معرفی و دانلود کتاب گیلبرت و دوستانش: مامان تو بهترینی!

عکس جلد کتاب گیلبرت و دوستانش: مامان تو بهترینی!
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گیلبرت و دوستانش: مامان تو بهترینی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گیلبرت و دوستانش: مامان تو بهترینی! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گیلبرت و دوستانش: مامان تو بهترینی!

کتاب گیلبرت و دوستانش: مامان تو بهترینی! قصه‌ای مصور از دایان دی گروت، نویسنده‌ی حاذق آمریکایی است. در این اثر مخاطب داستان کودکی شیرین و دوست‌داشتنی خواهید بود، که می‌خواهد برای جلب توجه مادرش، هر کاری از دستش بر می‌آید انجام دهد...

درباره کتاب گیلبرت و دوستانش: مامان تو بهترینی!

کودکان همواره خواهان جلب توجه و علاقه‌ی والدین خود هستند. گویی بی‌توجه ایشان، زندگی کودک تماماً تیره و تار می‌گردد! از همین روست که اغلب کودکان، گه‌گاه برای جلب توجه پدر یا مادر خویش دست به رفتارهای عجیب و غریبی می‌زنند. پدران و مادران آگاه و مسئولیت‌پذیر به خوبی می‌دانند که باید همواره این حس را به فرزندانشان منتقل کنند که ایشان را در مرکز توجه خود دارند. کودک نباید احساس طردشدگی و واماندگی داشته باشد. چرا که این قبیل از احساسات صدمه‌ای جبران‌ناپذیر به مسیر رشد او وارد می‌سازد.

قهرمان کتاب گیلبرت و دوستانش: مامان تو بهترینی! (Mother, You're the Best) گیلبرت کوچولوی دوست‌داشتنی است. او قصد دارد در روز مادر حسابی خودش را در دل مامان باز کند! اما هر چه فکر می‌کند، عقلش به جایی قد نمی‌دهد که چه باید بکند. هدیه‌ای ویژه بخرد؟ شعری برای مادر بنویسد؟ و یا... . مشکل گیلبرت خصوصاً این است که هر چه او در جلب توجه مادرش ناکام است، خواهرش برعکس، می‌تواند به سادگی علاقه‌ی مادر را برانگیزد. به راستی که در این روز مادر به خصوص، گیلبرت باید چاره‌ای اساسی برای خود بیندیشد!...

کتاب مصور گیلبرت و دوستانش: مامان تو بهترینی! توسط ریحانه جعفری به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی نشر پرتقال روانه‌ی بازار گشته است.

کتاب گیلبرت و دوستانش: مامان تو بهترینی! مناسب چه کسانی است؟

کودکانِ متعلق به رده‌ی سنی 3 تا 7 سال، مخاطبین اصلی داستان گیلبرت و دوستانش: مامان تو بهترینی! از دایان دی گروت به شمار می‌روند.

با دایان دی گروت بیشتر آشنا شویم

دایان دی گروت (Diane de Groat) متولد سال 1947 و اهل ایالت نیوجرسی آمریکاست. شهرت این نویسنده‌ی پیشکسوت ناشی از آثار داستانی او در حیطه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است. از میان این آثار می‌توان به عناوینی چون «گیلبرت و دوستانش: مامان تو بهترینی!»، «شب بخیر، خوب بخوابی»، «مدادهای خیلی نو، کتاب‌های خیلی نو» و «آخرین نفر تخم مرغ گندیده است» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب گیلبرت و دوستانش: مامان تو بهترینی! می‌خوانیم

وقتی گیلبرت رفت توی اتاق مادرش، لولا آن‌جا بود.
مادر داشت کارتی را که همه‌جایش خط‌خطی بود می‌خواند و گفت: «چه کارت قشنگی، لولا.»
به نظر گیلبرت یک کارت خطخطی، اصلاً قشنگ نبود. سینی را گذاشت جلوی مادر.
لولا یک تکه از نان گرم را برداشت!
مادر گفت: «چه روز مادرِ غافلگیر کننده و جالبی، گیلبرت.»
اما به نظر گیلبرت اصلاً جالب نبود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گیلبرت و دوستانش: مامان تو بهترینی!
نویسنده
مترجمریحانه جعفری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462916-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گیلبرت و دوستانش: مامان تو بهترینی!

برای دریافت کتاب گیلبرت و دوستانش: مامان تو بهترینی! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.