معرفی و دانلود کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی: چگونه با دگرگونی جنسی به یک نابغه تبدیل شویم؟

عکس جلد کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی: چگونه با دگرگونی جنسی به یک نابغه تبدیل شویم؟
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی: چگونه با دگرگونی جنسی به یک نابغه تبدیل شویم؟

کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی نوشته‌ی راوی وی ملوانی به معرفی مفهوم دگرگونی جنسی می‌پردازد و به شما آموزش می‌دهد چطور با کنترل قوای جنسی، نیرو و انرژی معنوی خود را برای رسیدن به اهداف بزرگ به‌کار ببندید. این کتاب، حاصل سال‌ها تحقیق و پژوهش راوی وی ملوانی بر روی شخصیت‌های مهمی‌ست که توانسته‌اند انرژی و قدرت جنسی خود را به نیرویی خلاقه برای رسیدن به اهداف‌شان تبدیل کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی

مفهوم دگرگونی جنسی، پیشینه‌ای طولانی در روان‌شناسی دارد. این ایده برای اولین‌بار از سوی فریدریش نیچه در کتاب «انسانی، بس انسانی» مطرح شد و سپس توسط زیگموند فروید تحت عنوان «والایش» مورد بررسی بیشتر قرار گرفت. مطابق با این مفهوم، بسیاری از افراد تکانه‌ها و غریزه‌های غیرقابل‌قبول و خلاف عرف را به رفتارهایی از نظر اجتماعی پذیرفته می‌کنند. از دید فروید، بسیاری از هنرمندان در آثار هنری خود از این مکانیزم دفاعی استفاده می‌کنند و والایش، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین نشانه‌های تمدن به‌شمار می‌رود. راوی وی ملوانی (Ravi V Melwani) در کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی (Succsex: Success Through Sex Transmutation) با الهام گرفتن از ایده‌ی والایش و مفهوم دگرگونی جنسی، نشان می‌دهد چطور می‌توان نیروی جنسی را برای رسیدن به اهداف شخصی و موفقیت به کار گرفت.

اصلی‌ترین کارکرد غریزه‌ی جنسی، تولید مثل است ولی انرژی جنسی را می‌توان برای کسب موفقیت و خلاقیت نیز به کار گرفت. بسیاری از افراد بزرگ در تاریخ مانند مهاتما گاندی، آبراهام لینکلن و ناپلئون از این انرژی برای رسیدن به موفقیت و کسب قدرت استفاده کرده‌اند. همانطور که راوی وی ملوانی در کتاب کنترل قدرت جنسی می‌گوید، کلید اصلی موفقیت این افراد، انرژی جنسی و کنترل قدرت آن بوده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی

کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی، حقیقت ساده‌ای را بیان می‌کند: با خودکنترلی، هر فردی می‌تواند انرژی جنسی خود را به نبوغ، خلاقیت و قدرت تبدیل کند و به فردی بسیار موفق تبدیل شود. اولین کسی که صریحاً رابطه‌ی انرژی جنسی با موفقیت را بررسی کرد، ناپلئون هیل بود که در کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید»، استفاده از قدرت جنسی را یکی از اصول و قوانین رسیدن به موفقیت معرفی کرد.

راوی وی ملوانی در کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی نشان می‌دهد همانطور که بشریت توانسته است از انرژی خورشید برای تولید برق استفاده کند، باید تلاش کند انرژی جنسی خود را برای هدفی غیر تولیدمثل و کسب لذت‌های حسی به کار بگیرد.

کتاب کنترل قدرت جنسی توسط انتشارات طاهریان و با ترجمه‌ی ابوالفضل طاهریان ریزی منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را انتشارات شادن پژواک به گویندگی حامد بیطرفان تهیه کرده است.

کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال این هستید که نیروی خلاقه‌ی بیشتری در زندگی داشته باشید و انرژی بیشتری برای رسیدن به اهداف‌تان کسب کنید، شنیدن کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی: چگونه با دگرگونی جنسی به یک نابغه تبدیل شویم؟ می‌شنویم

اجازه دهید بدن مرد را در رابطه با انرژی جنسی بررسی کنیم. معمولاً درک می‌شود که مردان به دلایل مختلف تحریک می‌شوند. هنگامی که به طور کامل برانگیخته یا کاملاً هیجان‌زده شد، لذت جنسی در انزال به اوج خود می‌رسد. با این حال، باید درک کرد که برانگیختگی زمانی اتفاق می‌افتد که حواس هیجان‌زده می‌شوند. این منجر به نعوظ و به‌دنبال آن ارگاسم می‌شود. پس از ارگاسم، ترشح و در نهایت انزال وجود دارد. برانگیختگی بر میزان قدرت جنسی بدن (BSR)، هورمون‌ها و مواد شیمیایی تأثیر می‌گذارد و در نهایت به انزال ختم می‌شود. انزال انرژی جنسی را دفع می‌کند. این یک تصور غلط رایج است که فرد فقط اسپرم را انزال می‌داند. در واقع، مایعی که در حین انزال دفع می‌شود فقط از اسپرم‌ها تشکیل نمی‌شود، بلکه حاوی مایعات دیگری مانند قبل از انزال نیز می‌باشد. درک این موضوع مهم است زیرا بر کنترل انرژی جنسی در بدن تأثیر می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
فصل اول: راز قدرت جنسی
7 دقیقه
فصل دوم: معنی دگرگونی و استحاله
2 دقیقه
فصل سوم: تولد و زندگی
5 دقیقه
فصل چهارم: قدرتی که نبوغ می‌آفریند
5 دقیقه
فصل پنجم: چرا قدرت خود را هدر می‌دهید؟!
5 دقیقه
فصل ششم: اهمیت کنترل انزال برای حفظ اسپرم
21 دقیقه
فصل هفتم: حفظ انرژی با حفظ BSR
8 دقیقه
فصل هشتم: تکنیک‌های پیشرفته برای حفظ انرژی
10 دقیقه
فصل نهم: تمرین تمرین تمرین کنید
20 دقیقه
فصل دهم: دگرگونی و استحاله انرژی جنسی
12 دقیقه
فصل یازدهم: شبی به بلندای یلدا
2 دقیقه
فصل دوازدهم: موفقیت از طریق دگرگونی جنسی
25 دقیقه
فصل سیزدهم: نظریات پزشکی - قسمت اول
5 دقیقه
فصل سیزدهم: نظریات پزشکی - قسمت دوم
8 دقیقه
فصل چهاردهم: پرسش و پاسخ
5 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کنترل قدرت جنسی: چگونه با دگرگونی جنسی به یک نابغه تبدیل شویم؟
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
راویحامد بیطرفان
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های مسائل جنسی و زناشویی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی

علی سعیدی
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
سلام علیکم و رحمه الله این مجموعه‌ی عالی برای بازیابی و تقویت نیرو‌های درونی ما هست. من خواندن این کتاب رو توصیه می‌کنم.
هر قدر اطلاعات و آگاهی ما از مسائل جنسی بیشتر باشه موفقیت و مراد خواهی ما هم بیشتر می‌شود این کتاب در بخش اول به ادعای نیروی جنسی یک موهب الهی و قابل تبدل به نیروی خلاق و برتر
آگاهی هست برمی آیند و در ادامه با ارجاع به زندگی بزرگان و کتاب‌های نویسنده‌ها در این موضوع به تنقیح مطالب بر می‌آیند. و بخشی از کتاب به نکات پزشکی و فیزیولوژی می‌پردازد که حائز اهمیت هست. نکات مثبت کتاب؛ ۱. نامتناهی بودن نیرو در انسان ۲. مهار کردن تمام نیرو توسط انسان ۳. کوتاهی علم معاصر از فهم مسائلی مثل وجود انرژی در نطفه‌ی آغازین حیات ۴. پایبندی به معنویت اصالت دارد و موجب خودشکوفایی می‌شود
حسین سلیمی
۱۴۰۲/۹/۳
این کتاب بنظرم خیلی جالب بود من با خوندن این کتاب اطلاعات خوبی عایدم شد من دقیقا برعکس اینو فکر میکردم و لازم میدونستم که حداقل هفته‌ای یکبار انزال انجام بشه در مورد تمرینهاش من اینو کاملا حس کردم همیشه برای لذت بیشتر نزدیک به ارگاسم ۸ رها میکنم و مجدد شروع میکنم این تجربه رو کاملا حس کردم بصورتی ۸ که ساعتها میتونم در همون ارگاسم باقی بمونم ولی همیشه در آخر انزال رو انجام میدم از این به بعد با خومدن این کتاب متوجه شدم که انزال نباشه میتونه خیلی بهتر باشه
Foad Abdollahpour
۱۴۰۲/۸/۶
این کتاب در مورد استحاله‌ی نیروی جنسی هستش یعنی تبدیل و تغییر انرژی جنسی به انرژی در جهت نبوغ، خلاقیت و موفقیت. این کتاب اعتقادش بر اینه که نیروی جنسی، نیروی محرکه‌ای هستش که می‌تونه برای حرکت در جهت رسیدن به هر آرزو و خواسته‌ای استفاده بشه.
mehdi man
۱۴۰۲/۸/۹
کتاب ارزشمندیه، و نباید جوانی بمونه که اینو نخونده باشه. پیشنهاد نمیکنم، بلکه موظفید که بخونید و عمل کنید. این کتاب مرموز یه راهنما برای نیروی جنسی و والایش اون و ذخیره‌اش و استحاله به منظور کسب انرژی ذهنی هست.
امید رستگار
۱۴۰۳/۱/۳
با پوزش فراوان باید عرض کنم براى من خسته کننده بود گویى کتابى علمى را دست گرفته اید تا در خصوص اسپرم و باردارى اطلاعات کسب کنید چیزى شبیه به درس علوم در دوره راهنمایى تحصیلى، عنوان کتاب مرا در انتخاب آن به اشتباه انداخت
محسن ستاری
۱۴۰۲/۹/۸
کسی که میخواد قدرت جنسیشو کنترل کنه باید خیلی با ایمان باشه و خوردن بعضی از غذاها تاثیر میزاره و باید زیاد بهش فکر نکنیم و آن چیزی که در ذهنمون بکاریم آن رو برداشت میکنیم و باید کاری کنیم تا فکر جنسی تو ذهنمون ورود نکنه
حامد صفری
۱۴۰۳/۱/۵
در واقع انرژی جنسی به شدت در جذب یا دفع افراد اشیا و مخصوصا ثروت اثرگذار است. در اسلام هم پیامبر به فردی که فقیر بود؛ فرمودند ازدواج کن. اون فرد پس از ازدواج ثروتمند شد. صحبتها ناپلئون هیل در مورد نیروی جنسی فوق العاده هست
غلامرضا شاهی
۱۴۰۲/۸/۸
نظریه‌ی فروید را درباره‌ی ناهنجاری‌های اجتماعی که اساس آن از سرکوب میل جنسی بوجود می‌آورد رو خوانده‌ بودم اما این کتاب روش‌های جالبی برای پذیرش این غریزه عنوان کرده که مناسب و قابل اجراست.
حبیب صفری اوریمی
۱۴۰۲/۸/۷
کاش این کتاب و زودتر میخوندم و این همه انرژی انسانمو الکی در طبیعت و اماکن خالی ودنج به هدر نمیدادم. به جوانها و نوجوانها پیشنهاد میکنم این کتاب وگوش بدن تا همیشه سالم وسر زنده وخلاق بمونند.
Sm
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
کتاب خوبی بود، حرفهای جدیدی واسه گفتن داشت و از لحاظ علم نظری نکات جدید و جالب مطرح میکنه که خیلی خوبه هر مردی در موردش بدونه و لی از نظر عملی تقریبا راهی پیشنهاد نمیده که خودش هم دلیلش توضیح میده.
arman r
۱۴۰۲/۱۲/۷
بر خلاف تصویر جلد نویسنده فقط از گاندی صحبت میکنه، گاندی تازه شخصی که هنوز مخالفانی دارد چون عالم نبوده که، مثلاً مثل عرفای ما باشه. دانستن و چکیده کتاب می‌تونست بیست دقیقه باشه.
مهدی
۱۴۰۲/۱۱/۴
اگر برای کنترل کتابو میخرید باید بگم که گوش دادم اطلاعات خوبی داد بهم ولی اصل مسئله رو برام حل نکرد در کل خوندن یا شنیدنش براتون ضرر نداره امتحانش کنید شاید مشکلتون حل شد
مجیدجانجانی
۱۴۰۲/۹/۱۸
تمرکز هرکجاباشد انرژی
نیز همانجاست اگربتوانید هنگام دخول نیروی تمرکز خودتون را کنترول کنید وبه جای دیگری مثل طبیعت. یاهرجایی دیگه ببرید کنترول عالی خواهیدداشت
امیر کراری
۱۴۰۳/۱/۱۴
تا الان که تا فصل ۱۰ شنیدم، فقط تکرار همون حرفاس. یدونه از روش‌های تبدیل این انرژی رو حتی اسم هم نمیبره که آدم بره مطالعه کنه اونو. بمونه بیاد روشارو توضیح بده
میلاد محمدی
۱۴۰۲/۸/۱۵
کتاب فوق العاده‌ای هستش، پیشنهاد میکنم که حتماً این کتاب رو برای یکبار هم که شده مطالعه کنید. از آقای ملوانی تشکر ویژه‌ای دارم بابت صدای گویا و دلنشینشون.
مشاهده همه نظرات 55

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی

برای دریافت کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.