معرفی و دانلود کتاب یک روز پاییزی خانم مرغ

عکس جلد کتاب یک روز پاییزی خانم مرغ
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک روز پاییزی خانم مرغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک روز پاییزی خانم مرغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک روز پاییزی خانم مرغ

کتاب یک روز پاییزی خانم مرغ به قلم ساندرا داتون، با زبانی ساده به کودکان 3 تا 8 سال می‌آموزد که دهن‌بینی کار خوبی نیست و نباید چنین خصلتی داشته باشند.

خانم مرغ این قصه مانند بسیاری از مرغ‌ها، به فصل پاییز علاقه‌ی زیادی دارد. او هوای خشک، خش خش برگ‌ها زیر پا و جمع کردن آن‌ها با چنگک را بسیار دوست دارد؛ اما در پاییز این داستان اتفاق دیگری می‌افتد.

سر و کله‌ی آقای خرگوش با ماشین قرمزش پیدا می‌شود و خطری را به خانم مرغ یادآوری می‌کند که ممکن است او را گرفتار کند.

ساندرا داتون (Sandra Dutton) در نورث پورت شرقی زندگی می‌کند. جایی که برگ‌های پاییزی زیادند و باغبان‌هایی مثل آقا خرگوش در کتاب یک روز پاییزی خانم مرغ (The Cinnamon Hen's autumn day)، مایلند که با شن‌کش آن‌ها را در کامیون بریزند؛ اما ساندرا، همسر و دو پسرش بیشتر دوست دارند مثل خانم مرغ، خودشان برگ‌های حیاط را جمع کنند.

خانم داتون در حال تمام کردن رساله‌ی دکترای خود از دانشگاه لوئیس ویل می‌باشد. او ویراستار، نویسنده، معلم و هنرمند است. کتاب یک روز پاییزی خانم مرغ اولین کتاب مصور اوست.

در بخشی از کتاب یک روز پاییزی خانم مرغ می‌خوانیم:

آقا خرگوش گفت: «شرط می‌بندم اگه تو این کار رو می‌کردی خیلی بیشتر طول می‌کشید. خانم مرغ تأیید کرد که: «سه ساعت یا حتی بیشتر طول می‌کشید.» آقا خرگوش گفت: «فکرشو بکن، حالا دیگه لازم نیست که نگران برگ درختا باشی و لازم نیست که نگران سینه پهلو، برونشیت یا آسم باشی.» خانم مرغ گفت: «بله فکر کنم همین طور باشه، حالا می‌تونم یه کلوچه درست کنم و منتظر ساعت سه و پنجاه دقیقه باشم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک روز پاییزی خانم مرغ
نویسنده
مترجممحمدجواد خرازیان
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-600-8693-79-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یک روز پاییزی خانم مرغ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب یک روز پاییزی خانم مرغ

برای دریافت کتاب یک روز پاییزی خانم مرغ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.