معرفی و دانلود کتاب گنج پنهان درون: هنر دگرگونی و پیشرفت با مدیریت زمان

عکس جلد کتاب گنج پنهان درون: هنر دگرگونی و پیشرفت با مدیریت زمان
قیمت:
۳۳۹۰۰ 16950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گنج پنهان درون: هنر دگرگونی و پیشرفت با مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گنج پنهان درون: هنر دگرگونی و پیشرفت با مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گنج پنهان درون: هنر دگرگونی و پیشرفت با مدیریت زمان

کتاب گنج پنهان درون: هنر دگرگونی و پیشرفت با مدیریت زمان به قلم جولی مورگن استرن، منبعی‌ست فوق‌العاده برای پیشرفت در زندگی، که علاوه بر مدیریت زمان، به مدیریت کل زندگی شما کمک شایانی خواهد کرد.

مدیریت زمان، طرحی است برای کنترل آگاهانه زمانی که صرف فعالیت‌های مشخص می‌شوند. ‌مدیریت زمان به بهبود فرآیند‌ها و ابزار‌هایی اشاره می‌کند که بهره‌وری را بالا می‌برند، موضوعی که در حال حاضر در کسب‌ و‌ کارها بسیار خوش‌آیند است. شاید خیلی از افرادی که به گمان خود در مدیریت زمان ضعف دارند یا فکر می‌کنند نیازمند بهبود در مهارت مدیریت زمان هستند، مشکلات و چالش‌های دیگری داشته باشند که در نهایت خود را در قالب ضعف در مدیریت زمان بروز می‌دهد. شما پس از خواندن کتاب گنج پنهان درون (Time Management from the Inside Out) پی خواهید برد که آیا نیاز حقیقی شما کسب مهارت‌هایی در جهت مدیریت زمان است یا باید مشکل را در جای دیگری حل کرد.

مدیریت ناموفق زمان اغلب منجر به اتلاف وقت، انباشت امور، فقدان نظم و در نهایت عدم دستیابی به اهداف شخصی و سازمانی می‌گردد؛ در نقطه مقابل مدیریت هوشمندانه زمان، افزایش فرصت‌های موفقیت، حس رضایتمندی، برنامه‌ریزی مناسب، نظم و سازماندهی، افزایش بهره‌وری و دستیابی به اهداف را به ارمغان خواهد آورد؛ مدیریت زمان نه تنها لازمه زندگی شخصی همگان است بلکه در سازمان‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

برنامه‌ریزی و مدیریت زمان کلید پیشرفت و بهبود عملکرد در زندگی شخصی و کاری همه افراد است، توانایی مدیریت کردن زمان گنجی‌ست که در درون شما وجود دارد اما گاهی پنهان است، این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا این گنج پنهان درون را بیابید و زندگی خود را متحول کنید.

جولی مورگن استرن (Julie Morgenstern) در این کتاب دلچسب و داستان گونه، از افراد ناموفقی سخن به میان آورده که با استفاده از تکنیک‌های همین کتاب پیش‌رفت چشمگیری داشته‌اند؛ کتاب گنج پنهان درون در تمام ابعاد زندگی به کارتان خواهد آمد و کمک بسیاری برای شناخت خود واقعیتان خواهد داشت تا با جرات و اعتماد به نفس بیشتر به سراغ رویاهایتان بروید.

آن چه در اثر حاضر یاد خواهید گرفت:

شناخت الویت‌ها و سبک‌های فردی
تعیین زمان دقیق مورد نیاز برای انجام امور
حذف، تفویض یا ساده سازی امور
رهایی همیشگی از تعویق و تاخیر
پایان دادن به تاخیرهای حاد
کمک گرفتن از فناوری برای مدیریت زمان
برنامه ریزی منظم با رویکردی منعطف
مقابله با تغییرات ناخواسته و غیرمنتظره، و... .

امید است پس از مطالعه این کتاب، شاهد بهبود مدیریت زمان و نظم بیشتر در زندگی‌تان باشید و بتوانید کلاف‌های سردرگم فرصت‌های زندگی را بهتر از پیش مدیریت کنید و این کتاب را به دوستان خود نیز معرفی کنید.

در بخشی از کتاب گنج پنهان درون: هنر دگرگونی و پیشرفت با مدیریت زمان می‌خوانیم:

یکی از رایج‌ترین دلایلی که باعث عدم دستیابی به امور مهم زندگی شخصی و کاری می‌شود، عدم تعیین زمانی مشخص برای انجام امور است. خیلی‌ها فهرست کارهایشان را روی کاغذ می‌نویسند اما از نوشتن زمان انجام این کارها غافل می‌شوند؛ شما باید برای تمام کارهایی که می‌نویسید زمان مشخصی هم در نظر بگیرید، در غیر این صورت گرفتار شکاف زمانی‌ می‌شوید و همین شکاف، تمام برنامه‌های زمانی شما را بر هم می‌زند، در نتیجه هرگز نمی‌توانید آن کارها را به سرانجام برسانید.

شاید بیخیال باشید و تصور کنید در لحظات پایانی می‌توانید امور مدنظرتان را انجام دهید اما همیشه یادتان باشد در مدیریت زمان بر خلاف یک مسابقه فوتبال چیزی به عنوان وقت اضافه یا وقت‌های تلف شده وجود ندارد! همه ما کمبود وقت را تجربه کرده‌ایم، انگار تعداد امور روزانه ما بیشتر از ساعات یک شبانه‌روز است! البته گاهی هم کاری را در برنامه روزانه گنجانده‌ایم اما بنا به دلایلی در لحظات آخر لغو می‌شود و وقت اضافه می‌آوریم، هر چند در این صورت هم اغلب نمی‌دانیم که در این زمان خالی و فرصت به دست آمده چه باید کرد! بنابراین اگر چیزی برایتان مهم است در برنامه زمانی یک زمان خاص را برایش در نظر بگیرید و در همان ساعت مقرر انجام دهید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
مقدمه: قدرت مدیریت زمان
بخش اول: پایه‌گذاری
فصل 1: نگاهی نوین به مدیریت زمان
فصل 2: موانع چیست؟
بخش دوم: تجزیه و تحلیل (خود واقعی‌تان را بیابید)
فصل 3: درک رابطه شخصی با زمان
فصل 4: توسعه اهداف بزرگ
بخش سوم: اتخاذ استراتژی
فصل 5 : طراحی یک زمان‌نگار
فصل 6: انتخاب یک برنامه ریز کارساز
بخش چهارم: یورش به هدف
فصل 7 : دسته‌بندی
فصل 8: پالایش
فصل 9: تعیین زمان شروع و پایان امور
فصل 10: گنجاندن امور در زمان
فصل 11 : حفظ تعادل
سپاسگزاری نویسنده
جولی مورگنسترن کیست؟
آزمون خودشناسی اهمال‌کاری
سایت‌های ابزارهای آنلاین مدیریت زمان و سازماندهی
نرم‌افزارهای مدیریت زمان و سازماندهی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گنج پنهان درون: هنر دگرگونی و پیشرفت با مدیریت زمان
نویسنده
مترجمبابک بهارفر
ناشر چاپینشر هاوژین
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات256
زبانفارسی
شابک978-600-8316-91-6
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۳۹۰۰ 16950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گنج پنهان درون: هنر دگرگونی و پیشرفت با مدیریت زمان

برای دریافت کتاب گنج پنهان درون: هنر دگرگونی و پیشرفت با مدیریت زمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.