معرفی و دانلود کتاب یوگا برای افراد مبتدی

عکس جلد کتاب یوگا برای افراد مبتدی
قیمت:
۷۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یوگا برای افراد مبتدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یوگا برای افراد مبتدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یوگا برای افراد مبتدی

کتاب یوگا برای افراد مبتدی، نوشته‌ی مارتین اسکویچ تنبرگ، راهنمایی عالی برای یادگیری ورزش یوگا است. خوانندگان این کتاب با انجام تمرین‌هایی ساده و علمی احساس تناسب‌اندام و خلاصی از استرس و تنش‌های روزمره را در زندگی خود جاری می‌کنند. این تمرین‌ها ساده و آسان هستند، اما هرکدام با پشتوانه‌ای علمی و با جزئیاتی مؤثر تنظیم شده‌اند تا بیشترین اثر را در بدن و ذهن شما بگذارند.

درباره‌ی کتاب یوگا برای افراد مبتدی

غالباً تصور ما از زندگی سالم، مصرف غذاهای مناسب و ورزش کردن است. در واقع، سبک زندگی سالم برای اغلب ما مساوی با تمرکز بر سلامت بدن است، اما سلامت تنها در سلامت جسمانی خلاصه نمی‌شود. هنگام یوگا، شما علاوه بر بدن، بر ذهن و روح خود نیز متمرکز می‌شوید. تمرینات یوگا برای این است‌ که شمارا از بیماری‌ها و تنش‌های جسمی و روحی نجات دهد. منابع متعددی برای آموزش یوگا تألیف و ترجمه شده که یکی از بهترین‌های آن‌ها اکنون پیش رویتان است. شما راه و روش انجام این ورزش را در کتاب یوگا برای افراد مبتدی (Yoga for Beginners) نوشته‌ی مارتین اسکویچ تنبرگ (Maren Schwichtenberg) فرا می‌گیرید.

یوگا صدها سال است در هند آموزش داده می‌شود؛ از این‌ رو این واژه ریشه در زبان سانسکریت دارد که به معنی هماهنگی و یگانگی است. یوگا از چهار ستون اصلی تشکیل می‌شود؛ تمرینات فیزیکی (آسانا)، تنفس، آرامش و افکار مثبت. تمرینات فیزیکی برای آمادگی و بالا بردن قدرت عضلات و تناسب‌اندام در نظر گرفته می‌شوند. آسانا در یوگا متفاوت با هرتمرین فیزیکی است. در یوگا استفاده از نیروی فیزیکی همواره در کنار حفظ تعادل روحی و جسمی صورت می‌گیرد. از این رو انجام تنفس درست در بین هر تمرین و حالت‌های یوگا بسیار اهمیت دارد. با تنفس درست می‌شود به تمرکز و تعادل جسمی و روانی رسید. آرامش و مراقبه، به ذهن و بدن شما فرصت تجدید نیرو و انرژی می‌دهد تا برای انجام تمرین بعدی آماده شوید.

راهنمایی درست در یوگا بسیار اهمیت دارد؛ شما باید برای انجام این مراحل از برنامه‌ای دقیق و علمی استفاده کنید. کتاب یوگا برای افراد مبتدی به خوبی شما را در این مسیر راهنمایی می‌کند. مارتین اسکویچ تنبرگ در این کتاب خاطرنشان می‌کند که وقتی ذهن، جسم و روح شما باهم هماهنگ باشند، کنار آمدن با استرس‌های فیزیکی و عاطفی زندگی روزمره راحت‌تر است. این ورزش به شما کمک می‌کند محدودیت‌ها و ظرفیت‌های بدنی خود را بهتر بشناسید و در تمام لحظات روز حس بهتری داشته باشید. بالا بردن تمرکز در باقی کارها، احساس نشاط و انرژی از مزیت‌های یوگاست که با چند دقیقه تمرین می‌توانید عملکرد خود را بهبود ببخشید.

یوگا برای افراد مبتدی، نوشته‌ی مارتین اسکویچ تنبرگ توضیح می‌دهد که چگونه تمرین یوگا می‌تواند به شما انرژی و تناسب‌اندام بدهد، قدرت، تحرک و هماهنگی را بهبود بخشد و به شما کمک کند حتی در موقعیت‌هایی که بیشترین استرس را داریم، آرامش داشته باشید. شما برای انجام یوگا به بدن عضلانی و یا بسیار منعطف نیاز ندارید. این کتاب برای افرادی نوشته‌شده است که یا هیچ تجربه‌ای در یوگا ندارند و می‌خواهند تازه شروع کنند. بسیاری از ما نگران این هستیم تمرینات ورزشی خود را نتوانیم به‌درستی انجام دهیم یا اگر مربی حضوری به ما تمرین ندهد نتوانیم از پس تمرینات سخت بربیاییم؛ اما در این کتاب یکی از بهترین استادان یوگا با استفاده از تجربه‌ی خود و منابع علمی، تمریناتی منظم با تاریخچه و توضیحات را طبقه‌بندی کرده است. در این کتاب هر تمرین با تصویر ارائه شده تا از درستی حرکات و کشش‌ها مطمئن شویم.

کتاب یوگا برای افراد مبتدی توسط کیوان احمدی و سیده شلیر حسینی ترجمه شده و توسط انتشارات حتمی منتشر شده است.

کتاب یوگا برای افراد مبتدی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام افرادی که می‌خواهند یوگا را شروع کنند و یا کتابی مناسب برای انجام یوگا و مراقبه هستند پیشنهاد می‌شود.

(این کتاب حجمی بیش از 20 مگابایت دارد. لطفاً‌ پیش از خرید، نسخه‌ی نمونه را دانلود و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت خود اطمینان حاصل کنید.)

با مارتین اسکویچ تنبرگ بیشتر آشنا شویم

مارتین اسکویچ تنبرگ، متولد 1969، در زمینه‌های ورزشی به‌خصوص یوگا فعالیت می‌کند. مارتین اسکویچ تنبرگ دارای مدرک اقتصاد ورزش از Dipl و مشاور سلامت در آکادمی طبیعت درمانی است. او همچنین در زمینه‌ی ورزش‌های متناسب با بیماران قلبی و پوکی استخوان نیز فعالیت کرده که تلاش‌های او در این زمینه، سبب دریافت مدرک صلاحیت ورزشی از اداره‌ی ورزش آلمان شد. او تمرکز مطالعاتی خود را برروی تمرین و ورزش‌های کمر قرارداده است. کتاب یوگا برای افراد مبتدی مجموعه‌ی سال‌ها تجربه و دانش مارتین اسکویچ تنبرگ است.

در بخشی از کتاب یوگا برای افراد مبتدی می‌خوانیم

یوگا فقط فعالیتی ریلکس‌کننده یا انرژی‌زا نیست. تأثیرات آن در اطراف جسم در حرکت که می‌تواند رضایت درونی، احساس شادمانی، بصیرت و درک زندگی را به خوبی دیگر منفعت‌هایش به ارمغان آورد. مسیرهای مختلف در یوگا وجود دارد که به فرد می‌آموزد چگونه با جسم و ذهن خود هماهنگ شوند. بزرگ‌ترین هدف یوگا آگاهی برتری معنوی (سمدی) است که فرد می‌تواند وجود درونی خود را بشناسد یوگای مدیتیشن می‌باشد. توانایی نشستن به صورت عمودی تمرکز وضعیت بدون حرکت مدیتیشن نیازمند تمرینات بدنی می‌باشند که در هاتا یوگا آمده است. هاتا یوگا تمریناتی از حرکات بدنی (آساناها) و تمرینات تنفسی (پرانایاما) می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
یوگا چیست؟
الف: تمرینات گام‌به‌گام
1. تنفس
2. سلام بر خورشید
3. تمرینات آمادگی
4. حالت‌های پرورشی
5. ریلکسیشن (تمدد اعصاب)
6. مدیتیشن (مراقبه)
ب: برنامه‌های تمرینی
7. برنامه‌هایی برای مبتدی‌ها
8. برنامه‌های تمرینی ویژه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یوگا برای افراد مبتدی
نویسنده
مترجمکیوان مهری، سیده شلیر حسینی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات147
زبانفارسی
شابک978-600-355-306-4
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یوگا برای افراد مبتدی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب یوگا برای افراد مبتدی

برای دریافت کتاب یوگا برای افراد مبتدی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.