معرفی و دانلود کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا

عکس جلد کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا
قیمت:
۹۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا

کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا بلیط ورود شما به دنیای اسرارآمیز و پرماجرای مستطیل سبز خواهد بود. حسن عزیزی و ولی‌اله شاهدی، نویسندگان این اثر خواندنی، شما را به کشف عجایب جهان فوتبال دعوت می‌کنند و با قلمی موشکافانه‌ ارتباط این ورزش پرطرفدار و البته پرحاشیه را با دنیای اقتصاد، فرهنگ، سیاست و دیگر وجوه زندگی عصر حاضر به بررسی می‌نشانند.

درباره‌‌ی کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا

همه می‌دانیم که قلمروی فوتبال، این ورزش مهیج و پرمخاطب، سال‌هاست که از چارچوب‌های یک تفریح و سرگرمی گروهی فراتر رفته و مفاهیم و موضوعات وسیع‌تری را در دل خود جای داده است. کشور‌های زیادی در این سال‌ها ورزش فوتبال را به عنوان یکی از نماد‌های اصلی ملت خود برمی‌شمارند و مردمان زیادی با پیروزی تیم محبوب خود راهی یک جشن دسته‌جمعی در خیابان‌ها می‌شوند. از طرف دیگر، شکست و روی تلخ ورزش فوتبال نیز گویی به لایه‌های عمیق‌تری از زندگی انسان‌ها رسوخ کرده و در یک کلام آن‌چه در این سال‌ها درباره‌ی رشته‌ی فوتبال می‌بینیم، مفهومی فراتر از یک ورزش ساده به‌نظر می‌آید. حسن عزیزی و ولی اله شاهدی از اعضای جامعه‌ی علمی ورزش ایران و محققان خوش‌ذوق این حوزه قرار است در کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا بساط یک‌ پژوهش همه‌جانبه و پررنگ‌ولعاب را درباره‌ی این رشته‌ی ورزشی دوست‌داشتنی ترتیب ‌دهند و از ارتباط آن با ابعاد مختلف زندگی امروز بشر رمزگشایی کنند.

معرفی و دانلود کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا

در میان تمامی چیستی و چرایی‌هایی که در باب فوتبال شکل می‌گیرد، یک سوال از همه جلوه‌ی بیشتری دارد: «آیا اصلاً می‌توان فوتبال را به عنوان یک ورزش برشمرد؟» نویسندگان کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا در کنار پاسخ به ده‌ها سوال پرتکرار دیگر در این حوزه، به این پرسش نیز نگاه ویژه‌ای انداخته‌اند و آن را در عنوانی مجزا به نقد و بررسی کشانده‌اند. اما سوال دیگر آن‌که چرا فوتبال را فراتر از یک ورزش صرف می‌دانیم؟ و اصلاً مگر این ورزش بر چه لایه‌هایی از زندگی امروز ما تأثیر گذاشته است؟ در این‌جاست که حسن عزیزی و ولی اله شاهدی موألفان این اثر جذاب مبحث را به‌طور ویژه‌تری خواهند گشود و در هر بخش از کتاب به ارتباط ویژه‌ای که فوتبال در این سال‌ها با یکی از لایه‌های جامعه‌ی جهانی برقرار کرده، خواهند پرداخت. در میان سرفصل‌های متنوع و جذاب این کتاب، یکی از خواندنی‌ترین عنوان‌ها، بررسی ارتباط میان فوتبال و اقتصاد است. پس با ورود به این فصل بار دیگر ذره‌بین پژوهشی خود را د دست می‌گیریم و از موضوع درآمد کلاس‌های آموزشی و مدارس فوتبال تا درآمد داوران، مربیان، بازیکنان و حتی درآمد باشگاه‌های ورزشی را مورد دقت و بررسی قرار می‌دهیم.

بررسی ارتباط میان فوتبال و فرهنگ و همچنین تاثیر فوتبال و سیاست بر یک‌دیگر، از دیگر سرفصل‌‌های جذابی‌ست که در کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا با آن رو‌به‌رو خواهیم شد. در بخش پیش‌رو نویسندگان هم‌چنان ده‌ها عنوان متنوع و رنگارنگ مرتبط با موضوع را پیش خواهند کشید و در این میان به چندین مثال عینی در تاریخ فوتبال نیز اشاره خواهند نمود. کارناوال‌ها و فرهنگ شادی و تشویق در فوتبال، امنیت در فضای فوتبال و ناهنجاری‌های رفتاری، ارتباط میان فوتبال و دموکراسی و همچنین جنگ‌های روانی در مسابقات فوتبال تنها تعدادی از عنوان‌های پرکششی‌ست که در این فصل‌ با آن آشنا خواهیم شد.

در نهایت، کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا را نه‌تنها می‌توان حاصل سال‌ها تجربه‌ی پژوهشی در عرصه‌ی ورزش و فوتبال دانست، بلکه باید آن را نتیجه‌ی عشق خالص به این رشته‌ی ورزشی و ساعت‌ها پیگیری حوادث و رویداد‌های ورزشی و پژوهش در هریک از آن‌ها پنداشت. شما با مطالعه‌ی این اثر پرفایده نه‌تنها به گنجینه‌ای از اطلاعات مفید در حوزه‌ی ورزش، جامعه‌شناسی و علوم سیاسی دست پیدا خواهید کرد بلکه با مفهوم فوتبال به عنوان یک علاقه و انگیزه‌ی همیشگی و مشترک میان ملل دنیا آشنا خواهید شد. این اثر با تلاش‌های یکی از ناشرین موفق در حوزه‌ی ورزشی، انتشارات حتمی به دست شما می‌رسد.

کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب خواندنی و آموزنده را به تمامی دوست‌داران جهان فوتبال و علاقه‌مندان به مباحث بین‌رشته‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا می‌خوانیم

علاقه‌مندان فراوانی وجود دارند که به‌دنبال رویای مربیگری می‌باشند، برای رسیدن به هدف خود می‌بایست کلاس‌های مربیگری را بگذارانند و برای اخذ هر مدرکی باید مبلغی را پرداخت نمایند. اینگونه است که درآمدزایی در این بخش برای فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال فراهم می‌شود.

برای علاقه‌مندان به شغل داوری نیز به همین شکل است که باید دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی مختلفی را بگذارنند تا بتوانند قضاوت مسابقات فوتبال را بر عهده بگیرند. مربیان و داوران برای هر دوره آموزشی مبالغی را برای ثبت‌نام پرداخت می‌کنند و بخشی از این مبالغ به حساب فدراسیون‌ها و یا هیئت فوتبال واریز می‌شود. راجع به مربیان و کادر فنی تیم‌های فوتبال به این موضوع باید توجه شود که تخصص مربیان از چندین رشته ورزشی به دست می‌آید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه آیا فوتبال فقط یک ورزش است؟
فصل اول: رابطه فوتبال با اقتصاد
فصل دوم: تاثیر فوتبال بر فرهنگ
فصل سوم: رابطه فوتبال با سیاست
منابع و کلیدواژه‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات141
زبانفارسی
شابک978-600-355-669-0
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا

برای دریافت کتاب یک سو فوتبال یک سو دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.