معرفی و دانلود کتاب گفت و گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی

برای دانلود قانونی کتاب گفت و گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گفت و گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گفت و گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی

برای دسترسی به منبعی جامع و مملو از اصطلاحات و عبارات انگلیسی و آموختن آداب‌و‌رسوم و اصول مکالمات کوتاه کاری به زبان انگلیسی، می‌توانید به کتاب گفت و گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی مراجعه نمایید. لارس ام. بلودورن و دنیس هاجسن موکل در این اثر کاربردی که در ذیل مجموعه کتاب‌های فور دامیز قرار می‌گیرد، شما را با انواع جملات پرکاربرد در فضاهای کاری و چگونگی مکالمات رسمی و متداول در چنین محیط‌هایی آشنا خواهند کرد.

درباره‌ی کتاب گفت و گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی

امروزه با توجه به اینکه غیرانگلیسی‌زبانان، زبان انگلیسی را بنا به اهداف گوناگون و برای دستیابی به مقاصد متنوع، اعم از تحصیلی و کاری، می‌آموزند، به نظر می‌رسد تألیف کتاب‌هایی که صرفاً بر یک یا چند کاربرد محدود زبان متمرکز شده باشند و تنها اصطلاحات و عبارات آن کارکرد خاص را آموزش بدهند، موجب صرفه‌جویی در زمان شده و فرایند یادگیری را تسریع خواهند کرد؛ به‌طور مثال کتاب‌هایی که تنها برای توریست‌ها و گردشگران نگاشته شده‌اند و اصطلاحات و مفاهیمی را به ایشان آموزش می‌دهند که تنها در بازدید اولیه از کشورهای مقصد کاربرد دارند. کتابی که پیش رو دارید با در نظر داشتن همین نکات، کوشیده تا بر کاربرد زبان انگلیسی در محل کار و در مواجهه با کارفرما و همکاران تمرکز داشته باشد.

لارس ام.بلودورن (Lars M. Blohdorn) و دنیس هاجسن موکل (Denise Hodgson- Mockel) در کتاب گفت و گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی (Small Talk auf Englisch fur Dummies) به‌صورت مختصر اما مفید نکات اصلی برخورد در فضاهای کاری و همچنین جملاتی را به شما می‌آموزند که با یادگیری آن‌ها می‌توانید مکالمات کاری خود را مدیریت کرده و هرگز به بن‌بست زبانی برنخورید!

چهار بخش کلی و ده فصل که در ذیل آن‌ها قرار می‌گیرند، تمامی مطالب کتاب را در خود جای داده‌اند. در بخش اول تمامی اصطلاحات کاربردی، از سلام کردن تا خداحافظی را می‌آموزید. همچنین اصطلاحاتی را یاد می‌گیرید که برای اظهار نظر در مورد آب‌و‌هوا کارآیی دارند. در بخش دوم که به گفت‌و‌گوهای کوتاه، گذرا و خودمانی اختصاص پیدا کرده، یاد می‌گیرید که با افراد مافوق خود چگونه گفت‌و‌گو کنید. به همین روش، جملات و اصطلاحاتی را خواهید شناخت که از ایجاد تنش بین شما و همکارانتان جلوگیری کرده و برای پرهیز از درگیری‌های لفظی به کارتان می‌آیند.

در تمامی محیط‌های کاری همواره زمان خاصی برای صرف ناهار یا برگزاری رویدادهای فرهنگی سپری می‌شود؛ یعنی ساعات و دقایقی که مستلزم ارتباط کلامی شما با سایرین هستند. کتاب گفت و گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی در این زمینه نیز نکات سودمندی را در بخش سوم برایتان تدارک دیده. در همین بخش می‌آموزید که در ارائه‌ی دعوت‌نامه‌ها با اهداف گوناگون از چه جملات و کلماتی بهره ببرید که هم از ابهام به دور باشند و هم ادب کلامی شما را نشان بدهند. بخش چهارم نکاتی تحت عنوان «ده‌تایی»‌ها را دربرگرفته که در طیف متنوعی از موقعیت‌های کاری به کمکتان می‌آیند. گفت‌و‌گوهای کوتاهی که غالباً در فضاهای کاری، رایج هستند یا موضوعات متداولی که لازم است چندین جمله و اصطلاح مؤدبانه را در مورد آن به حافظه بسپارید، در همین قسمت به شما ارائه خواهند شد.

با ضمیمه‌ای که در انتهای کتاب گنجانده شده، تلفظ صحیح واژگان را خواهید آموخت و نحوه‌ی هجی کردن در زبان انگلیسی را نیز یاد می‌گیرید. همچنین مجموعه‌ای از عبارت‌های مفید و کاربردی به زبان انگلیسی را در اختیار خواهید داشت و جملاتی را یاد می‌گیرید که حتماً در روابط کلامی آینده‌تان برای شما کارآمد خواهند بود. واژه‌نامه‌ی مختصری که در پایان کتاب به شما عرضه شده، مرور و تکرار کلمات را برایتان آسان‌تر خواهد کرد. توجه داشته باشد که لحن طنز نویسندگان در سرتاسر کتاب موجب شده تا مطالعه‌ی این کتاب به یک تفریح و سرگرمی تبدیل شود.

کتاب خواندنی لارس ام. بلودورن و دنیس هاجسن موکل به کوشش عزیزالله سمیعی و سعید گرامی از زبان آلمانی به فارسی برگردانده شده و نشر آوند دانش چاپ و انتشار آن را به انجام رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های فور دامیز

سری کتاب‌های «فور دامیز» (For Dummies) از آثار مرجع آموزشی هستند که غالباً برای آموزش به مبتدیان تدوین شده‌اند. کتاب‌های این مجموعه طیف متنوعی از موضوعات، از آشپزی تا زبان انگلیسی، مهارت‌های شخصی، سلامتی و بهداشت تا نکته‌های علمی، مسائل تاریخی و... را به مخاطبان خود می‌آموزند. سادگی و کاربردی بودن دو مشخصه‌ی بارز کتاب‌های فور دامیز محسوب می‌شوند.

تاکنون نسخه‌های متعددی از این مجموعه به چندین زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده و در اختیار علاقه‌مندان در سراسر جهان قرار گرفته است. چاپ نخستین کتاب این مجموعه به سال 1991 بازمی‌گردد. سری کتاب‌های فور دامیز توانسته‌اند به یکی از محبوب‌ترین آثار آموزشی برای تازه‌کارهای حوزه‌های گوناگون علمی، هنری، ادبی، روان‌شناختی و... بدل شوند. از کتاب‌های مجموعه‌ی فور دامیز که می‌توانید نسخه‌ی صوتی یا متنی آن‌ها را از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه نمایید، می‌توان عناوین زیر را برشمرد:

«مدیریت خشم»، «زبان بدن»، «بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد»، «داستان‌نویسی»، «ارتباط مؤثر به زبان آدمیزاد»، «فلسفه‌ی سیاسی»، «پرورش مغز»، «ابر غذاها»، «زندگی کم‌خرج»، «راهنمای بارداری برای پدران»، «تغذیه برای مبتلایان به سرطان»، و «الفبای موفقیت».

کتاب گفت و گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟

برای افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی‌زبان را دارند یا به هر دلیلی نیازمند آن هستند که در محیط کاری خود با رئیس و همکارشان به زبان انگلیسی صحبت کنند، مطالعه‌ی کتاب گفت و گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب گفت و گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی می‌خوانیم

«تو می‌گی خداحافظ و من می‌گم سلام» (You say good-bye and I say hello) در این فصل با توجه به همه‌ی آنچه که به سلام و خداحافظی مربوط می‌شود متوجه خواهید شد چگونه این کار را انجام دهید. فراموش نکنید که هم در وضعیت رسمی‌ (formal) و هم غیررسمی‌ (informal)، همیشه مؤدب (polite) باشید. برای اینکه به گفت‌و‌گو ادامه دهید از بازیِ سؤال (question) و جواب (answer) استفاده کنید. چنانچه نمی‌دانید این کار را چطور انجام دهید، فقط سؤال کنید، ما جواب‌های ممکن را در اختیارتان می‌گذاریم. در آخر هم یاد می‌گیرید که چطور عذر‌خواهی کنید و بگویید متأسف هستید اما این کار را فقط اگر لازم بود انجام دهید. این شعار را فراموش نکنید:

"توپ را همیشه در چرخش نگه دارید (منظور این است که به گفت‌و‌گو ادامه دهید)" (keep the ball rolling)

ملاقات و سلام و احوال‌پرسی: راه‌های رسمی ‌و غیر‌رسمی ‌سلام کردن

آیا برای شروع مکالمه (conversation) فقط می‌خواهید بگویید سلام؟ فکر بدی نیست. معمولاً همه‌ی آنچه که لازم دارید یک اصطلاح است. به این شکل: سلام. حالت چطوره؟ (?Hi. How are you)

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: اصول گفت‌و‌گو‌های کوتاه و خودمانی
فصل 1: اصطلاحات مفید از سلام تا خداحافظی
فصل 2: آفتاب در زندگی‌تان: همه چیز درباره‌ی آب و هوا و خانواده
فصل 3: زمانی برای استراحت
بخش دوم: پای آب سرد‌کن: گفت‌و‌گو‌های کوتاه خودمانی
فصل 4: قالب‌ها و شخصیت‌ها: صحبت با همکاران و بالادستی‌ها
فصل 5: روی خط یا رو در روی شرکای کاری
فصل 6: برطرف کردن تنش‌ها: استفاده از کلمات برای حل مسائل
بخش سوم: معاشرت کردن: وضعیت‌های متداول گفت‌و‌گو‌های کوتاه خودمانی
فصل 7: صرف وعده‌های غذا و رویداد‌های فرهنگی
فصل 8: رویداد‌های ویژه: انتخاب کلمه‌ی دعوت‌نامه‌ها و بیشتر از آن
بخش چهارم: بخش ده‌تایی‌ها
فصل 9: ده چیزی که گفت‌‌و‌گو‌های کوتاه خودمانی را موفق می‌کند
فصل 10: ده چیز که باید از آن‌ها در گفت‌و‌گو‌های کوتاه مؤدبانه پرهیز کنید
ضمیمه
A- تلفظ انگلیسی
B- هجی کردن در انگلیسی
C- عبارت‌های مفید
D- جملات از پیش تعیین شده‌ای که تضمین می‌کنیم برایتان مفید خواهند بود
E- واژه‌نامه‌ی کوچک انگلیسی- فارسی
F- واژه‌نامه‌ی کوچک فارسی- انگلیسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گفت و گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی
نویسنده،
مترجمعزیزالله سمیعی، سعید گرامی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات119
زبانفارسی
شابک978-600-7022-01-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گفت و گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی

امیررضا جعفری
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
کتاب خوبیه ولی باید هر روز کار کنی و زبانم تو سطح مبتدی رو به بالا باشی
فرزانه شکرالهی
۱۴۰۲/۸/۱۹
برای افراد مبتدی که قصد دارند زبان انگلیسی شون و تقویت کنند مناسبه
قاسم حاجی میرزایی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
با درود، مکالمات روزمره انگلیسی رابیان میکند
هادی جعفریان
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
من استفاده ایی نبردم. ساده و کوتاه و غیر مفید برای من بود.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب گفت و گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی

برای دریافت کتاب گفت و گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.