، یکسری راهکار‌های پیش پاافتاده بود که برای گرفتن اعتماد به نفس خیلی نمیشه بهشون اتکا کرد و بیشتر شبیه پند و اندرز بود
مشاهده همه نظرات 197

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اعتماد به نفس

برای دریافت کتاب صوتی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.