معرفی و دانلود کتاب کی با من جورتره؟

عکس جلد کتاب کی با من جورتره؟
قیمت:
۱۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کی با من جورتره؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کی با من جورتره؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کی با من جورتره؟

با کتاب کی با من جورتره؟ آشنایی با رنگ‌ها و اشکال هندسی را به یک بازی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده برای کودکان خود تبدیل کنید! نائومی جونز ماجرای سفر یک مثلث کوچک به سرزمین شکل‌ها را برای خوانندگان خود تعریف می‌کند، اما سفر مثلث زرد‌رنگ قصه‌ی ما، با یک مشکل کوچک همراه است؛ او به راحتی نمی‌تواند بچرخد و قِل بخورد، لاقل به‌اندازه‌ی دایره‌ها این کار را بلد نیست! اما باید دید مثلث قصه، چطور قرار است در دنیای شکل‌ها، دوستان خود را پیدا کند؟

درباره‌‌ی کتاب کی با من جورتره؟

حتماً شما هم در ساعت‌های زنگ تفریح مدرسه یا وقت بازی در پارک، این‌طرف و آن‌طرف سر می‌چرخانید تا دوستان تازه‌ای پیدا کنید؛ دوستانی که با شما یک‌شکل و یک‌رنگ باشند و بتوانید اوقات زیادی را کنار هم خوش باشید، بگویید و بخندید و بازی کنید! مثلث کوچک داستان کی با من جورتره؟ (The Perfect Fit) نیز آن روز به دنبال دوستان تازه‌ای بود. او این‌طرف و آن‌طرف می‌چرخید تا مثل دایره‌های بزرگ و کوچک بازیگوش، قِل بخورد و بتواند با آن‌ها بازی کند. اما در این بین، یک‌چیزی درست پیش نمی‌رفت! انگار تفاوتی بین مثلث زرد داستان ما با دوستان گرد و آبی‌اش وجود داشت. نائومی جونز (Naomi Jones) که از تصویر‌گران و قصه‌گو‌های محبوب بچه‌هاست، همراه با تصاویر رنگی و شاداب کتاب خود، مخاطب خردسال خود را راهی سرزمین قصه و خیال می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب کی با من جورتره؟

مثلث کوچک داستان کی با من جورتره؟ به دنبال دوستی و رفاقت‌های تازه است. اما تفاوت‌هایش با دیگران، او را به این فکر می‌اندازد که در جای جدیدی به دنبال دوستان خود باشد. دوستانی که درست شبیه او بوده و سه ضلع و سه‌ زاویه داشته باشند؛ نه مانند دایره‌ها، که به هرطرف می‌چرخند، یا مثل مربع‌ها، که روی هم می‌روند و مربع‌های بزرگ‌تر می‌سازند! پس قهرمان داستان رنگی ما به سراغ دنیای مثلث‌ها می‌رود تا با آن‌ها هم‌بازی شود. البته که اوضاع بهتر از قبل پیش می‌رود و بازی با هم‌شکل‌ها خیلی کیف دارد، اما قصه‌ی کی با من جورتره؟ در این‌جا هم به پایان نمی‌رسد، چراکه مثلث کوچولو، از بازی با مثلث‌ها هم خسته شده و حالا فکر و طرح‌های تازه‌ای در سرش دارد!

داستان کی با من جورتره؟ در کنار کمک به آشنایی بهتر کودکان با تصاویر و شکل‌ها، یک راه آموزشی ساده و کاربردی برای آموختن مفاهیم مثبتی مثل امیدواری، دوستی، سازگاری‌ و یک‌رنگی‌ست و علاوه‌ بر تمام این‌ها به خوانندگان کم‌سن‌وسال خود درس خلاقیت و جست‌وجو برای پیدا کردن راه‌های تازه را می‌آموزد، درست مثل کاری که مثلث کوچک قصه برای پیدا کردن دوستان تازه انجام داده است!

این قصه‌ی شیرین و رنگارنگ در سال 2019 در قفسه‌ی کتاب‌فروشی‌های دنیا قرار گرفت. انتشارات مهرسا با کمک ترجمه‌ی خوب و روان معصومه نفیسی، این اثر خواندنی را به دست کودکان فارسی‌زبان رسانده است.

در نکوداشت کتاب کی با من جورتره؟

  • اثری برای یادگیری شکل‌ها، تشخیص رنگ‌ها، و پیام دوستی. (Kirkus Reviews)

کتاب کی با من جورتره برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال یک اثر خواندنی پرماجرا برای ساعات ارزشمند مطالعه‌ی فرزندان خود هستید، این کتاب پیشنهاد ویژه‌ی ما به شماست! کودکان 4 تا 8 سال مخاطبان اصلی این اثر هستند.

در بخشی از کتاب کی با من جورتره؟ می‌خوانیم

شش‌ضلعی‌ها گفتند: «خُب، می‌توانیم بازی دیگری بکنیم.»
ولی مثلث تصمیم گرفت از پیشِ آن‌ها برود و به راهش ادامه داد.

مثلث گشت و گشت و گشت...
اما جایی را پیدا نکرد که کاملاً با آن جفت‌وجور باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کی با من جورتره؟
نویسنده
مترجممعصومه نفیسی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7924-52-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کی با من جورتره؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کی با من جورتره؟

برای دریافت کتاب کی با من جورتره؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.