معرفی و دانلود کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر

عکس جلد کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر
قیمت:
۵۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر

کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر، اولین مجلد از مجموعه‌‌کتابی به همین نام (آخرین شاگرد)، نوشته‌ی جوزف دیلینی می‌باشد که روایتگر داستانی خیالی از ماجراجویی‌های نوجوانی دوازده‌ساله به همراه فردی به نام محافظ، در دنیایی تاریک و فانتزی است. این اثر پرفروش، یکی از بهترین کتاب‌های ژانر فانتزی سیاه برای کودکان و نوجوانان به شمار می‌رود و دنیایی به‌یادماندنی را در ذهن و خاطرات مخاطب می‌سازد و او را قدم‌به‌قدم با شخصیت اصلی در این سفر مخاطره‌انگیز همراه می‌کند.

درباره‌ی کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر

محافظی به نام گرگوری، در طی سال‌های متمادیِ فعالیت‌ خود برای مقابله با نیروهای ماوراء‌ طبیعی و فرازمینی، شاگردهای زیادی داشته است، اما هیچ‌‌یک از این شاگردها دوام چندانی نیاورده‌اند. خبرهای مبهمی به گوش می‌رسد که این شاگردها همگی کار خود را رها کرده‌اند و یا پس از انجام اشتباهات زیاد کشته شده‌اند! همه می‌دانند جنگ با ارواح کار هرکسی نیست...

توماس وارد دوازده‌ساله کسی است که حالا به‌عنوان شاگرد جدید محافظ انتخاب شده است. او از شغل جدیدش راضی نیست، اما به دلایل زیادی که در داستان آن‌ها را می‌خوانیم، مجبور به پذیرفتنش شده است. تاریکی و نیروهای سیاه بسیاری در راه هستند و تام کسی است که انتظار می‌رود به‌عنوان آخرین شاگرد، در توقف آنان و نجات بشریت نقش بزرگی داشته باشد.

معرفی و دانلود کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر

جوزف دیلینی (Joseph Delaney) کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر (The Last Apprentice: Revenge of the Witch) را به گونه‌ای نوشته‌ است که خواننده‌ی خود را در تمام طول داستان میان زمین و هوا نگه دارد و او را با نفسی حبس شده در سینه با خود همراه کند. شخصیت اصلی این کتاب، تام، تنها دوازده‌ سال دارد و اشتباهاتی که از او سر می‌زند، قابل‌بخشش و چشم‌پوشی است و درعین‌حال تماشای او به‌عنوان قهرمان داستان، تنشی خوب و احساسی فعال در مخاطب برمی‌انگیزد. همچنین به دلیل خاصیت چندجلدی بودن این کتاب، در پایان داستان خواننده را به سمت خواندن ادامه‌ی مجموعه سوق می‌دهد؛ جایی که ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزتری رخ خواهد داد.

نشر افق مجموعه‌کتاب‌های آخرین شاگرد را با نثری روان و حفظ جذابیت اولیه داستان، ترجمه و منتشر کرده است. نسخه‌ی الکترونیکی اولین کتاب این مجموعه، آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر، هم‌اکنون در کتابراه در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آخرین شاگرد

مجموعه‌ی آخرین شاگرد (Wardstone Chronicles)، شامل سیزه جلد داستان نوجوان، در ژانر فانتزی سیاه است که توسط نویسنده‌‌ی بریتانیایی، جوزف دیلینی به رشته‌ی تحریر درآمده است. این مجموعه روایتگر داستان‌ ماجراجویی‌های توماس واردِ دوازده‌ساله در دنیایی تخیلی و فانتزی است که با ظرافت و به‌نحوی خیال‌انگیز و واقعی نوشته شده است.

توماس، نقش اصلی داستان‌های این مجموعه است و مناسب‌ترین شخص برای شاگردیِ شخصی به نام محافظ می‌باشد. وظیفه‌ی محافظ مقابله با نیروهای ماوراء طبیعی و خطرناکی است که بشر را آزار می‌دهد و به خطر می‌اندازد.

این مجموعه‌‌داستان با تصاویر سیاه و سفیدی همراه است که در ابتدای هر فصل هر کتاب، سرنخی درباره‌ی شکل و شمایل شخصیت‌ها به مخاطب ارائه می‌دهد، اما در‌عین‌حال همه‌چیز را در سایه‌ای از ابهام نگه می‌دارد تا تخیلات مخاطب نوجوان به پرواز درآمده و او را به دنیای فانتزی و ترسناک قصه بکشانند. میزان ترسناک بودن آنچه شخصیت اصلی داستان تجربه می‌کند، به‌گونه‌ای تنظیم شده که برای خواننده‌ی کودک و نوجوان شدید نباشد و در‌عین‌حال به اندازه‌ای جذاب و اعجاب‌برانگیز باقی بماند که تمام مخاطبان را با هیجان به دنبال خود بکشاند.

افتخارات مجموعه‌ی آخرین شاگرد

  • در فهرست پرفروش‌ترین‌های انگلیس به مدت هفت هفته
  • فروش بیش از یک میلیون نسخه

اقتباس سینمایی از کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر

در سال 2014، فیلمی سینمایی به نام هفتمین پسر (Seventh Son)، با اقتباس از جلد نخست این مجموعه، آخرین شاگرد: انتقام جادوگر (The Spook's Apprentice) ساخته و اکران شد. از بازیگران این فیلم می‌توان به بن بارنز، جف بریجز، آلیسیا ویکاندر و جولیان مور اشاره کرد.

کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب با ارائه‌ی دنیایی ترسناک، هیجان‌انگیز و شبح‌وار از بهترین مجموعه‌‌های داستانی برای مخاطب کودک و نوجوان می‌باشد. کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر، به‌اندازه‌ای ساده و صمیمی نوشته شده که کودکان می‌توانند بدون درک وحشت شدیدی از آن لذت ببرند. نویسنده همچنین جزئیاتی را در ابهام نگاه داشته تا برای مخاطب بزرگسال نیز انتخاب مناسبی باشد. پس اگر به ژانر فانتزی سیاه و رمان نوجوان علاقمند هستید، کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر مخصوص شماست!

در بخشی از کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر می‌خوانیم

یک روز بعدازظهر، محافظ مرا به ته جنگل و به پشت آخرین خانه‌ی سنگی فرستاد که به مجموعه‌ای از درختان می‌رسید. به آن‌ها درختان بیدی می‌گفتند. دانه‌های سیاهی روی درخت بود و از یکی از شاخه‌هایش طنابی آویزان بود. نگاه کردم و زنگوله‌ای برنجی‌ دیدم.

محافظ گفت: «وقتی مردم کمک می‌خوان به خونم نمی‌آن. هیچ‌کس به خونه‌ی من نمی‌آد مگه این‌که دعوت بشه. سخت‌گیرم و این موضوع برام مهمه. مردم میان این پایین و زنگ می‌زنن. بعد ما سراغ‌شون می‌ریم.»

مشکل این‌جا بود که بعد از گذشت چند هفته هیچ‌کس زنگ نزد و من فقط باید برای تهیه‌ی آذوقه‌ی هفتگی مسافتی دورتر از باغ غربی را به دهکده می‌رفتم. تازه تنها هم بودم و دلم برای خانواده‌ام تنگ شده بود. بنابراین فکر کردم محافظ چه کار خوبی می‌کرد که مرا همیشه سرگرم نگه می‌داشت، چرا که دیگر وقت فکر‌کردن به این چیزها را نداشتم. همیشه خسته به تختخوابم می‌رفتم و تا سرم را روی بالشم می‌گذاشتم، خوابم می‌برد.

یادگیری درس‌ها جالب‌ترین قسمت کار هر روزم بود، اما چیزهای زیادی از گَست‌ها، اشباح و جادوگرها دستگیرم نمی‌شد. محافظ بهم گفته بود مهم‌ترین بخش درسی هر شاگرد در سال اول بوگارت‌هاست به همراه موضوع‌هایی مانند گیاه‌شناسی، که معنایش شناختن همه گیاهانی است که برای درمان مفیدند و به جای غذا استفاده می‌شوند. اما همه‌ی کارهای من نوشتنی نبود، بعضی از کارهایم هم آن‌قدر سخت و یدی بود که انگار دوباره به خانه‌ی خودمان برگشته بودم.

کار من از آغاز هر روز گرم و آفتابی شروع می‌شد، زمانی‌که محافظ می‌گفت دفترچه‌ی یادداشتم را کنار بگذارم و به باغ جنوبی بروم. محافظ دو وسیله بهم می‌داد: بیلچه و یک میله‌ی اندازه‌گیری بلند.

فهرست مطالب کتاب

1: هفتمین پسر
2: در راه
3: خانه‌ی شماره سیزده
4: نامه
5: بوگارت‌ها و جادوگرها
6: دختری با کفش‌های نوک‌تیز
7: کسی باید این‌ کار را بکند
8: مادرملکین پیر
9: در حاشیه‌ی نهر
10: بیلی بیچاره
11: گودال
12: بیچارگان و گم‌گشته‌ها
13: گوسفندها
14: توصیه‌ی محافظ
یادداشت‌های روزانه توماس ج. وارد
پی‌نوشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر
نویسنده
مترجممریم منتصرالدوله
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات304
زبانفارسی
شابک978-964-369-804-1
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر

علی حیدرپور
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
مجموعه کتاب‌های آخرین شاگرد به گفته بسیاری از دوستانم یکی از بهترین‌ها در سبک خود است با قلم بسیار قوی جوزف دیلینی و ترجمه عالی مریم منتصرالدوله می‌توان گفت که شما از همان ابتدای داستان درگیر شخصیت‌ها و حوادث مختلف طی داستان میشوید این اثر برای من اما مثل یک غذایی می‌ماند که سرآشپز آن سعی کرده که و همه مواد غذایی را به اندازه اضافه کند تا غذایی مناسب را آماده کند شاید در ابتدا این گونه باشد اما فکر می‌کنم که در آینده فضاسازی‌ها قویتر می‌شوند از یک دست بودن اثر کاسته می‌شود شاید انتضار زیادی باشد که از همان ابتدا به دنبال هیجان و ترس مضاعف باشید بهتر است اجازه دهیم که روند داستان ما را به مقصد نهایی برساند و بهتر است که شما کمی با این روند پیش بروید ولی اطمینان داشته باشید که این اثر شما رو نا امید نمی‌کند
به همه کتاب خوان‌های عزیز این کتاب را پیشنهاد میکنم
Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
سلام و وقت بخیر برای تبلیغ که مدام از کتاب می‌شنید و با وجود این که ۳۷ سالمه و کتاب برای رده سنی نوجوانان بود خریدم و خوندم.
تا اوسط کتاب خبری از اتفاقات هیجان انگیز و خاصی نبود بابت پولی که دادم مجبور بودم تا آخر بخونم. ولی از اوسط کتاب روند داستان جالب تر شد و داستان شروع به شکل گرفتن کرد انگار
نصف اول کتاب مقدمه بود و نصف دوم اصل ماجرا. واقعا برای راده نوجوانان بود و چیز جالبی برای من بزرگسال نداشت. هرچند قبلا کتاب‌هایی از رده نوجوانان خونده بودم که بسیار هم جالب بودن و تا آخرین جلد پیش رفتم مثل کتاب کیمیاگر و سیپتیموس هیپ ولی برای ادامه دادن جلد‌های بعدی این کتاب رغبت چندانی ندارم ترجمه زیاد خوب نبود جملات اشکالات دستوری داشتن و ویراستاری ضعیف بود. با تشکر از کتابراه
باران
۱۴۰۲/۹/۱۴
کتاب از خط داستانی جذابی برخوداره، نه خیلی کند پیش میره که خواننده خسته بشه نه خیلی سریع که باعث سردرگمی بشه، جملات کوتاه و قابل فهمی داره
نویسنده جوری داستان رو پیش برده که باعث میشه خواننده مجذوب اتفاقات آینده، راز‌های ناگفته و زندگی گذشته شخصیت‌ها بشه
البته به نظرم نوسینده جایی رو درباره کرد
شخصیت محافظ اشتباه اونم این بود، دلرحمی بی مورد درباره فردی که گناه‌های بزرگی مرتکب شده؛ چون محافظ باید نسبت به بدی‌ها بیرحم باشه نه اینکه کشتن یکی از اونها رو بیرحمانه تلقی کنه.
ولی در کل خیلی خوب بود و ترجمه‌ی خوبی هم داشت
پیشنهاد میکنم اگر علاقه مند به تخیلی و ماجراجویی هستی حتما این کتابو بخون
نیکتوم نینوایی
۱۴۰۲/۸/۳۰
به شدت جذاب طوری که نمیشه کتاب را رها کرد و سریع تمام میشود. فقط من چندان با محافظ موافق نبودم اولا کسی که برای قدرت حاضر است بارها جنایت کند و علی الخصوص به خون کودکان بی گناه تشنه است و تازه یک بار هم مرده و دوباره زنده شده و میخواهد هنوز هم همان جنایتکار باشد چرا نباید از تنها راه از بین بردنش و اجتناب کرد اینکه شخصی دیگر که هنوز مرتکب گناه نشده ولی پتانسیلش را دارد نباید قصاص قبل از جنایت کرد.
رحیمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
کتاب سرگرم کننده‌ای بود، شروع خوب و هیجان انگیزی داشت که باعث میشد آدم بشینه پای کتاب برای خوندنش اما با توجه به اینکه کتاب برای نوجوانان هست و ژانر ترسناک و هیجان انگیز رو داره؛ به شخصه منتظر اتفاقات ترسناک تر و هیجان انگیز تر بودم اما انگار نویسنده خسته شده از نوشتن یا رشته‌ی کلام از دستش در رفته و فقط خواسته با یک اتفاق کتاب رو به اتمام برسونه.
Princess
۱۴۰۲/۸/۹
سلام عرض ادب خدمت تمامی دوستان درواقع این یک سری از کتابه و بهتون توصیه میکنم از قسمت اولش شروع کنید. من کتاب ۱ تا ۵ رو در عرض یک ماه خوندم که هر کدومشون ۳٠٠ صفحه یا ۴٠٠ صفحه بودن و انقدر زیبا هستن که زمانی که میخونیشون مقدار صفحاتی که خوندی و زمان از دستت در میره کتاب خیلی خوبی هست و دارم ۶ شروع میکنم تا بخونمش.
عسل رستمی
۱۴۰۲/۱۲/۹
روایتگر داستانی خیالی از ماجراجویی‌های نوجوانی دوازده‌ساله به همراه فردی به نام محافظ، در دنیایی تاریک و فانتزی است. این اثر پر فروش، یکی از بهترین کتاب‌های ژانر فانتزی سیاه برای کودکان و نوجوانان به شمار می‌رود و دنیایی به‌ یاد ماندنی را در ذهن و خاطرات مخاطب می‌سازد و او را قدم‌ به‌ قدم با شخصیت اصلی در این سفر مخاطره‌انگیز همراه می‌کند.
لیاسندماریس
۱۴۰۲/۹/۵
از نظر من کتاب خوبی بود یه داستانی تخیلی با موجودات جادویی و چهار نوع جادوگر‌های بی خبر و بدجنس و مهر... کسانی هم که اینطور قصه‌ها رو دوست دارن کتاب مناسبیه. ولی مشکلی که داشت چند جای کتاب جهش داشت و از روی بخش‌های بعدی باید متوجه آون قسمت‌ها می‌شدی که انتهایی بخش حساس آخر داستان هم چنین جهشی داشت که باعث سردرگمیم شد
فاطمه شعبانی
۱۴۰۲/۸/۹
سلام و تبریک بابت این کتاب بسیاردلنشین جذاب و سرگرم کننده و در اخر اینکه ما را به دنیای خیال میبره و تو دنیای کودکانه خود به هر جای دست نیافتی میبره من این کتاب راخوندم و بسیار لذت بردم و به شما دوستان عزیز هم پیشنهاد میکنم که این کتاب را مطالعه کنید ممنونم
محمودی
۱۴۰۲/۸/۱۹
از این کتاب تخیلی‌های قشنگ در مورد جادوگری با کتابهای که تا بحال خواندید فرق دارد، زیبا نوشته شده، ترجمه خوبی دارد، اصطلاحاتی دارد که کم کم متوجه میشوید و آخر کتاب عموم را توضیح داده، برای سرگرمی داستان جالبی است و ادامه دارد.
بهاره
۱۴۰۳/۱/۶
با هیچکدوم از کتاب‌های این نویسنده نتونستم ارتباط برقرار کنم، متن سنگینی نداره ولی شخصیت کاراکترها به خوبی پرداخته نشده، از اواسط کتاب روند داستان بسیار کند پیش میره، با وجود ترجمه خوب باز هم حوصله سربر بود.
احسان سلیمانی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
رمان جالبی بود وقتی شروع میکنی دلت میخواد تا تهش تموم کنی.
کاش لابه لای صفحات چند عکس مصور کار گذاشته میشد.
و البته پایانش بنظرم گنگ و نامفهوم بود با توجه به تعداد شخصیت‌ها همگی با فردای نامعلوم رها شدند.
ادی مورفی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
من داستانهایی که درباره جادو و جادوگری می‌باشد را خیلی دوست دارم ولی شروع و پایان داستان به نظر بنده ضعیف بود چون جادوگری با آن عظمت و قدرت به دست یک پسر بچه بسیار ضعیف و سپس نابود شد.
فاطمه فریور
۱۴۰۲/۸/۲۱
با اینکه آگاهیم داستان واقعی نیست ولی خیلی ترسناک و هیجان انگیز است و آدم ترغیب به خواندن میشه و میخواد کتاب و تموم کنه. خواندنش خالی از لطف نیست. ممنونم از کتابراه که بهترین دوستمه.
T
۱۴۰۲/۸/۲۰
حتی به درد نوجوانان هم نمی‌خوره خیلی بچگونه هستش!!
جملات بسیار کوتاه خیلی روی اعصاب بود. علاوه بر اون کلماتی که مورد استفاده بیش از اندازه ساده و آبکی بود!
اگه جمله بندی هاش بهتره بود متن اصلی قابل قبول تر می‌شد.
مشاهده همه نظرات 71

راهنمای مطالعه کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر

برای دریافت کتاب آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.