معرفی و دانلود کتاب کوچولویی که دنبال خدا می‌گشت

عکس جلد کتاب کوچولویی که دنبال خدا می‌گشت
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کوچولویی که دنبال خدا می‌گشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کوچولویی که دنبال خدا می‌گشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کوچولویی که دنبال خدا می‌گشت

کتاب کوچولویی که دنبال خدا می‌گشت نوشته‌ی محمدرضا عرب یارمحمدی، داستانی کودکانه، به صورت مصور و با بیانی ساده و دلنشین به رشته‌ی تحریر درآمده است.

در بخشی از کتاب کوچولویی که به دنبال خدا می‌گشت می‌خوانیم:

آویسا کوچولو داشت دنبال خدا می‌گشت. آخ، ببخشید کوچولوهای گلم فراموش کردم، آویسا کوچولو تازه شش سالش شده بود. البته اون حتما دختر خوبی بود وگرنه شما الان قصه اون رو انتخاب نمی‌کردید برای خواندن. خلاصه یکی بود یکی نبود. مادر آویسا داشت توی خونه جارو می‌زد که صدای جیغ و گریه‌ی آویسا کوچولو رو شنید. اون می‌دونست صدای گریه از توی حیاط می‌یاد. چون آویسا رفته بود تا کنار باغچه بازی کنه. باغچه پر بود از گل‌های قشنگ و رنگارنگ.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کوچولویی که دنبال خدا می‌گشت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات تحول
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-600-93525-5-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کوچولویی که دنبال خدا می‌گشت

برای دریافت کتاب کوچولویی که دنبال خدا می‌گشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.