معرفی و دانلود کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش

عکس جلد کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش

کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش نوشته‌ی جان سینا، است. این کتابِ پرفروش نیویورک تایمز به بچه‌ها یاد می‌دهد که اگر دوستشان چیزهای بیشتری بلد بود، به جای حسودی، انگیزه بگیرند و بیشتر و بیشتر تلاش کنند و در کنار هم یک تیم قوی تشکیل بدهند تا بیشتر هوای همدیگر را داشته باشند.

درباره‌ی کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش

کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش (Elbow Grease: Fast Friends) نوشته‌ی جان سینا (John Cena) داستان چهار ماشین مسابقه‌ای بازیگوش است که یکی از یکی بزرگ‌تر و سنگین‌تر و باهوش‌ترند. این چهار ماشین با هم یک گروه فوق‌العاده را تشکیل می‌دهند که توجه هر جنبنده‌ای را به خودش جلب می‌‌کند.

کوشا چهارچرخ ته‌تغاریِ برادرهایش، یعنی فشفشه، بی‌کله، قلچماق و زرنگ‌خان، ماشین سنگین مسابقه‌ای است. این پنج برادر ماجراجو دائماً با هم مسابقه‌ی بازی تخریب می‌گذارند. در کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش یک روز بعد از بازی تخریب، در قراضه‌آبادی دورافتاده، کوشا با یک موتورسیکلت هیولایی بنفش به اسم چوپر آشنا می‌شود. چوپر آنقدر فرز و باهوش است و مهارت‌های عجیب و غریب دارد که برادرهای کوشا چهارچرخ را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اما ذوق و شوق برادرها خیلی زود ته می‌کشد و جایش را به حسودی می‌دهد. با خودشان فکر می‌کنند که چطور به یک موتور کوچک باخته‌اند. کوشا هم کم‌کم از چوپر عصبانی می‌شود و داد و هوار راه می‌اندازد. اما ماجرا به همین جا تمام نمی‌شود. در این داستان کوشا و برادرهایش یاد می‌گیرند که حسودی‌شان را کنار بگذارند. به جای عصبانی شدن، انگیزه بگیرند و بیشتر و بیشتر تلاش کنند تا مهارت‌هایشان را بالا ببرند، در کنار هم یک تیم قوی تشکیل بدهند و هوای دوست جدیدشان را داشته باشند.

معرفی و دانلود کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش

کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش با تصویرسازی‌ها و دیالوگ‌های جذاب و خنده‌دار به بچه‌ها یاد می‌دهد که حسادت رفتاری نادرست است و بهتر است در شرایط مشابه نسبت به دوستانشان همدلی و مشارکت داشته باشند.

کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش با ترجمه‌ی جذاب و صمیمی سمیه حیدری توسط انتشارات مهرسا منتشر شده است.

درباره مجموعه‌ی کوشا چهارچرخ

کوشا چهارچرخ (Elbow Grease) مجموعه کتاب مصور نوشته‌ی جان سینا است. این مجموعه برای کودکان 3 تا 8 سال نوشته شده که ماجراهای یک ماشین مسابقه‌ای به نام کوشا چهارچرخ و برادرهای بزرگترش را شرح می‌دهد. نویسنده برای نوشتن این کتاب‌ها از دوران کودکی خودش و برادرهای بزرگترش و مشکلاتی که به عنوان یک ته‌تغاری داشته، الهام گرفته است. این مجموعه کتاب به بچه‌ها یاد می‌دهد به خودشان باور داشته باشند و بیشتر تلاش کنند.

جوایز و افتخارات کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش

  • کتاب برگزیده‌ی پابلیشرز ویکلی در زمینه‌ی رمان‌های دنباله‌دار
  • از پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش

  • جان سینا با شخصیت‌هایی که بر ارزش‌های اساسی تأکید دارند، به بچه‌ها یاد می‌دهد بیشتر تلاش کنند. (نیوزدی)
  • طرفداران ماشین‌های سنگین عاشق این کتاب می‌شوند. (Publishers Weekly)
  • کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش بچه‌ها را به پشتکار داشتن تشویق می‌کند. (تودی)

کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب جذاب و سرگرم‌کننده برای بچه‌های 3 تا 8 سال مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات42
زبانفارسی
شابک978-622-7437-45-4
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش

برای دریافت کتاب کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.