معرفی و دانلود کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 13 تا 15 سال

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 13 تا 15 سال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 13 تا 15 سال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 13 تا 15 سال

مربی‌گران فوتبال نوجوانان با مطالعه‌ی دقیق کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 13 تا 15 سال، اثر سیمون بامباردیری و میرکو مازانتینی، می‌آموزند که ورزشکاران در این رده‌ی سنی چه تحولات جسمانی و روانی را پشت سر می‌گذارند. همچنین با مجموعه‌ای از تمرینات کاربردی و برنامه‌ای جامع برای جلسات تمرینی این دسته از ورزشکاران رویارو خواهند شد که قطعاً در طول دوره‌ی مربی‌گری برایشان مفید خواهد بود.

درباره‌ی کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 13 تا 15 سال

ورزشکاران و نوجوانانی که سال‌های سیزده تا پانزده‌سالگی خود را پشت سر می‌گذارند، از نظر جسمی و روانی بیش از بزرگسالان یا کودکان دستخوش تحول می‌شوند. اصولاً انسان‌ها در این بازه‌‌ی زمانی تغییرات گسترده‌ای را در ساختار فیزیکی و روانی خود تجربه می‌کنند. تغییراتی که سرعت بالایی دارند و در مدت‌زمان کوتاهی ظاهر و اندام‌های جسمی فرد را دگرگون می‌کنند. بااین‌اوصاف، برنامه‌های ورزشی‌ای که برای ورزشکاران و فوتبالیست‌های این رده‌ی سنی در نظر گرفته می‌شود، حساسیت بالایی دارد و باید با سازوکار جسمانی ایشان هماهنگی داشته باشد. سیمون بامباردیری (Simone Bombardieri) و میرکو مازانتینی (Mirko Mazzantini) در کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 13 تا 15 سال (Full Season Academy Training Program U13-15) این موضوع را به‌طور کامل شرح داده و برنامه‌ی ورزشی مناسب برای ورزشکاران سیزده تا پانزده‌ساله را به مخاطبان کتاب عرضه کرده‌اند.

هجده فصل کلیه‌ی مطالب این کتاب را در خود جای داده‌اند. در فصل اول به این موضوع اشاره شده که تکامل فیزیولوژیکی و روانی ورزشکاران سنین سیزده تا پانزده به چه صورت است و تمرینات مناسب برای ایشان باید چه خصوصیاتی داشته باشد. بلوغ رشدی افراد در این سنین، آمادگی جسمانی برای ایشان، همچنین روان‌شناسی برای افراد دوازده تا پانزده‌ساله، مباحث دیگری هستند که در همین فصل بدان‌ها پرداخته شده. در فصل دوم نشان داده شده که جلسات تمرینی ورزشکاران این رده‌ی سنی، به‌طور کلی باید چه ساختاری داشته باشد. بر همین اساس در سایر فصول کتاب، یعنی از فصل سوم تا هجدهم، برنامه‌ای برای جلسات تمرینی این ورزشکاران و فوتبالیست‌ها ارائه شده است. در این فصل‌ها، برنامه‌ای برای 45 جلسه تنظیم شده و برخی تمرینات قدرتی، استقامتی و سرعتی نیز معرفی شده‌اند. نحوه‌ی گرم کردن بدن، تمرینات آمادگی جسمانی، نکته‌های فنی، موقعیت بازی و بازی ویژه برای تمامی جلسات تمرین مشخص شده‌اند.

سیمون بامباردیری و میرکو مازانتینی هر دو از متخصصان کارکشته‌ی حوزه‌ی مربی‌گری فوتبال نوجوانان هستند و کوشیده‌اند تا در این راهنمای جامع و مصور، هر آن‌چه را که مربیان فوتبال در مورد تمرینات نوجوانان سیزده تا پانزده‌ساله باید بدانند، به ایشان آموزش بدهند.

این کتابِ حیطه‌ی ورزش را نصیبه حاتمی، امید رفیعی دولت‌آبادی و علی ظهیری به فارسی ترجمه کرده‌اند و انتشارات حتمی نیز چاپ آن را به عهده داشته است.

کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 13 تا 15 سال برای چه کسانی مناسب است؟

مربیانی که به آموزش شاخه‌های مختلف ورزشی به ورزشکاران سیزده تا پانزده‌ساله مشغول‌اند، مطالعه‌ی کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 13 تا 15 سال را از یاد نبرند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 13 تا 15 سال
نویسنده،
مترجمنصیبه حاتمی، امید رفیعی دولت آبادی، علی ظهیری
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات187
زبانفارسی
شابک978-600-355-309-5
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 13 تا 15 سال

برای دریافت کتاب برنامه‌های کامل یک فصل تمرینی آکادمیک برای کودکان 13 تا 15 سال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.