معرفی و دانلود کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی

عکس جلد کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی
قیمت:
79300 تومان - 8.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی

کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی نوشته‌ی سید محمد واعظی، به ارائه اصول صحیح و کاربردی جهت برقراری ارتباطی موثر با دیگران و دستیابی به موفقیت در زندگی شخصی و کاری می‌پردازد.

مذاکره یکی از پراهمیت‌ترین راه‌های رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و کاری است. اگر فردی از مهارت کافی در ارتباط برقرار کردن با دیگران برخوردار نباشد باعث اختلافات شدید، جدایی‌های عاطفی، فیزیکی و یا کینه‌توزی خواهد شد. کسی که در مذاکره قوی نباشد، بیشتر اوقات فرصت‌های خوب را از دست می‌دهد! مذاکره قسمت اصلی تمام گفتگوها و تعاملات روزانه‌ است و اگر کارآمد صورت بگیرد منجر به صرفه‌جویی در وقت و پولتان می‌شود.

معمولاً افراد در مذاکرات خانوادگی و تجاری درگیر هستند. مذاکرات تجاری که شما با آن مواجه هستید شامل افزایش حقوق، خرید یک اتومبیل دست دو یا خرید خانه، خرید و فروش‌های عادی و یا قراردادهای تجاری داخلی و خارجی است. هر کدام از این مذاکرات می‌تواند هم منجر به پیشرفت شما شود و هم عامل سقوطتان باشد.

مذاکرات بعدی خانوادگی هستند. بیشتر درگیری‌های بین اعضای خانواده مانند همسر، والدین، فرزندان و ... معمولاً بر سر مباحث کوچکی صورت می‌گیرد که در بسیاری از مواقع به دلیل عدم آگاهی، خستگی، کم صبری این اختلافات به مشکلات بزرگی تبدیل می‌گردند. قابل توجه است بیشتر مذاکرات خانوادگی برد - برد، باخت - باخت حل می‌شوند و حالت برد - باخت وجود ندارد. یا هر دو برنده مذاکره می‌شوید یا هر دو بازنده!

کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی (Golden keys in negotiation) با ارائه‌ی تکنیک‌های کاربردی شما را برای داشتن یک مذاکره‌ی خوب، قوی و با نتیجه‌ای روشن در کار و خانواده راهنمایی می‌کند.

در بخشی از کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی می‌خوانیم:

افراد در زندگانی و کسب و کار باید احساس کنند که کاری که انجام می‌دهند ارزشمند است و نقش مهمی را در خانواده، شرکت و اجتماع برعهد دارند در مذاکره نیز طرف مقابل تمایل دارد احساس کند که واقعا یک مذاکره خاص و عالی انجام داده است و نتایج ارزشمندی به دست آورده، اصل برد برد در بسیاری از مواقع در بعد روانی اهمیت دارد (همین که شخص احساس کند دست آورد مهمی داشته) وقتی که شخص جنسی می‌خرد یا مذاکره‌ای انجام می‌دهد تحت فشار خانواده و گروه‌های مختلف مخالف قرار می‌گیرد. اصل کامیابی تلقین این است که طرف مقابل بهترین نتیجه را گرفته و امتیازی به او داده‌ایم که برای دیگران قایل نبوده‌ایم.

به مثال‌های ذیل دقت کنید:

این آخرین محموله‌ایست که ما با قیمت پارسال می‌فروشیم.
فرصتی تاریخی برای غرب برای مذاکره با ایران رخ داده است.
این اولین و آخرین بار است که من مشاوره با مبلغ زیر ساعتی یک و نیم میلیون انجام می‌دهم.
در همه مثال‌ها طرف مقابل پس ار انجام مذاکره را احساس می‌کند چیزی بدست آورده که دیگران بدست نیاورده‌اند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: کلیات و اقدامات قبل از مذاکره
فصل دوم: شروع مذاکره
فصل سوم: پیگیری مذاکره
فصل چهارم: نکات مهم جهت جمع‌بندی مذاکره
فصل پنجم: جمع‌بندی و خلاصه کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک978-964-468-539-2
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
79300 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی

الهام شریعت
۱۴۰۲/۳/۲۸
کتاب فوق العاده عالی و پر از نکات طلایی و مفید بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی

برای دریافت کتاب کلیدهای طلایی در مذاکره جهت کسب و کار و زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.