معرفی و دانلود کتاب یادگیری والیبال

عکس جلد کتاب یادگیری والیبال
قیمت:
84500 تومان - 8.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یادگیری والیبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یادگیری والیبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یادگیری والیبال

کاترین بارث و ریچارد هیوچرت در کتاب یادگیری والیبال با زبانی ساده پایه‌ترین مطالب و نکات والیبال را به کودکان آموزش می‌دهند و با تمرینات و سرگرمی‌های گوناگون انگیزه و اشتیاق آن‌ها را برای یادگیری افزایش می‌دهند. این کتاب هر آنچه که یک نوآموز برای یادگیری والیبال نیاز دارد در اختیار او قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب یادگیری والیبال:

آیا شما از آن دسته بچه‌های عاشق توپ هستید که نمی‌توانند بدون آن که با توپ بازی کنند، از آن بگذرند؟ حسی در انگشتان شما وجود دارد و شما به سرعت می‌خواهید به توپ ضربه بزنید یا آن را بردارید، پرتاب کنید، آن را بگیرید و به زمین بزنید. گاهی این یک توپ کوچک جهنده است، یک توپ پلاستیکی رنگی روشن یا یک توپ پرباد سبک بزرگ. این یک وسیله‌ی تفریحی است. اما این توپ موقعی که بچه‌های دیگری هم حضور داشته باشند می‌تواند بیشتر سرگرم‌کننده باشد و شما می‌توانید توپ را به عقب و جلو پاس بدهید، بازی و قوانین آن را بسازید و برای پیروزی مسابقه بدهید.

چگونه به والیبال علاقه‌مند شدید؟ شاید شما بخواهید که بازی والیبال را یاد بگیرید نه اینکه فقط از تلویزیون آن را نگاه کنید. در هر صورت، شما یک بازی بزرگ را انتخاب کرده‌اید که محبوبیت بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد.

در برخی از کتاب‌های آموزش والیبال تنها به مطالبی کلی و عمومی اکتفا شده است اما کتاب یادگیری والیبال تکنیک‌ها، تمرین‌ها، قوانین، نکات تغذیه‌ای و داوری و ... را شامل شده که تمامی آن‌ها از پایه و با زبانی ساده توضیح داده شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد که برای بازی والیبال نیازی به صرف هزینه‌های زیاد و تجهیزات گران قیمت ندارید، بلکه با یک توپ والیبال و وصل کردن طنابی می‌توانید آن را بازی کنید.

کاترین بارث (Katrin Barth) و ریچارد هیوچرت (Richard Heuchert) در کتاب یادگیری والیبال (Learning Volleyball) روی نیازهای کودکان تمرکز می‌کنند و هدفشان کمک به تشویق آن‌ها برای انجام بازی والیبال در خارج از سالن‌های ورزشی هم هست. بازیکنان جوان می‌توانند در اوقات فراغتشان چیزی را که یاد گرفته‌اند، اهداف و فرآیند یادگیری خود را مرور کنند و پیشنهاداتی را برای تمرین در خانه و با دیگر بچه‌ها دریافت کنند. این کار توانایی آن‌ها را برای انجام کارهای شخصی به طور مستقل بهبود می‌بخشد و فرایند یادگیری را تسریع می‌کند. محیطی ایجاد شده که کودکان خودشان، قدم به قدم در مورد یادگیری، تمرین و حرکاتشان، فکر می‌کنند و در نهایت رفتارشان را مشخص و ارزش‌گذاری می‌کنند.

شما به عنوان بزرگتر و مربی به بچه‌ها بگویید که این کتاب تا زمانی که بازی والیبال را یاد بگیرند، همراه شخصی آن‌ها است. به بچه‌ها کمک کنید تا به خوبی و درستی از این کتاب استفاده کنند. در ابتدا، قسمت‌هایی از کتاب را با هم بخوانید و به بچه‌ها توضیح دهید که چگونه به عکس‌ها و مثال‌ها باید توجه کنند و آن‌ها را بفهمند. در عمل شما برای تمرین هدفمند و مستقل راهنمایی‌های مهمی به آن‌ها می‌کنید. به کمک این کتاب شما می‌توانید تکالیفی را برای جلسات تمرینی بعدی خود نیز مشخص کنید.

کتاب یادگیری والیبال به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب به همراه تصاویر کمک‌کننده‌اش برای همه‌ی کودکانی است که می‌خواهند والیبال را یاد بگیرند و یا والدینی که قصد دارند فرزندانشان را در مسیر این ورزش مهیج قرار دهند. همچنین این اثر به عنوان کتاب کار برای هر مربی والیبالی مفید و کاربردی است و جلسات تمرینی را برای آن‌ها هم، مفرح و سرگرم‌کننده می‌کند.

در بخشی از کتاب یادگیری والیبال می‌خوانیم:

اگر دوست دارید که پرش‌های بلندی داشته باشید، به عضلات قوی در پاهایتان نیاز دارید. قدرت در بازوها، دست‌ها و انگشانتان نیز بسیار اهمیت دارد تا بتوانید توپ را به طور مطمئن دریافت کنید و به سرعت بازی را ادامه دهید.

علاوه بر این برای بازیکن والیبال مهم است که بتواند به سرعت به دنبال توپ برود و بلند بپرد. به این منظور شما به سرعت و توان نیاز دارید. انعطاف پذیری مناسب برای حرکات سریع و ماهرانه، کشش و شیرجه به سمت توپ اهمیت زیادی دارد.

شما برای تحمل فشار جسمانی در یک مدت زمان بازی طولانی به استقامت خوب نیاز دارید. پس هنگامی که می‌دوید، می‌پرید، دوچرخه سواری می‌کنید یا شنا میکنید به سرعت از نفس نمی‌افتید و هنگامی هم که خیلی شدید فعالیت می‌کنید خیلی زود به حالت اولیه برمی‌گردید و دوباره آماده می‌شوید.

فهرست مطالب کتاب

1. ولیبالیست‌های مبتدی عزیز
2. چگونه والیبال آغاز شد
3. این جا را ببین! جورج آ همان اینجاست
4. نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود
5. تجهیزات و وسایل مورد نیاز در والیبال
6. احساس نسبت به توپ
7. پاس، دریافت، سرویس
8. کارها را صریح و قانونی انجام دهید
9. بیایید بازی کنیم
10. آمادگی و سلامت
11. بازی کردن برای یک باشگاه
12. واژه نامه‌ی والیبال
13. راه‌حل‌ها
14. بیایید صحبت کنیم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یادگیری والیبال
نویسنده،
مترجمکیوان مهری، سیده شلیر حسینی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات161
زبانفارسی
شابک978-600-5751-17-8
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
84500 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یادگیری والیبال

پریسا رحمانی فر
۱۴۰۱/۷/۲
عالی بود برای والیبالیست‌های کودک و نوجوان
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب یادگیری والیبال

برای دریافت کتاب یادگیری والیبال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.