معرفی و دانلود کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند

عکس جلد کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند

کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند یکی دیگر از داستان‌های جان سینا است که ماجراهای کوشا چهارچرخ، عضو کوچک یک خانواده‌ی کامیونی را روایت می‌کند. در این مجلد کوشا چهارچرخ تصمیم دارد دل و جرأت و توانایی‌هایش را به رخ دیگران بکشد و در این میان با مفاهیمی نظیر کار گروهی و وفاداری آشنا می‌شود که جریان زندگی او را دگرگون می‌کند.

درباره‌ی کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند

می‌توانی کوچک‌ترین عضو خانواده باشی ولی با قدم‌های محکم و بزرگی که برمی‌داری همه را شگفت‌زده کنی! کوشا چهارچرخ، ته‌تغاری یک خانواده‌ی کامیونی است و قصد دارد با به دست آوردن یک پیروزی غیرمنتظره همه را شگفت‌زده کند. خالق این شخصیت، جان سینا (John Cena)، بازیگر، ورزشکار، نویسنده و سرگرمی‌ساز محبوب و نام‌آشنا است. جان سینا کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند (Elbow Grease vs. Motozilla) را با الهام از نویسنده‌ی کتاب‌های کودک‌ موردعلاقه‌اش، ریچارد اسکاری خلق کرده است و محور اصلی این داستان‌ها که به فارسی ترجمه شده‌اند شجاعت، وفاداری و احترام گذاشتن است. کودک پس از خواندن این داستان، با تأثیر کار گروهی و تلاش بی‌وقفه برای دستیابی به موفقیت آشنا می‌شود. تصویرهای پویا و جذاب کتاب در کنار جمله‌های کوتاه و ساده‌ی داستان، کودکان را به وجد می‌آورد. علاوه بر آن، شخصیت بامزه و دوست‌داشتنی کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند نیز سبب می‌شود کودک با علاقه ماجراهای او را دنبال کند.

داستان این کتاب را از زبان ماشین کوچکی به اسم کوشا می‌شنویم. در این روایت کوتاه کودکانه، کوشا تلاش می‌کند ابرقهرمان مسابقات، یعنی موتوزیلای قدرتمند را شکست دهد. در مسیر این رقابت اتفاقاتی برای کوشا چهارچرخ رخ می‌دهد که او را به شخصیت جدیدی تبدیل می‌کند. شما فکر می‌کنید عاقبت کوشای کوچک چه خواهد و آیا در مسابقات پیروز می‌شود یا نه؟!

کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند با ترجمه‌ی سمیه حیدری به‌همت انتشارات مهرسا منتشر شده است.

کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان گاهی دوست دارند توانایی‌های ابرقهرمانانه‌ی رؤیایی خود را در دل شخصیت یک داستان به تماشا بنشینند و با الهام از آن در دنیای خود با مشکلات و موانع روبه‌رو شوند و آن‌ها را شکست دهند؛ این کتاب برای همه‌ی کودکان رویاپرداز در رده سنی 4 تا 8 سال و عاشقان کتاب‌های کمیک و تصویری مناسب است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات43
زبانفارسی
شابک978-622-7437-44-7
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند

برای دریافت کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.