معرفی و دانلود کتاب کشف شمال حقیقی: براساس ارزش‌های درونی‌تان رهبری کنید

عکس جلد کتاب کشف شمال حقیقی: براساس ارزش‌های درونی‌تان رهبری کنید
قیمت:
۹۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کشف شمال حقیقی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کشف شمال حقیقی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کشف شمال حقیقی: براساس ارزش‌های درونی‌تان رهبری کنید

اگر می‌خواهید عصاره‌ای از سال‌ها تحقیق و نتیجه‌ی کوشش ده‌ها مدیر موفق‌ را در زمینه‌ی فنون رهبری و در قالب اثری کامل و جامع در دست داشته باشید، کتاب کشف شمال حقیقی، پیشنهاد ما به شماست! بیل جورج، نویسنده‌ی این کتاب پرفروش و راهبردی به رهبران امروزی خواهد آموخت که چگونه اهداف خود را براساس ارزش‌های درونی خود پیش ببرند و این‌بار به‌جای سردرگمی بین راهکار و مسیر‌های مختلف، جهت حقیقی راه موفقیت‌ خود را کشف کنند!

درباره‌‌ی کتاب کشف شمال حقیقی

قدرت رهبری چیزی فراتر از عنوان و مهارت‌های مدیریتی است. به تعریف بهتر قدرت رهبر بودن و پیشبرد موفق یک مجموعه، وابسته به این موضوع است که اساساً ما به عنوان انسان چه کسی هستیم؟ چه ارزش‌ها و باور‌هایی داریم؟ و انتظارمان از مجموعه‌ی تحت مدیریت خود چیست؟ کتاب کشف شمال حقیقی (Discover Your True North) نوشته‌ی بیل جورج (Bill George) به ما خواهد آموخت تا بار دیگر شخصیت خود را از زاویه دید توانایی‌های مدیریتی و رهبری بازبینی کنیم و با کشف و برطرف کردن نقطه‌ضعف‌های کاری خود، به یک مدیر کارآمد و نمونه تبدیل شویم.

معرفی و دانلود کتاب کشف شمال حقیقی

نویسنده‌ی کتاب کشف شمال حقیقی، که خود از اساتید شناخته‌شده‌ی مدرسه‌ی کسب‌وکار دانشگاه هاروارد است، از چندین سال گذشته سلسله گفت‌گوهایی را با مدیران موفق و رهبران شناخته‌شده‌ی دنیا آغاز کرد که در‌ نهایت به چاپ کتاب پیشِ رو منجر شد. نویسنده‌ی کتاب کشف شمال حقیقی، با استفاده از این نمونه‌های واقعی و با کمک آزمون خطاهای بی‌شمار، نهایتاً به رسم راه‌وروش و الگویی رسید که اکنون به‌راحتی می‌توان آن را به تمامی نوآموزان و البته کهنه‌کاران دنیای مدیریت و رهبری پیشنهاد کرد؛ الگویی که به افراد خواهد آموخت تا مجموعه‌ی تحت‌ مدیریت خود را براساس ارزش‌ها‌ی درونی خود طراحی کنند و به این وسیله آن‌ را در مقابل گرداب‌های مسیر پیشرفت، مقاوم‌تر سازند. آن‌چه کتاب کشف شمال حقیقی را به یک اثر ویژه و کارآمد تبدیل کرده، ارائه‌ی همین داستان‌‌ها از مدیران موفق و معتبر جهانی است که هرکدام را می‌توان به عنوان یک کلاس درسی مجزا مطالعه کرد. از طرف دیگر تمرین‌های مفیدی در سراسر کتاب کشف شمال حقیقی گنجانده شده است، که مطالعه‌ی تئوری مباحث مدیریتی را به یک آزمایش عملی واقعی و مفید تبدیل می‌کند. کتاب کشف شمال واقعی به شما کمک خواهد کرد تا به عنوان یک مدیر موفق هدف‌‌گذاری مناسبی از مسیر خود طراحی کنید تا با وجود پستی‌و‌بلندی‌های مسیر و چالش‌های پیشِ رو از هدف خود منحرف نشوید و با کمک ارزش‌های درونی منحصر‌به‌فرد خود که در حقیقت چراغ راه و قطب‌نمای شماست، شمال حقیقی خود را کشف کنید!

این کتاب اولین‌بار در سال 2015 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر آریاناقلم و ترجمه‌ی خوب محمدرضا پایدار و شیما قدیری به دست علاقه‌مندان رسید

نکوداشت‌های کتاب کشف شمال حقیقی

  • یکی از 25 کتاب‌ برتر رهبری تمام دوران. (Soundview)
  • این قوی‌ترین و کاربردی‌ترین کتاب رهبری است که من تا‌به‌حال خوانده‌ام، بیل جورج، یکی از تحسین‌برانگیزترین رهبران زمان ما، حاصل چندین عمر را در یک اثر فشرده و قانع‌کننده جمع می‌کند. (تام راث، نویسنده)
  • ما به رهبران شجاع و معتبر در همه سطوح نیاز داریم. کشف شمال حقیقی، خود یک همراه ضروری برای هر‌کسی است که در آرزوی تغییر مثبتِ دنیایی را دارد که اعتماد و اصالت از ویژگی‌های تعیین‌کننده‌ی رهبران بزرگ آن است. (پل پولمن، مدیرعامل یونیلور)

کتاب کشف شمال حقیقی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به تمامی مدیران و رهبران و همچنین علاقه‌مندان به مباحث توسعه‌ی فردی پیشنهاد می‌کنیم.

جملات برگزیده کتاب کشف شمال حقیقی

  • اندوخته‌ی همه‌ی تجربیات زندگی به‌عنوان انسان و رهبر مرا شکل داد.
  • آزمون‌های سخت عنصری اساسی در روند تبدیل شدن به رهبر است.
  • رهبرانی که اصول مشخصی دارند احتمال کمتری دارد که مورد تهدید و تحت فشار قرار گیرند، زیرا این توانایی را دارند که مرزهای مشخصی برای خودشان تعیین کنند.
  • نرم‌ترین بالشی که می‌توانید برای خواب زیر سرتان بگذارید وجدان آسوده است.
  • اگر می‌خواهید با سرعت جلو بروید، تنها بروید.

در بخشی از کتاب کشف شمال حقیقی: براساس ارزش‌های درونی‌تان رهبری کنید می‌خوانیم

توجیه‌کننده‌ها برای افراد خارج از سازمان همیشه در نقش پنهان‌کننده‌ی مشکلات ظاهر می‌شوند. وقتی‌که کارها بر وفق مرادشان پیش نمی‌رود، زیردستانِ خود یا نیروهای خارج از سازمان را سرزنش می‌کنند. این افراد، که استاد انکارند، به‌ندرت خودشان مسئولیت را بر عهده می‌گیرند. درحالی‌که پیشرفت می‌کنند و با چالش‌های بزرگ‌تری رو‌به‌رو می‌شوند، به‌جای تلاش برای تعدیل فشار، آن را به زیردستانشان منتقل می‌کنند و وقتی‌که با تحت فشار گذاشتن کارمندان و افراد زیردست نیز در رسیدن به اعداد و ارقام چشمگیر شکست می‌خورند، شروع به حذف بودجه‌ی تحقیقات و اقدامات توسعه‌ای یا ساختاری می‌کنند، تا انتظارات مالی را برآورده سازند. درنهایت، عواقب این اقدامات کوتاه‌مدت بالاخره گریبان‌گیرشان می‌شود. سپس شروع به استفاده از بودجۀ آینده می‌کنند تا حساب‌وکتاب امروزشان خوب به نظر برسد یا دست به دست‌کاری قوانین حسابداری می‌زنند و این توجیه را می‌آورند که در آینده می‌توانند کسری‌ موجود را جبران کنند.

متأسفانه‌ اقدامات آن‌ها فقط باعث بدتر شدن اوضاع در آینده می‌شود. به همین دلیل، به‌سمت پیاده‌سازی طرح‌های متهورانه‌تری مثل گزارش جریان‌های درآمدی آینده به‌جای فروش فصل جاری یا پر کردن انبارهای مشتریان به‌صورت دفتری و صوری روی می‌آورند. وقتی‌که این اقدامات کوتاه‌مدت نیز نتوانستند در مقابل جریان به‌وجودآمده مقاومت کنند، به اقدامات بسیار ناامیدکننده‌تری متوسل می‌شوند و دست آخر خود آن‌ها و سازمان‌های نابودشده‌شان قربانی این توجیه‌ها می‌شوند.

در سال‌های اخیر خطاهای توجیه‌کننده‌ها بسیار آشکار شده است. فشارهای سهام‌داران باعث شده تا بسیاری از مدیران اجرایی با فدا کردن ارزش‌های بلندمدت شرکت‌هایشان بازیِ تحقق انتظارات بازار سهام را به راه بیندازند. حتی تا چند سال بعد، بسیاری از توجیه‌کننده‌ها انکار را رها نمی‌کنند و تمایلی به پذیرش مسئولیت مشکلاتی که ایجاد کرده‌اند ندارند و به قول وارن بنیس، «انکار و فرافکنی دشمنانِ واقعیت‌اند.»

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار ناشر
پیشگفتار مترجم
پیش‌درآمد
میراث چشمگیر وارن بنیس
پیشگفتار
مقدمه
بخش اول: سفر به‌سوی رهبری
1: داستان زندگی شما
2: گم کردن مسیر
3: آزمون‌های سخت
بخش دوم: پرورش به‌منزله‌ی رهبری اصیل
4: خودآگاهی
5: ارزش‌ها
6: نقطه‌ی طلایی
7: تیم حمایتگر
8: زندگی یکپارچه
بخش سوم: شمال حقیقی شما به ملاقات جهان می‌آید
9: از من به ما
10: هدف
11: توانمندسازی
12: رهبری جهانی
سخن پایانی: ذی‌نفعان در جامعه
فهرست برگردان انگلیسی اسامی
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کشف شمال حقیقی: براساس ارزش‌های درونی‌تان رهبری کنید
نویسنده
مترجممحمدرضا پایدار، شیما قدیری
ناشر چاپیانتشارات آریاناقلم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات408
زبانفارسی
شابک978-600-7677-85-8
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کشف شمال حقیقی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کشف شمال حقیقی

برای دریافت کتاب کشف شمال حقیقی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.