معرفی و دانلود کتاب مسی: پسر کوچکی که ستاره شد

عکس جلد کتاب مسی: پسر کوچکی که ستاره شد
قیمت:
۴۴,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مسی: پسر کوچکی که ستاره شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مسی: پسر کوچکی که ستاره شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مسی: پسر کوچکی که ستاره شد

استیو هرمن در کتاب مسی: پسر کوچکی که ستاره شد داستان زندگی یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین فوتبالیست‌های جهان را به‌تصویر کشیده است. این اثر، قصه‌ای الهام‌بخش از زندگی لیونل مسی، ستاره فوتبال جهان را روایت می‌کند که به کودکان امیدواری، سخت‌کوشی، همفکری و کار گروهی را می‌آموزد.

درباره کتاب مسی: پسر کوچکی که ستاره شد

مشارکت در کارهای گروهی و همکاری با یکدیگر، یکی از مهارت‌های اجتماعی لازم برای زندگی در دنیای کنونی است؛ به گونه‌ای که حتی گاهی باهوش‌ترین افراد جامعه هم بدون بهرمندی از این مهارت نمی‌توانند به موفقیت‌های بزرگ دست یابند. به هر حال توجه ما به مهارت‌های فردی و پرورش استعدادهای کودکانمان زمانی دستاوردهای مطلوبی برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد که بتوانند این مهارت‌ها را در جامعه به کار گیرند و با دیگران همکاری و مشارکت داشته باشند.

ما در جامعه امروزی با توجه به رواج تک فرزندی و گاه هدایت اشتباه والدین، شاهد کاهش چشمگیر تمایل کودکان به کار گروهی هستیم. کتاب مسی: پسر کوچکی که ستاره شد (Messi: A Boy Who Became A Star) به صورت غیرمستقیم تمایل کودک شما را برای تلاش بیشتر، اقدام به کار گروهی و تعیین اهداف در زندگی بیشتر می‌کند.

استیو هرمن (Steve Herman) در کتاب حاضر، داستان واقعی یکی از موفق‌ترین و ثروتمندترین افراد دنیا را روایت می‌کند. لیونل مسی، پسری که در خانواده‌ای فقیر در آرژانتین متولد شد و از همان کودکی با مشکلات پزشکی بسیاری مثل عدم رشد جسمانی دست‌وپنجه نرم کرد؛ اما او تسلیم مشکلات نشد و تصمیم گرفت رویاهای خود را دنبال کند. مسی با تلاش و کوشش خود بر همه‌ی مشکلاتش پیروز شد و اکنون کمتر کسی در دنیا وجود دارد که او را نشناسد.

امید است پس از خواندن کتاب مسی: پسر کوچکی که ستاره شد شاهد تغییرات مثبتی در فرزندتان باشید.

کتاب مسی: پسر کوچکی که ستاره شد مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 9 سال سرگرم‌کننده و آموزنده خواهد بود.

در بخشی از کتاب مسی: پسر کوچکی که ستاره شد می‌خوانیم

هرچند مسی کوتاه قد ماند و قد او برخلاف بسیاری از دوستان و هم‌سن و سال‌هایش بلند نشد اما همین ریزمفقش بودن، باعث سرعت بالایش بود و او خیلی تند می‌دوید. پاهایش هم آنقدر قوی بودند که توپ را به‌خوبی به‌سمت چارچوب دروازه شوت کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مسی: پسر کوچکی که ستاره شد
نویسنده
مترجمبابک بهارفر
ناشر چاپینشر هاوژین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-699116-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مسی: پسر کوچکی که ستاره شد

بابک بهارفر
۱۴۰۲/۵/۲۲
این کتاب زندگینامه جامع لیونل مسی نیست بلکه یک کتاب مصور کودک است و با ادبیاتی ساده به فارسی ترجمه شده است و به نوعی تلاش شده است تا مشوق کودکان برای تلاش بیشتر، هدف‌گذاری و کار تیمی باشد. نسخه اصلی نیز روان و ساده و مناسب کودکان است و من با رعایت اصل امانت کتاب را ترجمه کرده‌ام البته بومی‌سازی نیز در آن لحاظ شده است. با توجه به کوتاه بودن این داستان انگیزشی که ذات داستان‌های مصور کودکانه است، در انتها QR کدی افزوده‌ام تا والدین و خوانندگان اطلاعات بیشتری در مورد این ورزشکار حرفه‌ای کسب کنند. با سپاس از همه خوانندگان (بابک بهارفر-مترجم اثر)
باران بهاری
۱۴۰۲/۵/۸
اونطور که من فکر میکردم نبود تا اومدم قصه رو شروع کنم به پایان رسید.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مسی: پسر کوچکی که ستاره شد

برای دریافت کتاب مسی: پسر کوچکی که ستاره شد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.