معرفی و دانلود کتاب کمپرسورهای سانتریفیوژ (ویرایش اول): آنچه مهندسان ماشینری باید بدانند

عکس جلد کتاب کمپرسورهای سانتریفیوژ (ویرایش اول): آنچه مهندسان ماشینری باید بدانند
قیمت:
۱۱۰۰۰۰ ۹۹,۰۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کمپرسورهای سانتریفیوژ (ویرایش اول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کمپرسورهای سانتریفیوژ (ویرایش اول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کمپرسورهای سانتریفیوژ (ویرایش اول): آنچه مهندسان ماشینری باید بدانند

اصغر اسکندرلو در کتاب کمپرسورهای سانتریفیوژ (ویرایش اول) شما را با نحوه‌ی کار و قابلیت‌های این تجهیزات صنعتی آشنا می‌کند. این کتاب به شما کمک خواهد کرد در تست و بررسی عملکرد کمپرسورها و ساخت و تعمیرشان اطلاعات تخصصی مورد نیاز را به دست بیاورید.

درباره‌ی کتاب کمپرسورهای سانتریفیوژ (ویرایش اول)

سانتریفیوژها از جمله کمپرسورهای دینامیک در چیلرهای تراکمی هستند که کاربرد گسترده‌ای دارند و انرژی جنبشی موجود در آن‌ها به ایجاد تراکم و فشار منجر می‌شود. در این تجهیزات بخار مبرد یا سردکننده از قسمت مکش یا همان مرکز پروانه‌ای به دهانه‌ی دهش پرتاب می‌شود.

در کتاب کمپرسورهای سانتریفیوژ (ویرایش اول)، نوشته‌ی اصغر اسکندرلو، ضمن آن‌که با مباحثی تخصصی پیرامون مهندسی ماشینری آشنا خواهید شد، در جریان اهمیت و کاربرد این تجهیزات در صنایع گوناگون قرار خواهید گرفت. همچنین اطلاعات این کتاب به شما کمک خواهد کرد در انتخاب و تست کمپرسورها دقت کافی را به عمل آورید.

در کتاب کمپرسورهای سانتریفیوژ (ویرایش اول) ضمن نگاهی اجمالی به اجزای تشکیل‌دهنده‌ی این تجهیزات، به تشریح مسیر حرکت گاز در کمپرسور سانتریفیوژ، تمایز میان انواع سرج و مکانیزم وقوع آن‌ها، ناحیه‌ی مجاز کارکرد در کمپرسورها و تعیین میزان ارتعاشات و محاسبه‌ی مقادیر مجاز آن پرداخته خواهد شد.

از میان دیگر مطالب کتاب حاضر باید به ذکر معادلات ترمودینامیکی رایج، ارائه‌ی جدول‌های راهنما و تشریح روش انجام تست عملکرد اشاره کرد.

کتاب کمپرسورهای سانتریفیوژ (ویرایش اول) از سوی انتشارات دیباگران تهران منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان و متخصصان در رشته‌ی مهندسی مکانیک قرار گرفته است.

(این کتاب دارای حجم بیش از ۲۰ مگابایت است. لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب کمپرسورهای سانتریفیوژ (ویرایش اول) مناسب چه کسانی است؟

مهندسان مکانیک و فعالان در زمینه‌ی طراحی و ساخت کمپرسورهای سانتریفیوژ از جمله مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

در بخشی از کتاب کمپرسورهای سانتریفیوژ (ویرایش اول): آنچه مهندسان ماشینری باید بدانند می‌خوانیم

مقدار RMS سرعت ارتعاش یکی از رایج‌ترین فاکتور‌های ارزیابی در زمان تست کارکرد مکانیکی در سایت (به مدت 72 ساعت) بوده و در مدت زمان کارکرد تجهیز نیز مبنایی برای پایش و سنجش سلامت مکانیکی پکیج کمپرسور محسوب می‌شود.

این در حالی است که تقریباً مرجعی برای مقایسه و تشخیص کیفی شدت ارتعاش حاکم بر کمپرسور (که مقادیر آن بر روی محفظه یاتاقان با استفاده از حسگر‌های دائمی و سیار اندازه‌گیری می‌شود) وجود ندارد لیکن از گراف تجربی ذیل می‌توان برای تعیین حدود هشدار و یا خاموشی استفاده نمود...

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: معرفی انواع کمپرسور‌ها، استاندارد‌ها و کتب مرجع
فصل دوم: مفاهیم بنیادی
فصل سوم: پدیده‌ی سرج و خفگی در کمپرسور‌های سانتریفیوژ
فصل چهارم: انواع تشابه و اعداد بی‌بعد
فصل پنجم: آیرودینامیک، منحنی‌های عملکرد و ترمودینامیک کاربردی
فصل ششم: شناخت اجزای تشکیل‌دهنده‌ی کمپرسور‌های سانتریفیوژ
فصل هفتم: تست و بازرسی کمپرسور‌های سانتریفیوژ
فصل هشتم: سیستم‌های جانبی و ماژول‌های کاربردی
فصل نهم: متریال اجزای تشکیل‌دهنده‌ی کمپرسور‌های سانتریفیوژ
فصل دهم: محاسبات، انتخاب کمپرسور‌های سانتریفیوژ و اجزای وابسته

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کمپرسورهای سانتریفیوژ (ویرایش اول): آنچه مهندسان ماشینری باید بدانند
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات255
زبانفارسی
شابک978-622-218295-3
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی مکانیک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۱۰۰۰۰ ۹۹,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کمپرسورهای سانتریفیوژ (ویرایش اول)

برای دریافت کتاب کمپرسورهای سانتریفیوژ (ویرایش اول) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.