معرفی و دانلود کتاب گنج گمشده

عکس جلد کتاب گنج گمشده
قیمت:
۵۴,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گنج گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گنج گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گنج گمشده

کتاب گنج گمشده، نوشته‌ی زهره صبوری‌ فرد، راهنمایی‌ست برای شناخت ضمیر ناخودآگاه. این کتاب توضیح می‌دهد که برقراری ارتباط مؤثر با ضمیر ناخودآگاه، تا چه اندازه می‌تواند در کیفیت زندگی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد. نویسنده باور دارد که تحقق آرزوها در گرو باور به توانایی‌های فردی است و با ایمان راسخ، دستیابی به هر موفقیتی امکان‌پذیر خواهد بود. این کتاب روانشناختی به مخاطب کمک می‌کند تا ضمیر ناخودآگاه خود را درک کرده و رشد فردی را تجربه نماید.

درباره‌ی کتاب گنج گمشده

بسیاری از رفتارها و اعمال از ضمیر ناخودآگاه نشأت می‌گیرد. با این حال بیشتر افراد در این خصوص آگاهی ندارند و به همین خاطر با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شوند. زهره صبوری‌ فرد در کتاب گنج گمشده، سراغ این موضوع رفته و به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا با شناخت ضمیر ناخودآگاه، استعداهای خود را شکوفا کنند.

نویسنده اعتقاد دارد که با انتخاب رویکرد درست نسبت‌ به زندگی، هیچ آرزویی دست‌نیافتی نخواهد بود اما لازمه‌ی رسیدن به موفقیت و تحقق خواسته‌ها، باور قلبی و ایمان است. او توضیح می‌دهد که ضمیر ناخودآگاه، گنجی‌ست که پنهان مانده و افراد می‌توانند با ایمان و تلاش به آن دست پیدا کنند. راهکار پیشنهادی او در این راستا، شفاف‌سازی افکار و بیان خواسته‌هاست. او با تدابیر خود آموزش می‌دهد که چگونه می‌توان با ضمیر ناخودآگاه به زبان خودش صحبت کرده و بدین صورت ارتباطی پایدار و مؤثر برقرار نمود.

اهمیت و ماهیت بخشش، باور به قدرت خویشتن، برقراری تعادل روحی، بررسی نقش شتاب در زندگی، تأثیر اطرافیان، تصور انسان از زندگی، خطا کردن و پذیرش خطا، شماری از مباحث عمده‌ی کتاب پیش‌رو هستند. آشنایی با این مباحث، آشتی با ضمیر ناخودآگاه و حرکت در مسیر پیشرفت و موفقیت را به‌ همراه دارد. همچنین به افراد کمک می‌کند تا به قهرمان زندگی خود بدل شوند. بنابراین، مطالعه‌ی این اثر به علاقه‌مندان یاری می‌رساند تا با ضمیر ناخودآگاه خود ارتباط برقرار کرده و از این طریق، زندگی بهتری را برای خود رقم بزنند.

کتاب با ذکر چند نمونه از سخنان بزرگان آغاز می‌شود. نویسنده در این بخش، اصول و قواعدی را مطرح می‌کند که لازمه‌ی سازندگی و خلق یک زندگی ایده‌آل هستند. او ضمن معرفی بهترین شیوه‌ها برای شروع روزی پربار، بر اهمیت بازنویسی روزانه‌ی اهداف تأکید می‌کند و توضیح می‌دهد که این رویکرد چگونه می‌تواند افراد را به موفقیت نزدیک‌تر کند. در ادامه، ارزش زندگی را به خواننده یادآور می‌شود و به او توصیه می‌نماید تا از زمان خود به بهترین نحو استفاده کند. کتاب حاضر، نگرش خواننده را نسبت به زندگی متحول می‌کند و درنهایت درهایی به‌ سوی پیشرفت و تحقق آرزوها به روی او می‌گشاید.

کتاب گنج گمشده نخستین بار در سال 1399 منتشر شد. این کتاب خواندنی که در دسته‌ی آثار روان‌شناسی و خودیاری قرار دارد، به‌ همت انتشارات مانیان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب گنج گمشده برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب گنج گمشده به علاقه‌مندان کتاب‌های خودیاری و روان‌شناسی توصیه می‌شود. همچنین راهنمایی کاربردی برای کسانی است که می‌خواهند کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند.

با زهره صبوری‌ فرد بیشتر آشنا شویم

زهره صبوری‌ فرد، نویسنده‌ی ایرانی متولد سال 1342 است. آثار او در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و موفقیت جای دارند. کتاب‌های «قطره‌ای که باید دریا شود» و «چاکراها و منابع انرژی» از آثار این نویسنده‌اند که نشر مانیان انتشار آن‌ها را عهده‌دار شده‌.

در بخشی از کتاب گنج گمشده می‌خوانیم

اگر در زندگی خود آرامش و صبر نداشته باشیم، نمی‌توانیم آنطور که شایسته است در زندگی‌مان رفتار کنیم چون عجله و شتاب در کارها گاهی اوقات نتایج عکس می‌دهد.

صبر داشتن و رعایت تقدم امور و حل کردن تک‌تک مشکلات با آرامش و دید باز نتیجه‌ی بهتری در بردارد، تا اینکه ما وقتی به مشکلی بر می‌خوریم با دستپاچگی و بی‌حوصله‌گی و شتاب بخواهیم آن مشکل را حل نمائیم.

قطعاً مشکل که حل نمی‌شود هیچ شاید بدتر هم بشود. چون وقتی در مقابل مسئله‌ای یا مشکلی شتاب داشته باشیم تصمیم‌های غلطی صورت می‌گیرد و از روی خرد و عقل و احساس تصمیم درست نمی‌گیریم؛ چون فقط می‌خواهیم بار سنگین به نام مشکل را از دوش خود برداریم.

اما اگر با صبر و توکل و حوصله به خرج دادن و آرامش روحی و روانی به حل مشکلی که برایمان پیش آمده برخورد کنیم و پذیرش درونی خودمان را وسیع کرده و هوشیارانه با مسئله برخورد کنیم آن وقت است که آسایش و آرامش ما را در پی خواهد داشت. بعضی از مسائل را زمان حل خواهد کرد. پس با صبر و توکل و آرامش می‌توانیم بازگشت به خودمان را که همان فهم و درک درست از مسائل اطرافمان است ذهنمان را برای پذیرش بهتر و اصولی‌تر آماده کنیم و به آن اجازه ندهیم که با شتاب بخواهد به ما فرمان اجرا بدهد.

نکته: غافل نباشید، ما همواره به بازگشت نیاز داریم، بازگشت به اصل خود، بازگشت به آنچه که هستیم، بازگشت به آنچه خدایمان آفریده.

آرامش و صبر یعنی زندگی کردن، آرامش یعنی نگاه پر مهر خداوند بر تو، آرامش یعنی ادراک ما از واقعیت و حقیقت، آرامش یعنی قدم‌های استوار، یعنی تلاش، یعنی خداحافظ گذشته، یعنی سلام زندگی.

آرامش یعنی نتیجه یک نگاه عمیق به درون خود.

معنی آرامش فقط جایی که ساکت و بی‌سروصدا باشد نیست بعضی آدم‌ها اشتباهاً فکر می‌کنن آرامش یعنی سکوت. اما آرامش یعنی نکاتی که در بالا ذکر کردم.

فهرست مطالب کتاب

نکته‌هایی از بزرگان
ارزش زندگی
هشدار
فصل اول: عفو و بخشایش
تأثیر هیجان دیگران بر شما
عزت‌نفس و قانون جذب
فصل دوم: باور قدرت ما و ماورایی خدایی
خداوند گنج گمشده زندگی ماست
روح-ذهن-جسم
فصل سوم: رسیدن به تعادل روحی
تجسم کن، باور کن، خلق کن
چگونه منبع قوی برکت و خیر و نیکی شویم؟
فصل چهارم: آثار شتاب در زندگی
رازهای موفقیت در زندگی
انرژی هستی
فصل پنجم: اطرافیان ما چه کسانی هستند؟
خودتان را تشویق کنید
ذهنتان را نجات دهید
خودت را لایق آرزوهایت کن
به خودت افتخار کن
فصل ششم: تصور از زندگی
محدود بودن باور (باور محدود)
مدارتان را تغییر دهید
ایجاد باور فراوانی
فصل هفتم: تفاوت 3 واژه پرکاربرد
عاشق زندگی کردن باشید
هیچ وقت دیر نیست
ذهن خالی
فصل هشتم: خطا و جبران خطا
به دست و پایت زنجیر مبند
عشق خالق عشق است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گنج گمشده
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-622-7611-35-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گنج گمشده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گنج گمشده

برای دریافت کتاب گنج گمشده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.