معرفی و دانلود کتاب گربه شاد (شادی سریع و آسان کودکان با ضربه تراپی به روش BTT)

عکس جلد کتاب گربه شاد (شادی سریع و آسان کودکان با ضربه تراپی به روش BTT)
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گربه شاد (شادی سریع و آسان کودکان با ضربه تراپی به روش BTT) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گربه شاد (شادی سریع و آسان کودکان با ضربه تراپی به روش BTT) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گربه شاد (شادی سریع و آسان کودکان با ضربه تراپی به روش BTT)

کتایون بناساز در کتاب گربه شاد (شادی سریع و آسان کودکان با ضربه تراپی به روش BTT)، به ارائه مهارت‌های مفید و کاربردی برای خنثی سازی احساسات و عواطف منفی در کودکان و جایگزین کردن شادی پرداخته است.

هدف این کتاب تربیت کودکانی شاد و سرزنده در گروه سنی ۳ تا ۱۲ سال است زیرا کودک شاد معمولاً سالم و پرانرژی است و شادکامی به خودی خود، انگیزه نیرومندی برای انجام کارها از جمله درس خواندن است. چنین کودکی با آرامش بیشتر ناکامی‌ها و موانع را می‌پذیرد و می‌کوشد راهی برای عبور از سختی‌ها بیابد.

شادکامی، مشوق همه نوع فعالیت‌ اجتماعی است، زیرا مردم معمولاً واکنش مثبتی به شادابی از خود نشان می‌دهند و سبب می‌شود کودک، چهره دوستانه‌ای به خود بگیرد و همین بهترین نقطه شروع برای انواع ارتباطات شخصی است. در مقابل، اندوه و ناراحتی توان و انرژی کودک را تحلیل می‌برد و از سلامت جسمانی عمومی او می‌کاهد.

این امر به نوبه خود مانع از این می‌شود که انرژی او صرف فعالیت‌های هدف‌دار شود، زیرا کودکان اندوهگین انرژی خود را با در خود فرورفتن، رؤیاپردازی و تأسف برای خود هدر می‌دهند. کودک ناشاد گرایش به گوشه‌گیری و به خود مشغول شدن دارد. ناشاد بودن انگیزه، عزم و میل به موفقیت را خاموش می‌کند. کج خلقی و رفتار بازدارنده در کودکان ناشاد بسیار شایع‌تر است و مانع از آن می‌شود که آن‌ها از تجربیات چیزی بیاموزند.

شادی یکی از راهکارهای حفظ سلامت قلب کودکان هم هست. زیرا کودکی که شاد است، قلب سالم‌تری هم دارد و این موضوع می‌تواند به یک عادت تبدیل شود؛ وظیفه والدین است کاری کنند کودک، این عادت را کسب کند. به همین ترتیب ناشاد بودن هم می‌تواند به یک عادت تبدیل شود و ما وظیفه داریم مانع آن شویم. هرچند سپری کردن دوران کودکی شاد تضمین کننده زندگی موفق در دوران بزرگ‌ سالی نیست، ولی سازنده زیربنای موفقیت است در حالی که ناشاد بودن اساس ناکامی را بنا می‌کند.

کتاب گربه شاد به شما می‌آموزد که فرزند شما همیشه به حمایت‌تان نیاز دارد. این نیاز در سن کم، کاملا محسوس است. وقتی فرزندتان شکستی را تجربه می‌کند، هم باید از آن درس بگیرد و هم این که شکست نباید شادی او را از بین ببرد و زندگی‌اش را دچار مشکل کند. بنابراین در هنگام شکست‌ها، همراه کودکان باشید.

کتاب گربه شاد به شما یاد می‌دهد فرزندان شاد به بار بیاورید تا در امور مختلف موفق شوند. شما می‌توانید مهارت‌ها را بیاموزید و به فرزندانتان منتقل کنید، مهارت‌هایی که الزاما گفتاری نیست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گربه شاد (شادی سریع و آسان کودکان با ضربه تراپی به روش BTT)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات32
زبانفارسی
شابک978-622-209-005-0
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گربه شاد (شادی سریع و آسان کودکان با ضربه تراپی به روش BTT)

Mahdi Badily
۱۳۹۸/۵/۲۲
این کتاب چند ایراد داشت اول اینکه نقاط ضربه تراپی بدرستی در تصاویر مشخص نیست و توضیحات کاملی ارائه نشده
دوم اینکه توضیحات کاملی برای والدین در مورد ضربه درمانی و همین طور طول دوره آن داده نشده
کلا مطالب این کتاب در یک صفحه هم جا میشه و اینجا با فونت بزرگ اون رو تبدیل به حدود ۲۸ صفحه...
لیلا جهاندیده
۱۳۹۸/۶/۲۱
مفید جالب کوتاه و کاربردی به همراه عکسهای واضح
Ali Baba
۱۴۰۱/۱/۱۴
فوق العاده بود...
دخترم عاشقش شده
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب گربه شاد (شادی سریع و آسان کودکان با ضربه تراپی به روش BTT)

برای دریافت کتاب گربه شاد (شادی سریع و آسان کودکان با ضربه تراپی به روش BTT) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.