معرفی و دانلود کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته مرگ

عکس جلد کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته مرگ
قیمت:
۸۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته مرگ

کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته مرگ دنباله‌ی جلد اول و دوم از مجموعه‌ای است که به قلم سیامک گلشیری و برای نوجوانان نوشته شده است. این کتاب‌ها داستانِ ناپدید شدن ناگهانی چند دختر را روایت می‌کند. برادر یکی از دختران به همراه یک نویسنده‌ی ژانر وحشت و چند نفر دیگر برای یافتن دختران گم‌شده، قدم در راه سفری مرگبار می‌گذارند که در میانه‌ی راه با موجوداتی فراطبیعی مانند آدم‌خواران روبه‌رو می‌شوند.

درباره‌ی کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته‌ی مرگ

در کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته‌ی مرگ، شاهد هر اتفاق عجیب‌وغریبی خواهید بود؛ از مواجهه با آدم‌خواران، غول‌ و اژدها گرفته تا ملاقات با شاه یوناس در قصری مجلل پشت رشته‌کوه‌ها. سیامک گلشیری این داستان تخیلی و فانتزی را به بهترین شکل و در بستری آخرالزمانی به تصویر می‌کشد. او از یک فضای شهری و معمولی شروع و سپس سفری مخاطره‌انگیز را در دل کوه‌ها و جنگل‌ها آغاز می‌کند. این کتاب جلد سوم از مجموعه کتا‌ب‌های ترسناک گورشاه است؛ بنابراین خواندن جلدهای پیشین برای لذت بردن از داستان ضروری می‌نماید.

داستان مجموعه‌ی گورشاه از جایی شروع می‌شود که رکسانا، خواهر نیما، ناپدید شده است. نیما مطمئن است رکسانا توسط موجوداتی فراطبیعی در زیرزمین خانه‌یشان ربوده شده. او از نویسنده‌ای کمک می‌خواهد که تجربیات واقعی‌اش را درباره‌ی مواجهه با خون‌آشام‌ها در یک مجموعه به چاپ رسانده است. نیما تنها کسی است که باور می‌کند این نویسنده واقعاً با خون‌آشام‌ها مراوده داشته؛ بنابراین او را بهترین فرد برای کمک گرفتن می‌پندارد. از این پس او به همراه نویسنده، خسرو که دختر او نیز ناپدید شده، مَهرو، زنی قوی و جنگنده، و چند نفر دیگر راهی سفری بسیار خطرناک می‌شوند. این سفر به مقصد قصر شاه یوناس است؛ کسی که می‌تواند دخترانِ گمشده را بیابد و با سپاهیان گورشاه، پادشاهِ شرور مقابله کند.

معرفی و دانلود کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته مرگ

سیامک گلشیری با استادیِ تمام، کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته‌ی مرگ را با هیجان و تعلیقی باورنکردنی روایت می‌کند؛ از روایتِ راه رفتنِ شخصیت‌ها بر لبه‌ی صخره‌ای لغزنده گرفته تا مواجهه با موجودات فراطبیعی و فرار از دست آدم‌خواران. هرکدام از افراد گروه دلیل موجهی برای ادامه دادن این سفر دارند و در این راه دوستی‌های عمیقی میانشان برقرار می‌شود. در مسیر این سفر طولانی و مرگبار بارها شاهد جدا شدن افراد گروه و دوباره به‌هم پیوستنشان هستیم. شاید چنین روایت پرهیجان و متأثرکننده‌ای را تا پیش از این فقط در کتاب‌ها یا سریال‌های خارجی شاهد بوده‌ایم، اما سیامک گلشیری با نگاشتن مجموعه کتاب گورشاه ثابت کرده که می‌تواند نوجوانان امروزی را به سطح هیجان دلخواهشان برساند و حتی مخاطبان بزرگسال را نیز راضی کند. نکته‌ی جالب‌توجه این است که سیامک گلشیری عناصر ترسناک داستان را بومی‌سازی کرده و از اسطوره‌ها و افسانه‌های ایرانی کمک زیادی گرفته است.

پس از سپری شدن نیمی از کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته‌ی مرگ، نیما و همراهان به قصر شاه یوناس می‌رسند، اما این پایان ماجرا نیست، بلکه تهدیدی مهلک از سوی سپاه گورشاه آن‌ها را نگران می‌کند؛ سپاهی عظیم همراه با اژدهایانی که می‌توانند از دیوارهای سنگی و بلند قصر عبور کنند. قصر در دل کوهی که نوک قله‌ی آن دل ابرهای تودرتو را شکافته است، جای دارد. حالا همه‌ی افراد خسته و درمانده، منتظر دیدار با شاه یوناس و درخواست کمک از او هستند؛ اما هنوز وقت دیدار نرسیده است...

نشر افق کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته‌ی مرگ را چاپ کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته‌ی مرگ برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان نوجوانی که داستان‌های تخیلی، ترسناک و هیجان‌انگیز را دوست دارند، از این اثر سیامک گلشیری به وجد خواهند آمد.

در بخشی از کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته مرگ می‌خوانیم

داشت به‌سرعت سمت چپ ما حرکت می‌کرد و رویش به بیابان بود. آن‌وقت بود که چشمم به اسبی افتاد که هیچ‌کس روی آن نبود و داشت وسط اسب‌هایمان حرکت می‌کرد. همان لحظه بود که احساس کردم داریم از سربالایی تندی بالا می‌رویم. رسیده بودیم به تپه و من هنوز صدای خرناس گرگ‌ها را پشت سرمان می‌شنیدم. سرم را برگرداندم و چند جفت نقطه‌ی سرخ دیدم که به‌سرعت دنبالمان می‌آمدند. حتی صدای پایشان را لابه‌لای سم اسب‌ها می‌شنیدم. کمی بعد دیگر هیچ خبری از سنگ‌های ریز و درشت زیر پایمان نبود. اسب‌ها داشتند روی علفزاری که احتمالاً تا بالای تپه ادامه داشت، جلو می‌رفتند و من چند بار صدای تیرهایی را شنیدم که از چله رها شدند. سر برگرداندم و مهرو را دیدم که کاملاً به یک طرف برگشته و گرگی را نشانه رفته. تیر را که رها کرد، صدای زوزه‌ی گرگی پشت سرمان به هوا رفت. چند دقیقه‌ی بعد بود که احساس کردم دیگر هیچ خبری از گرگ‌ها نیست. با وجود این، ما هنوز به‌سرعت به سمت بالای تپه حرکت می‌کردیم. تا اینکه به اشاره‌ی سنجام کنار تخته‌سنگ بزرگی ایستادیم. من برگشتم و پشت سرمان را نگاه کردم. خبری از چشم‌های سرخ نبود. حتی دیگر صدای زوزه‌یشان را نمی‌شنیدیم.

هولان داد کشید: «برای چی نذاشتی برم؟»

نگاهش به کینوس بود. الیان گفت: «دیگه هیچ کاری از دستت برنمی‌اومد.»

هولان گفت: «می‌تونستم نجاتش بدم.»

سنجام گفت: «الیان درست می‌گه. نمی‌تونستی از چنگشون جون سالم به‌ در ببری.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گورشاه 3: طلسم فرشته مرگ
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات304
زبانفارسی
شابک978-600-353-893-1
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته مرگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته مرگ

برای دریافت کتاب گورشاه 3: طلسم فرشته مرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.