معرفی و دانلود کتاب کمی با فوتبال

عکس جلد کتاب کمی با فوتبال
قیمت:
۱۱۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کمی با فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کمی با فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کمی با فوتبال

فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های دنیاست. میثم معصوم‌وند هل‌آباد در کتاب کمی با فوتبال یک راهنمای آموزشی ساده را برای یادگیری تکنیک‌های فوتبال پایه تالیف کرده است که برای همه‌ی علاقه‌مندان به این ورزش، مفید خواهد بود.

درباره‌ی کتاب کمی با فوتبال

همانطور که اشاره کردیم حساب فوتبال از سایر ورزش‌ها جداست و آنقدر طرفدار دارد که در هر شهر و کشوری قدم بگذارید، یکی از طرفداران این ورزش هیجان‌انگیز را خواهید دید. اما فوتبال به جز جذابیت و هیجان نیازمند تکنیک، مهارت، آموزش و یادگیری است. تاکنون کتاب‌های بسیاری به‌عنوان یک راهنما برای فوتبالیست‌ها یا افراد علاقه‌مند به این ورزش تالیف شده‌اند که یکی از بهترین و جامع‌ترین آن‌ها، کتاب کمی با فوتبال نوشته‌ی میثم معصوم‌وند هل‌آباد است.

نویسنده، که تجربه‌ی مربیگری فوتبال را نیز در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد پیش از هدایت شما به مباحث اثر پیش رو، راهنمایی را قرار داده که با استفاده از آن معنای شکل‌ها و نشانه‌های به کار رفته در کتاب را به‌خوبی متوجه خواهید شد.

او پس از بیان مقدمه در کتاب کمی با فوتبال به سراغ مباحث فنی این ورزش تیمی می‌رود و در خلال تعبیرات خود از ورزش فوتبال،‌ جاذبه‌ی آن را فراتر از جاذبه‌ی زمین معرفی می‌کند و معتقد است جاذبه‌ی فوتبال تماشاگرانش را تحت کنترل خود می‌گیرد!

از آن‌جایی که لمس توپ نخستین آموزش برای بازیکنان تازه‌وارد است، اولین بخش کتاب کمی با فوتبال نیز با عنوان لمس توپ (ثابت) به این مبحث اختصاص یافته. در این بخش با انواع لمس توپ با قسمت‌های پایین‌تر از مچ پای بازیکن آشنا می‌شوید. علاوه بر آن، انواع لمس توپ با کف پا به صورت ثابت نیز شرح داده شده می‌شود. نویسنده در حین توضیح هر کدام از این حرکات، مدت زمان مورد نیاز برای تمرین هر پا و تعداد تکرار این تمرین‌ها را در هر هفته نیز ذکر می‌کند. در ادامه‌ی مباحثی که در کتاب کمی با فوتبال بیان شده‌اند، با انواع پاسکاری،‌ چرخش، شوت، سرزدن، دریبل، کنترل توپ‌های هوایی و زمینی، تمرینات ترکیبی در حمل توپ و ... آشنا خواهید شد.

الگو، ثبت تمرین، دفتر آرزوها، رویاپروری و سازمان‌دهی زمینی مینی‌فوتبال عناوین بخش‌های پایانی این کتاب‌اند که برای تکمیل مباحث قبلی، بیان شده‌اند. انتشارات حتمی، ناشر تخصصی کتب ورزشی، کتاب کمی با فوتبال را چاپ و منتشر کرده است.

کتاب کمی با فوتبال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر خودتان یا فرزندتان از طرفداران پروپاقرص فوتبال هستید و به‌تازگی این ورزش را شروع کرده‌اید، این کتاب به شما کمک می‌کند چند قدم به دنیای حرفه‌ای‌ها نزدیک‌تر شوید و رویای ستاره شدن را به حقیقت بدل کنید.

در بخشی از کتاب کمی با فوتبال می‌خوانیم

با ارزش‌ترین پاس‌ها در فوتبال پاس‌هایی هستند که منجر به گل می‌شوند. بازیکنان بیشتر تمایل دارند این پاس گل را خودشان بدهند اما فراموش نشود زدن گل بستگی به تلاش و همکاری همه بازیکنان تیم دارد. هر اندازه که توپ سالم بین بازیکنان جابه‌جا شود، بازیکنان بیشتر در موقعیت گل‌زنی قرار می‌گیرند. در بازی فوتبال باید به این موضوع توجه شود که در کدام نقطه از زمین بازی حضور دارید و باید چه نوع پاسی را برای هم‌تیمی‌هایتان ارسال کنید.

بسیاری از مربیان معتقدند که نباید بین بازیکنان خط دفاعی پاس در عرض زمینی ارسال شود. چون احتمال آن است که مهاجمان حریف در مسیر پاس قرار گیرند و توپ را مالک شوند. در واقع پاس عرضی درخط دفاعی یعنی ایجاد موقعیت گل‌زنی برای حریف. بعضی از پاس‌ها در خط دفاعی هستند که مدافع درحالی‌که تحت فشار است به دروازه‌بان خود ارسال می‌کند، این نوع پاس هم یک ریسک محسوب می‌شود چون اگر دروازه‌بان توپ را نتواند به خوبی کنترل یا دفع کند موقعیت گل‌زنی برای حریف فراهم می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

راهنمای شکل‌ها
مقد‌مه
لمس توپ (ثابت)
لمس توپ (د‌ر حرکت)
حمل توپ
تمرینات ترکیبی د‌ر حمل توپ
چرخش
پاس‌کاری
کنترل توپ‌های زمینی
کنترل توپ‌های هوایی
د‌ریبل
سرتوپ
شوت
سرزد‌ن
الگو
ثیت تمرین
د‌فتر آرزوها
رویا پروری
سازمان‌د‌هی زمین مینی فوتبال
آموزش فوتبال پایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کمی با فوتبال
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات204
زبانفارسی
شابک978-600-355-183-1
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کمی با فوتبال

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کمی با فوتبال

برای دریافت کتاب کمی با فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.