معرفی و دانلود کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌ (به شیوه بناساز=BTT)

عکس جلد کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌ (به شیوه بناساز=BTT)
قیمت:
43000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌ (به شیوه بناساز=BTT) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌ (به شیوه بناساز=BTT) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌ (به شیوه بناساز=BTT)

کتایون بناساز در کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌ (به شیوه بناساز=BTT)، به شناسایی عوامل اصلی تفاوت در دانش‌آموزان و راه‌های بهبود سریع آن با BTT، می‌پردازد. همچنین، به چگونگی بهبود نمرات درسی، نظیر دروس ریاضی، شیمی و غیره که گاه موجب به وجود آمدن "ترس‌های مرضی" در دانش‌آموزان و دانشجویان رشته‌های مختلف تحصیلی می‌شود، پرداخته خواهد شد.

با وجود این که اغلب دانش‌آموزان روش درس خواندن را بلد هستند و بیشتر آن‌ها نیز، لااقل در شب امتحان، به اندازه‌ی کافی درس می‌خوانند، ولی چگونه است که برخی به اصطلاح "شاگرد زرنگ‌ها"، نمرات عالی، و برخی دیگر از دانش‌آموزان به اصطلاح متوسط یا "شاگرد تنبل‌ها"، نمرات کمتر یا بد در آن امتحان به دست می‌آورند؟ به نظر می‌رسد عاملی مهم‌تر از میزان و چگونگی درس خواندن در "شاگرد زرنگ" یا "شاگرد تنبل" محسوب شدن، دخالت مستقیم و مؤثر داشته باشد.

برای موفقیت در ضربه تراپی و به طور کلی برای موفق شدن در هر تصمیمی، از تصمیم برای لاغری گرفته تا درس خواندن و هر نوع روش "خودیاری"، "خودسازی"، "خودشناسی" و… باید طرح و برنامه‌ای داشته باشیم.

طبق تجربیات شخصی کتایون بناساز و دیگرانی که زیر نظر او زندگی‌شان تغییر کرده است، بهترین نوع برنامه‌ریزی برای موفقیت در کار و شغل، تحصیلات، رژیم لاغری، ترک اعتیاد و… "برنامه‌ریزی روزانه‌ی ساعت به ساعت" است. این برنامه‌ریزی به خصوص برای افرادی که تصمیم به "لاغری"، "ترک اعتیاد"، "ترک سیگار".

"ترک وابستگی شدید به افراد و عشق بیمارگونه" و به طور کلی وابستگی‌های شدید را توسط "ضربه تراپی" و "بی تی تی" گرفته‌اند، لازم و ضروری است و در زمره‌ی تمرینات روزانه‌ی آن‌ها محسوب می‌شود و باید حتماً توسط اینگونه افراد به کار گرفته شود. برای این منظور شما به یک تقویم یا سر رسید نیاز دارید که به طور ساعت به ساعت، زمان‌بندی شده باشد. البته می‌توانید از یک دفترچه یادداشت استفاده کنید که خودتان صفحات آن را به صورت روزانه زمان‌بندی کرده‌اید و تاریخ روز‌ها را نیز بالای صفحه‌ها نوشته‌اید. بدیهی است استفاده از سر رسیدهایی که یک صفحه‌ی یادداشت مستقل برای هر روز داشته باشند آسان‌تر است. 

امید است، دانش‌آموزان، دانشجویان، والدین، مشاوران تحصیلی و همه‌ی افرادی که به نوعی مشغول به امور تحصیلی هستند و یا در ارتباط مستقیم با افراد در حال تحصیل به سر می‌برند، به سادگی و به سرعت بتوانند به بهبود "وضعیت تحصیلی" کشور کمک کنند.

کتایون بناساز، روزنامه نگار و نویسنده صدها مقاله در زمینه‌های روانشناسی "خودیار"، "مدیریت ذهن"، "موفقیت فردی و سایر زمینه‌های "خودیاری" و هم چنین، نویسنده کتاب پرفروش "تولد دوباره"، "مهندسی قانون جذب با ضربه تراپی"، "پیشرفت سریع با ضربه تراپی"، "لاغری آسان با ضربه تراپی"، "شفای کودک درون با ضربه ترابی"، "مثبت ترانه"، "رفع موانع ثروتمند شدن با "ضربه تراپی"، "مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی"، "آموزه‌های آبراهام (استر هیکس) + ضربه تراپی درباره ارتعاشات و قانون جذب" است.

او سخنران و اداره کننده صدها کارگاه، سمینار و همایش‌های مختلف از سال ۱۳۷۲ تاکنون بوده است. وی بیش از ۱۰ سال، در حال آموزش و فعالیت در زمینه‌های مختلف "ضربه تراپی" است. کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌، حاصل همین تجربیات و پژوهش‌هاست. که تاکنون توانسته به ده‌ها نفر ایرانی کمک‌رسان باشد. امید است که شما نیز با مطالعه این کتاب و عمل به راهکارهای بسیار کارآمد و سریع آن، به موفقیت‌های فردی دست یابید.

در بخشی از کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌ می‌خوانیم:

احساس غم و اندوه یکی از موانع جدی بخصوص در بین جوانان، بر سر راه پیشرفت تحصیلی است. غم و اندوه در بین جوانان و نوجوانان می‌تواند به علل مختلفی نظیر: یک رویداد بد، یک خاطره‌ی دردناک یا در اثر "جدایی‌ها"‌ و... باشد که گاه می‌توانند مدت‌های طولانی، مانع درس خواندن و در نتیجه افت تحصیلی آنان شود.

در اینگونه موارد معمولاً به محض بروز احساسات و عواطف منفی، دانش‌آموز (دانشجو و...) به سراغ سرگرمی‌هایی می‌رود که به طور موقت بر احساس منفی او سرپوش می‌گذارند ولی فوراً می‌تواند در او احساس آرامش را به وجود آورد. نظیر: رفتن به سراغ یخچال و مصرف خوراکی در حالی که گرسنه نیست، اتلاف وقت با تماسی غیر ضروری با یکی از دوستان، تماشای تلویزیون، استفاده از رایانه و یا کمی استراحت و... در حالی که انجام هیچ یک ضروری نیست و تنها برای این است که شخص می‌خواهد حتی به طور موقت هم که شده از "احساسات دردناک" خود رهایی یابد. البته بروز چرخه‌ی احساس منفی - اتلاف وقت، اغلب به صورتی ناخودآگاه است و فرد گاه، حتی متوجه‌ی این مسئله نیز نمی‌شود.

به نظر می‌رسد تنها راه جلوگیری از این اتلاف وقت توسط محصلین، از بین بردن ریشه‌ی آن، یعنی بهبود‌ی "احساسات و عواطف ناخوشایند" است چرا که با بهبودی آن‌ها، به طور خودکار فرد به طرف راه‌های مختلف برای کسب آرامش موقتی و اتلاف وقت نمی‌رود. برای این منظور "بی تی تی" می‌تواند سریع‌تر و کارآمدتر از سایر روش‌های "خودیار" به محصلینی که دچار افت تحصیلی با ریشه‌ی "غم و اندوه" هستند، کمک کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درس 1
درس 2: درس خوندن با ضربه تراپی
درس 3: غلبه بر اضطراب
درس 4: غلبه بر احساس خجالت
درس 5: غلبه بر احساس طرد شدگی
درس 6: غلبه بر احساس اندوه
درس 7: احساس محرومیت مانع درس خواندن می‌شود
درس 8: منطقه‌ی ایمن (comfort zone)
درس 9: برنامه ریزی روزانه به صورت ساعت به ساعت
درس 10: نقش باورها در افزایش نمرات دروس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌ (به شیوه بناساز=BTT)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-289-869-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
43000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌ (به شیوه بناساز=BTT)

Mohsen Dastyar
۱۳۹۷/۱۱/۶
به نظر من پولتونو نریزید دور و این کتابو نخرید، تو کل کتاب شما شاهد این هستید که گفته مثلا باید باورها رو نسبت به فلان درس عوض کرد و بهترین راه برای عوض کردن باورها تکنیک ضربه تراپیه، حالا ضربه تراپی چیه؟ برید کتابای دیگه نویسنده رو بخونید، کتابای دیگه رو هم میخونی توش نوشته به سایت مراجعه کنید به سایتم که مراجعه میکنی انقد درهم برهمه که اصن متوجه نمیشی چی به چیه!!! میتونست خیلی کتاب بهتری باشه
حانیه فرد
۱۳۹۷/۷/۲۲
مبنای این کتاب ضربه تراپی است که باید توضیح داده میشد اما به عهده خواننده گذاشته بود! همینطور اینکه چندین بار یک مطلب ساده را بیان کرده بود و قسمت‌های اضافی و حشو زیاد داشت. در مجموع کتاب متوسطی بود.
مریم صمدی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کاش قبل از خریدن کتاب به نظرات توجه میکردم. کتاب در حد مقالات زرد و بی سر و ته و بدون مبانی علمی و یسیار ضعیف
عبداله وظیفه
۱۳۹۹/۲/۱۳
یکی از بدنرین کتابهاست.. به نظرمن فقط تبلیغ یه کتاب دیگه ازنویسنده هستش.. پس اصلا توصیه نمیکنم.
Sepide Akbar Razavi
۱۴۰۱/۴/۱۱
بنظرم قبل خرید باید ذکر میشد پیش نیاز این کتاب نویسنده کتاب ضربه تراپی همین نویسندست
Zohre R
۱۳۹۷/۸/۳
باید این تکنیک استفاده شه و محاسن و معایبش مورد ارزیابی قرار بگیره
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌ (به شیوه بناساز=BTT)

برای دریافت کتاب مشاوره تحصیلی و ضربه تراپی‌ (به شیوه بناساز=BTT) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.