معرفی و دانلود کتاب خط خطو

عکس جلد کتاب خط خطو
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خط خطو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خط خطو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خط خطو

کتاب خط خطو به قلم کلر ژوبرت، ماجرای شیرین و جالب کلاه خط خطی کوچکی است که به تازگی ننه لاک‌پشت بافتن آن را تمام کرده است اما بعد از تمام شدن بافت کلاه، ننه لاک‌پشت متوجه می‌شود که کلاه بزرگتر از سر اوست و همین موضوع باعث می‌شود که ماجرایی جدید برای کلاه داستان رقم بخورد.

موضوع کتاب خط‌ خطو (Streaky Stripy) چیست؟

ننه لاک‌پشت بعد از بافتن کلاه وقتی که دید کلاه خط خطی اندازه‌ی سرش نیست، برای کلاه کوچولو دو چشم و یک دهان دوخت. بعد او را بوسید و گفت: «برو به امید خدا. ولی سعی کن پیش کسی بمانی که خیلی خوشحالش کنی!»

کلاه کوچولو از پنجره بیرون رفت و توی باغچه به راه افتاد. او در گردش ماجراجویانه‌اش با حیوانات مختلفی برخورد کرد و از هر کدام از آن‌ها ‌پرسید: «اگر بمانم، چه‌قدر خوشحال می‌شوی؟» کلاه کوچولو جواب‌های مختلفی از هر کدام از آن‌ها گرفت، اما او به دنبال دوستی واقعی می‌گشت تا در کنار او باشد و او را خوشحال کند...

کتاب خط‌ خطو مناسب چه کسانی است؟

کلر ژوبرت (Claire Jobert) داستان خط خطو را با بیانی دلنشین همراه با تصویرگری‌های زیبا برای کودکان 7 تا 9 سال به نگارش درآورده است. ماجرای این کتاب باعث می‌شود علاوه بر این که کودکان سرگرم‌ شوند، اهمیت پیدا کردن یک دوست خوب و واقعی را بیاموزند و درک کنند.

در بخشی از کتاب خط خطو می‌خوانیم:

کلاه کوچولو از پنجره بیرون پرید و توی باغچه راه افتاد. به حلزونی رسید که برگ می‌جوید. حلزون گفت: «پیش من می‌مانی کیسه‌ی خوابم باشی؟» کلاه کوچولو پرسید: «اگر بمانم، چقدر خوشحال می‌شوی؟» حلزون فکری کرد و گفت: «به انداره‌ی سه تا از این برگ‌ها.» کلاه کوچولو گفت: «فقط همین؟ نه نه، نمی‌مانم.» بعد لانه‌ی ننه لاک‌پشته را نشان داد و گفت: «ولی شاید اگر سه تا برگ برای ننه‌ام ببری، برایت کیسه‌ی خواب ببافد.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خط خطو
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات20
زبانفارسی
شابک978-964-12-0815-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خط خطو

مونا ابرهیم زاده
۱۴۰۱/۱/۲۸
دخترم برای روخوانی از. کلمات استفاده ش کرد ولی دوستش نداشت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خط خطو

برای دریافت کتاب خط خطو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.