معرفی و دانلود کتاب کنترل قدرت جنسی: چگونه با دگرگونی جنسی به یک نابغه تبدیل شویم؟

عکس جلد کتاب کنترل قدرت جنسی: چگونه با دگرگونی جنسی به یک نابغه تبدیل شویم؟
قیمت:
۴۰۰۰۰ 20000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کنترل قدرت جنسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کنترل قدرت جنسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کنترل قدرت جنسی: چگونه با دگرگونی جنسی به یک نابغه تبدیل شویم؟

راوی وی ملوانی نویسنده کتاب کنترل قدرت جنسی پس از سال‌ها سفر به نقاط مختلف جهان، تجربه، مطالعه و آشنایی با مردم و فرهنگ‌های مختلف در نهایت تصمیم گرفت تا کار و زندگی خود را متحول سازد و تمام دانشش را صرف انتقال مفاهیمی شگفت‌انگیز به دیگران کند. او راز مهمی را که تا به امروز نهفته مانده بود برملا می‌کند و مخاطبینش را با قدرت جنسی درونشان آشنا می‌سازد. قدرتی که می‌تواند تمام جنبه‌های زندگی دگرگون کند و از یک فرد، نابغه‌ای موفق بسازد.

درباره‌ی کتاب کنترل قدرت جنسی

در وجود ما قدرت‌های زیادی وجود دارند که عوامل محرکه قدرتمندی برای زندگی محسوب می‌شوند اما در این میان قدرت جنسی پایه و بنیاد تمام محرکه‌های بقا و میل به پیشرفت است. قدرتی که می‌تواند بهترین‌ها را برای ما به ارمغان بیاورد و از طرفی مشکلاتی را با خود به همراه داشته باشد.

بنابراین کنترل و هدایت صحیح آن می‌تواند نتایج خوبی به بار بیاورد و در نقطه مقابل، لجام گسیختگی آن این ثروت درونی را تباه سازد. کتاب کنترل قدرت جنسی نوشته‌ی راوی وی ملوانی به شما می‌آموزد که چگونه با دگرگونی جنسی به یک نابغه تبدیل شوید و پتانسیل‌های درونی‌تان را کشف نمایید.

راوی وی ملوانی (Ravi V. Melwani) در طول مطالعات و سفرهای خود، با مفهومی به نام دگرگونی، استحاله جنسی و نتایج قدرتمند آن آشنا شده و مایل است دانش خود را به زبان ساده به اشتراک بگذارد. او معتقد است انرژی جنسی زیادی در میان مردان وجود دارد و این انرژی می‌تواند در به وجود آمدن یک نابغه موفق، تاثیرگذار باشد.

اگرچه صحبت کردن درباره جنسیت همچنان تابو محسوب می‌شود اما راوی تصمیم گرفته تا نحوه استفاده از این نیروی درونی را با دیگران به اشتراک بگذارد. هدف از نگارش این کتاب کنترل قدرت جنسی (Success through Sex Transmutation) این است که مردم از راز قدرت جنسی مطلع شوند و با تمرین، آن را به موفقیت تبدیل نمایند.

کتاب کنترل قدرت جنسی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی، از طریق این کتاب با نیروی شگفتی‌ساز قدرت جنسی آشنا می‌شوند که می‌تواند در مسیر پیشرفت به آن‌ها کمک کند.

در بخشی از کتاب کنترل قدرت جنسی می‌خوانیم

برخی از موفق‌ترین افراد در جهان‌ بخش زیادی از موفقیت خود را به دگرگونی انرژی جنسی خود نسبت می‌دهند. با این حال، هیچ کس واقعاً توضیح نداده است که چگونه می‌توان این انرژی را تبدیل کرد. آن‌ها در مورد حفظ قدرت و جابجایی قدرت توضیح داده‌اند اما هیچ کس به صورت عملی نحوه انجام آن را توضیح نداده است.

یکی از نکات مهمی که افراد توضیح داده‌اند این است که افرادی که در این زمینه یاد می‌گیرند، زمانی که انرژی جنسی ساطع نمی‌شود، مقدار مشخصی از گرفتگی را در ناحیه تناسلی احساس می‌کنند. بله حتی مهاتما گاندی در زندگی‌نامه خود می‌گوید که در ابتدا، زمانی که انرژی جنسی حفظ می‌شود، ممکن است بدن احساس ناراحتی یا گرفتگی کند، اما این احساس به سرعت از بین می‌رود.

در واقع این ازدحام به دلیل وجود مواد شیمیایی و هورمونی با قدرت بالا در سیستم است که بدن به آن عادت ندارد. بسیاری از افرادی که دگرگونی را تمرین کرده‌اند می‌توانند تضمین کنند که انرژی حفظ شده در درازمدت باعث گرفتگی یا تراکم یا ناراحتی نمی‌شود. پس از چند روز تمرین، متوجه تفاوت قابل‌توجهی خواهید شد، تجربه‌ای تازه از قدرت جدید.

هدف از نگارش این کتاب ساده‌سازی متون پیچیده‌ای است که قبلاً در این مورد نوشته شده است. مردم آنقدر مطالب مختلف و گاه متناقض در مورد دگرگونی جنسیت نوشته‌اند که اهمیت آن را از دست داده است؛ بنابراین، در این کتاب تلاش شده است تا نه تنها در مورد جزئیات فنی در مورد موضوع نوشته شود، بلکه روش‌های ساده و عملی حفظ انرژی جنسی و سپس تبدیل آن به خوانندگان ارائه شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: راز قدرت جنسی
فصل 2: معنی دگرگونی و استحاله
فصل 3: تولد و زندگی
فصل 4: قدرتی که نبوغ می‌آفریند
فصل 5: چرا قدرت خود را هدر می‌دهید؟!
فصل 6: اهمیت کنترل انزال برای حفظ اسپرم
فصل 7: حفظ انرژی با حفظ BSR
فصل 8: تکنیک‌های پیشرفته برای حفظ انرژی
فصل 9: تمرین تمرین تمرین کنید
فصل 10: دگرگونی و استحاله انرژی جنسی
فصل 11: شبی به بلندای یلدا
فصل 12: موفقیت از طریق دگرگونی جنسی
فصل 13: نظریات پزشکی
فصل 14: پرسش و پاسخ
یادداشت نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کنترل قدرت جنسی: چگونه با دگرگونی جنسی به یک نابغه تبدیل شویم؟
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-622-284-215-4
موضوع کتابکتاب‌های مسائل جنسی و زناشویی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ 20000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کنترل قدرت جنسی

محمدرضا شیخ الاسلامی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
چند وقت پیش جایی مطلبی مطالعه کردم که هر اسپرم کرد، حاوی ۱۵مگابایت اطلاعات اون فرد هست و هر بار ارضا، چندین میلیون اسپرم از بدن خارج میشه... یعنی چندین ترابایت اطلاعات... این فقط یک دیدگاه از اهمیت و قدرت نیروی جنسی انسان هست، مدتی هست که با علم استحاله جنسی آشنا شدم، علمی که آدم رو به مرحله‌ای که میرسونه از طرفی دوست داره قدرت جنسی فوق العاده‌ای داشته باشه و از طرفی لذت جنسی و لذت ارگاسم و ارضا شدن رو خیلی کمتر بخواد، این که آدم بتونه همزمان قدرت جنسی بالایی داشته باشه، عضلات جنسی قدرتمندی داشته باشه، تغذیه عالی داشته باشه که به تقویت قدرت آلت جنسی و مایع جنسی و کلا نیروی جنسی بسیار بالایی داشته باشه و از طرفی وسوسه رو بتونه کنترل کنه، این نیروی مقدس رو به شهربانی تبدیل نکنه، ذهن و روان خودش رو کنترل کنه، لذت فیزیکی جنسی رو نخواد و این ابرقدرت رو به کانال‌های دیگر وجود خودش انتقال بده، این یعنی اوج موفقیت در زندگی و من این کار رو مدتی هست شروع کردم به انجام دادن، من تمرین‌هایی رو برای تقویت عضلات آلت تناسلی خودم انجام میدم، تمرینات کیگل که کمک میکنه به قوی شدن دستگاه تناسلی من و همچین مراقبه‌هایی رو انجام میدم برای انتقال انرژی جنسیم به مغز و قلب و مغز شکمی خودم، هرگز انرژی جنسی خودتون رو هدر ندین و هرگز انرژی جنسی خودتون رو سرکوب هم نکنید... استحاله جنسی رو بیاموزید و پس از یک الی دو سال، معجزه هاش رو در زندگیتون ببینید، قدرت جنسی رو بخواهید اما لذت جنسی رو نخواهید و یا خیلی کمتر دنبالش باشید، خیلی سخته اما شدنیه، وقتی مدتی از ارضا نشدن میگذره، انرژی جنسی ذخیره میشه در بدن و وسوسه‌ها شروع میشه برای ارضا کردن میل جنسی، اما اگر بتوانید موقع وسوسه مراقبه کنید و به مغز و قلب و مغز شکمی انتقال دهید❤️
سعید صابرفرد
۱۴۰۱/۵/۲۵
بهترین روش، ارضا شدن در یک چهارچوب اخلاقی و رعایت اعتدال در فعالیت جنسی هست و من هر چی تحقیق میکنم بیشتر به همین میخورم و جلوگیری از انزال و تبدیل اون خزعبل هست، بهتر است با توجه به نیاز بدن هر فرد ک متفاوت هست رابطه جنسی در قالب اخلاقی داشته باشه و اگه انحراف جنسی مثل خود ارضایی و.... را نداشته و باشه افراط در رابطه جنسی نکنه کافی هست مثل همه بزرگان، ایشون در مورد گاندی هم صحبت کردند که ایشون در سن ۳۷ سالگی رابطه جنسی را میزارن کنار که همینجور هست ولی نمیگن که ایشون ۱۳ سالگی ازدواج کردند و تا سن ۳۷ سالگی که رابطه داشتن بسیاری از موفقیت‌ها رو کسب کردند و علت اصلی اینکه ایشون رابطه جنسی رو میزارن کنار چیز دیگه هست و حاصل یک عذاب وجدان که دیگر مجال توصیف نیست
یاور
۱۴۰۲/۴/۹
باسلام، همیشه توی مکاتب مختلف مثلا عرفای ایرانی و عرفای تبتی و هندی و همینطور شمنهای سرخپوستای امریکایی و استرالیایی مطالب زیادی درباره حفظ و استحاله انرژی جنسی گفته شده... این داستان به همینجا ختم نمیشه یکی از اصول ۱۳گانه فلسفه موفقیت ناپلئون هیل هم همین حفظ و استحاله انرژی جنسی هست. ناپلئون هیل و به صراحت میگه اینکه اکثر افراد تو سن بالای ۴۰ سال به موفقیتهای بزرگ میرسن دلیلش اینه که انرژی جنسیشون تو اون سن ذخیره میشه مثل اوایل جوانی با شور و هیجان به هدر نمیره... حالا هرکی بتونه تو سن کمتر این انرژی رو ذخیره کنه و به سمت موفقیت هدایت کنه تو همون سن هم میتونه به موفقیتهای بزرگ و نبوغ امیز برسه... من کتابا و مکاتب مختلفی رو مورد بررسی قرار دادم این کتاب تنها کتابی بود که دیدم به وضوح و با جزئیات علمی و عملی درباره ذخیره و هدایت انرژی جنسی به سمت موفقیت حرف میزنه، کارش عالی بوده من روششو در مورد کنترل انزال امتحان کردم جواب میده برای اینکه جواب بگیرید باید تمرینات ورزشی کگل را هم کنارش انجام بدید. وقتی انرژی جنسیتون را ذخیره کردین میتونین با مراقبه خاص دکتر جو دیسپنزا که انرژی جنسی را از چاکرای ریشه و چاکرای جنسی به بالا و چاکرای تاج و چاکرای چشم سوم میکشونه این انرژی را به موفقیت و خلاقیت تبدیل کنین. ممنون از کتابراه
سپهر راد
۱۴۰۲/۹/۱۵
این کتاب تقریبا تموم خزعبلاتی که طی سالها درمورد استحاله جنسی خواندم رو از ذهنم شست و برد! به نظرم نقطه قوت این کتاب این هست که این کتاب سعی میکنه به دور از هرگونه پیچیده گویی پیام اصلی خودش رو شفاف به مخاطب انتقال بده و تقریبا تمام کتاب هم حول محور یک تکنیک می‌چرخه «چطور هم از سکس لذت ببریم و هم و از انزال جلوگیری کنیم» این تکنیکی هست که شخصا سالها قبل کاملا خود به خودی ازش استفاده میکردم ولی هیچوقت فکر نمی‌کردم به این صورت به این منظور بشه ازش استفاده کرد.
نقطه ضعفی هم که این کتاب داره اینه که بااینکه راه حفظ اسپرم درون بدن رو توضیح میده اما درمورد تبدیل اون کاملا تشریح نمیکنه هرچند نویسنده به طور جسته و گریخته اشاراتی به نوعی مدیتیشن برای انتقال انرژی جنسی به چاکرا‌های بالاتر رو میده اما کاملا به صورت کلی و نه همراه با تمرین مشخص.
شاید هم مقصود نویسنده این بوده که بدون مدیتیشن هم اسپرم جذب بدن هم میشه! اما اینکه آیا این به تنهایی کافیه یا نه سوالی هست که همچنان برای من مطرحه.
به هر صورت یک کتاب خوب برای آقایونی هست که میخواهند در این زمینه بیشتر بیاموزند.
حسین احمد کلهری
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
این کتاب تنها کتابی است که به اهمیت انرژی جنسی در مردان می‌پردازد و بیان می‌دارد که چگونه می‌توان آن را آزاد کرد و چگونه آن را هدایت کرد و به انرژی خلاق تبدیل کرد و با استفاده از آن انرژی دگرگون شده در جهت اختراع مانند مخترعانی چون لئوناردو داوینچی استفاده کرد یا در جهت طی مدارج عالی روحانی و مثل و عرفانی گاندی اوشو استفاده کرد و مثل انیشتین در جهت پیش قدم بودن در علم استفاده کرد یا تنها در جهت رسیدن به اهداف و سالم و سلامت زندگی کردن استفاده کرد. این کتاب هم در شرح و توضیح ماهیت این انرژی و فرایند آزاد سازی آن از لحاظ توالی اتفاقات و چگونگی ایجاد وقفه در آن توالی و تغییر مسیر آن و فرستادنش به سمت سر و استفاده از آن بسیار عالی و مستند و کارآمد برآمده است و در بین کتابهایی که در این زمینه به رشته تحریر درآمده‌اند که بسیار اندک و نایاب هستند سرآمد و بر قله افتخار ایستاده است.
Arian Salimi
۱۴۰۱/۸/۲۰
سلام متاسفانه فصل‌های انتهایی این کتاب از یک نظریه غیر اثبات شده نشئت گرفته که در آمیانه به اسم لبه زدن معروف هست و در انجمن‌های خارجی بعنوان یوگای جنسی می‌شناسنش در واقع می‌گه هر بار تا نزدیک انزال پیش برید بعد متوقف بشید.
این موضوع در مردان باعث ایجاد حالت blue balls می‌شه که درد شدیدی داره و و
اگر انزال نشه تا دو روز ادامه پیدا می‌کنه در زنان هم اصلا وجود نداره که البته نویسنده خودش هم اشاره کرده.
اما بنده طی مطالعاتی که داشتم متوجه شدم انرژی قدرتمندی که بنام کی یا چی (پرانا در هند) شناخته شده که بخشی از اون متعلق به مایعات جنسی هست و اگر کسی این مایعات را با خود ارضایی و روابط جنسی افراطی و از روی شهوت هدر ندهد (چه مرد و چه زن) قدرت پرانا در بدنش ذخیره می‌شه که در زندگی و ارتباطات و حتی موفقیت‌ها تاثیر گذار هست و در واقع افراد متاهل هم باید دفعات رابطه جنسی رو کاهش و بر کیفیت اون اضافه کنن مثلا یک یا دو بار رابطه طولانی و پر معاشقه در هفته بهتر از روابط متعدد و روزانه هست که باعث خروج هر روزه مایعات جنسی بدن می‌شود و در خود این نوع رابطه‌های با کیفیت بخاطر آرامش روحی که ایجاد می‌کنه تاثیر زیادی در زندگی و موفقیت مرد و زن خواهد داشت.
و اما برای دستیابی به قدرت‌های ماورای طبیعی علاوه بر جلوگیری مادام العمر از انزال باید کنترل کامل شهوت هم باشه و همینطور ریاضت‌های مختلف از رژیم‌های سخت تا مدیتیشن‌های مخصوص (خلاصه مثل یک مرتاض هندی یا تبتی) و در آخر هم مثال‌هایی که در کتاب هست مثل گاندی، لینکلن، ناپلئون بناپارت و... خیلی بعید می‌دونم که مثل فصل هشت و نهم این کتاب عمل کرده باشند (همون لبه زدنی که اول متن گفتم!)
در کل شهوت در همه ادیان نکوهش شده پس کنترلش کنید.
rezanourifard
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
این کتاب برای افراد درگیر اعتیاد جنسی و افراد زودانزال مناسب است و فایده دیگری ندارد و بیشتر سخنان نویسنده ناشی از تعصبات مذهبی و فرهنگی است. نویسنده هورمون‌های مفید ترشح شده در انزال که در ارگاسم ترشح نمیشود رو در نظر نگرفته است. از نظر من این کتاب ربطی به موفقیت و خلاقیت ندارد و هرکسی میداند کسی که فعالیت جنسی خیلی کمی دارد وقت بیشتری برای تمرکز، فکر کردن و فعالیت دارد و نیازی به این سخنان نویسنده نیست کسی اینکارهارو کرده موفق شده دلیل نمیشه که کسی که رابطه جنسی با انزال زیاد داشته باشد موفق نمی‌شود افراد زیادی است که حتی روزانه انزال داشته‌اند و به موفقیت رسیده‌اند یا افرادی بوده‌اند که اصلا رابطه جنسی نداشته‌اند و به موفقیت رسیده‌اند پس هر شخص بسته به شرایط می‌تواند طومار موفقیت و خلاقیت و... خود را طراحی کند. همچنین نویسنده تعصبات مذهبی و فرهنگی رو در کتاب دخیل کرده که ارزش کتاب رو کمتر کرده است.
مهرشاد رجبی
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
نه میتونم بگم کتاب بدیهنه میتونم بگم کتاب خوبیه! بحث اصلی کتاب به این قضیه خلاصه میشه که انزال برای آقایان باعث کاهش انرژی و در نتیجه کاهش خلاقیت و پسرفت میشه. در قسمت "نرخ جنسی بدن" به این اشاره میشه که اولین تحرکات جنسی به صورت فکر هستن و آخرین تحرک جنسی هم انزال هستش. و نویسنده تاکیید میکنه که و آخرین درجه یعنی BSR10 که انزال هستش دلیل تحلیل انرژی قدرت آقایونه. در صورتی که به عقیده بنده بیشترین انرژی صرف همون BSR1 یعنی تفکرات جنسی میشه؛ چرا که یه انسان نهایتا بتونه در روز دو الی سه مرتبه به انزال برسه؛ ولی شاید ساعت‌ها از روز رو صرف تفکرات جنسیی بکنه که به نوبه‌ای حواس پرتی محسوب میشن و وضعیت انسان رو در همه زمینه‌ها تحت شعاع قرار میده. این نظر بنده بود امیدوارم کتاب براتون مفید باشه ممنون 🌱
majid atamoradi
۱۴۰۲/۱۲/۶
این کتاب می‌تواند یک منبع مفید برای درک بهتر روابط جنسی و عاطفی باشد و به خوانندگان کمک کند تا زندگی جنسی و عاطفی بهتری را تجربه کنند. نویسنده با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم مفاهیم پیچیده‌ای را برای خوانندگان توضیح می‌دهد. در برخی از ادعاها و توصیه‌ها کمبود اطلاعات علمی و استناد‌های دقیق از مشاهده می‌شود. برخی مطالب ممکن است با فرهنگ‌ها و مقتضیات اخلاقی مختلف تطابق نداشته باشند. سطح مطالب کتاب به دلیل عدم استفاده از منابع و مطالعات متنوع ممکن است عمیق نباشد و نویسنده مطالب را ساده و سطحی توضیح داده است. به طور کلی این کتاب می‌تواند به خوانندگان کمک کند تا بهترین شکل ممکن از روابط خود را تجربه کنند اما نیاز به استناد به اطلاعات علمی دقیق‌تر دارد.
hassan
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
بدون هیچ تعصب یا تنفری بخواهم بگویم. این کتاب اولش به مطالب جذاب و وسوسه کننده‌ای اشاره میکنه ولی در ادامه متاسفانه فقط بر جلوگیری از انزال تاکید میکنه و بیشتر مختص کسانی هست که رابطه جنسی دارند و برای کسانی که مجردند یا رابطه ندارند و قصد ذخیره این انرژی رو دارند زیاد مفید نیست (البته شاید بعدا در طول زندگی به کارشون بیاد) از هدایت انرژی جنسی حرف زد نویسنده ولی هیچ راهکار و روشی برایش توضیح نداد بله انرژی جنسی فوق‌العاده‌ است و حفظ ان باعث بالا رفتن انرژی حیاتی و کیفیت زندگی میشه به خاطر بیداری معنوی که داشتم سعی بر یادگیری در مورد این انرژی و هدایت ان داشتم ولی به ان چیزی که میخواستم در این کتاب نرسیدم. پیروز و موفق باشید.
آیدا عباسپور
۱۴۰۱/۴/۲۰
سلام... این کتاب راجب انرژی جنسی و توانایی اون برای خلق و باروری صحبت میکنه، مخاطب هدف این کتاب آقایون هستند و به عنوان خانم راه کاری برای شما ارائه نداده، چون که عقیده براین هست که خانم‌ها چند انزالین، و اینکه استحاله یا تبدیل نیروی جنسی به نبوغ در آقایون هم میتونه میزان کیفیت روابط جنسی و تعددشو افزایش بده و هم میزان لذتش رو و هم اینکه از این نیرو برای موفقیت و ثروتسازی استفاده کنه به زندگی افراد مطرح جهانی که از این نیرو استفاده کردن هم تفالی میزنه...
علی اکبر شوکتی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
نویسنده کتاب اعتقاد دارد که منی مرد قدرت زیادی داره به علت اینکه میتونه یک‌بچه تشکیل بده و اگر این نیرو ذخیره شه باعث ثروتسازی و فلان میشود!... اما راهکار پیشنهادیش برای کنترل شهوت چه بوده است؟ چرخه برانگیختگی جنسی مرد رو به ۱۰ قسمت تقسیم کرده است که قسمت دهم هنگام انزال شدن است، و باید در قسمت نهم با فشار قسمت خاصی از انزال جلوگیری کنید. علاوه بر اینکه این عمل از نظر پزشکی قابل تایید نیست، ممکنه فرد در روز چندده بار به علت اینکه ارضای روحی و جسمی نشده دچار تحریک شه. ‌درحالی که میتوانست کنترل نفس رو پیشنهاد بده تا علاوه بر تذکیه، این قدرتی هم که میفرمایند هم حفظ بشود!
محمد نعمت زاده
۱۴۰۲/۲/۱۸
با سلام. این کتاب در مورد اینکه ما مردها میتوانیم چندین ارگاسم را تجربه کنیم و انرژی ذهنی و جسمی خود را افزایش دهیم به شرط اینکه بتوانیم انزال خود را حفظ کنیم.
این کتاب برای افراد متاهل بهتره چون میتوانند آن را در زندگی خود پیاده کنند. گفته‌های این کتاب را میشود در زندگی پیاده کرد و میتونه خوب و
باشه اما سخته زنان باید به مردان در این زمینه کمک کنند.
من از نویسنده انتقاد میکنم چرا که کل حجم مفید این کتاب ۵۰ صفحه هستش نه بیشتر چراکه نویسنده خیلی از مطالب رو تکرار کرده هست و هم چنین به نظر من نویسنده باید روش‌های فعال کردن چاکرا را تو کتاب می‌آورد.
علیرضا دادخواهی
۱۴۰۲/۷/۱۰
کتاب خوبی بود بر اطلاعاتم افزوده شد. این کتاب بدرد مردی میخوره که متاهل هست و میخواد در آمیزش با همسرش لذت بیشتری ببره و لذت بیشتری در یک رابطه جنسی رو آز آن خودش کنه برای اینکه بفهمی چی میگم باید کتابو خودت بخونی تا بفهمی چی میگم.. ولی اون چیزی که دنبالش بودم توی کتاب گفته نشده بود تبدیل نیروی به حنسی خلاقیت و همون قدرتی که افرادی مثل گاندی و.... باهاش به موفقیت رسیدن چون در من که مجردم نیروی جنسی بسیار بسیار زیادی هست ولی مشکلی که دارم اینه که بلد نیستم چطوری تبدیلش کنم به اون قدرت نبوغ و خلاقیتباید بیشتر تحقیق کنم.
Ali Mohamadi
۱۴۰۲/۷/۱۱
نظرم در مورد این کتاب شک برانگیزه 1: بخاطر اینکه تو سن 35 سالگی اولین بار با انرژی و قدرت جنسی آشنا شدم به این شکل 2: به این جهت شکاکم که تا الان نه از زبان کسی یا جایی با همچین قضیه‌ای بشنوم یا مطلع بشوم البته هر کسی که این فرمول رو بکار ببره خیلی هم مضر و اینکه فکر کنیم گول و سرمون کلاه رفته نیست بلکه از یه جهت خیلی هم حائز اهمیت است اینکه صبور و میتونی هر وقت جلوی هوای و نفس و شهوت بازی رو کنترل کنی و مرتکب کناه نشوی واین در جایگاه خودش دستیابی به یه موفقیت عالیست
مشاهده همه نظرات 84

راهنمای مطالعه کتاب کنترل قدرت جنسی

برای دریافت کتاب کنترل قدرت جنسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.