معرفی و دانلود کتاب یه بچه‌ی خیلی خوب مثل من

عکس جلد کتاب یه بچه‌ی خیلی خوب مثل من
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یه بچه‌ی خیلی خوب مثل من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یه بچه‌ی خیلی خوب مثل من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یه بچه‌ی خیلی خوب مثل من

کتاب یه بچه‌ی خیلی خوب مثل من نوشته‌ی هانس ویلهلم، ماجرای پسرکی را روایت می‌کند که بیرون از خانه بسیار شاد به نظر می‌رسد اما درون خانه احساسات عجیب و ناراحت کننده‌ای را تجربه می‌کند.

موضوع کتاب یه بچه‌ی خیلی خوب مثل من چیست؟

پسرک با خانواده و دوستانش رفتاری کاملاً معمولی دارد و همه فکر می‌کنند او پسر خیلی خوب و جذابی است اما در حقیقت او ترس‌های عجیبی دارد که فقط با مادربزرگ خود در میان می‌گذارد. مادربزرگ مهربان او هم برای این‌که به نوه‌ی عزیزش کمک کند راه‌حلی پیدا می‌کند و... .

کتاب یه بچه‌ی خیلی خوب مثل من مناسب چه کسانی است؟

کتاب یه بچه‌ی خیلی خوب مثل من (A cool kid like me) داستانی شگفت‌انگیز و اخلاقی دارد که برای کودکان 4 تا 6 سال و والدین آن‌ها مناسب به شمار می‌آید. این کتاب به والدین می‌آموزد تا برای درک کودکانشان تلاش کنند و برای آن‌ها وقت بگذارند و کودکان نیز یاد می‌گیرند تا ترس‌های خود را شکست دهند.

هانس ویلهلم را بهتر بشناسیم:

هانس ویلهلم (Hans Wilhelm) نویسنده‌ای است که به دلیل نوشتن داستان‌های مصور برای کودکان شهرت فراوانی دارد. او تلاش می‌کند مفاهیم اخلاقی را در قالب داستان‌ به تصویر بکشد. وی تا به امروز حدود 200 کتاب برای کودکان، نوشته و منتشر کرده است. در میان کتاب‌های پرفروش هانس می‌توان به داستان‌های نودلز اشاره کرد که تاکنون 10 میلیون در سراسر دنیا فروش رفته و به 20 زبان گوناگون ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب یه بچه‌ی خیلی خوب مثل من می‌خوانیم:

مامان و بابام خیلی وقت‌ها من رو به حال خودم می‌گذاشتند. چون فکر می‌کردند من بچه‌ی خیلی خوبی هستم که می‌تونه از پس کارهاش بربیاد. اما راستش اون‌ها از دل من خبر نداشتند یعنی فکر می‌کنم درست من رو نمی‌شناختند. هیچ‌کس من رو درست نمی‌شناخت جز مامان بزرگ.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یه بچه‌ی خیلی خوب مثل من
نویسنده
مترجمفاریا جنیدی، امیر جعفری مراد
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات26
زبانفارسی
شابک978-622-7026-10-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یه بچه‌ی خیلی خوب مثل من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب یه بچه‌ی خیلی خوب مثل من

برای دریافت کتاب یه بچه‌ی خیلی خوب مثل من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.