معرفی و دانلود کتاب ۱۰۰ داستان اخلاقی (جلد چهارم)

عکس جلد کتاب ۱۰۰ داستان اخلاقی (جلد چهارم)
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ۱۰۰ داستان اخلاقی (جلد چهارم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ۱۰۰ داستان اخلاقی (جلد چهارم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ۱۰۰ داستان اخلاقی (جلد چهارم)

کتاب ۱۰۰ داستان اخلاقی (جلد چهارم) نوشته اکرم الله سید و ترجمه جواد ثابت نژاد، به جمع‌آوری و نقل داستان‌هایی پرداخته که نه‌ تنها آموزه‌های اخلاقی، بلکه با ارایهٔ متن انگلیسی به همراه ترجمهٔ آن، ویژگی و جنبه آموزشی را بر آن افزوده‌ است.

داستان‌ها نقش بسیار ارزشمندی در زندگی ما انسان‌ها داشته‌اند و بسته به این‌که در چه موضوعاتی ارائه شده باشند تأثیرات متفاوتی را ایفا می‌نمایند. ما ایرانیان از دیرباز علاقه‌مند به داستان بوده‌ایم و سعی کرده‌ایم که ماهیت ملی و تاریخی خود را در قالب داستان حفظ و عرضه نماییم، علاوه بر آن توانسته‌ایم بسیاری از آموزه‌های ملی مذهبی و تربیتی خود را در قالب داستان مطرح نماییم.

داستان‌های کوتاه حکمی و دلنشین نیز در فرهنگ ما جایگاه خاص خود را داشته است به‌گونه‌ای که عصاره آن داستان‌ها به‌ صورت سخنان کوتاه نغز و دلنشین و یا ضرب‌المثل‌ها تجلی یافته است.

خواندن داستان‌های کوتاه انگلیسی کتاب ۱۰۰ داستان اخلاقی (100Moral Stories) و توجه به ترجمه فارسی آن می‌تواند شما را به سطح جدید و مؤثری از یادگیری زبان انگلیسی برساند، خواندن مداوم داستان انگلیسی باعث می‌شود که سریع‌تر از هر راهی به یادگیری زبان انگلیسی دست یابید.

انتخاب داستان‌های کوتاه انگلیسی و ترجمه آن در این کتاب؛ باعث می‌شود که خواننده بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک داستان را تمام کند و به نتیجه آن دست یابد و نیز موفقیت خواندن و درک یک داستان و یا متن انگلیسی را در خود احساس کند و این ویژگی می‌تواند او را به پیشرفت در این راهی که در پیش گرفته است کمک کند و به خواندن و تجربه داستان‌ها و متون بلند انگلیسی تشویق و ترغیب ‌نماید.

بعد از هر داستان انگلیسی، بعضی از واژگان انگلیسی ترجمه شده است، شاید معنی فرهنگ‌نامه‌ای واژگان با معنی کلمه در متن ترجمه شده متفاوت باشد و این می‌تواند دایره معنایی لغات شما را افزایش دهد و راه‌کارهای متفاوتی را در ترجمه متون پیش روی شما بگذارد.

این داستان‌ها را اکرم الله سید (Akramulla Syed) در خلال سال‌های گذشته، از منابع مختلف جمع‌آوری کرده است. در حالی‌که بسیاری از داستان‌ها ماهیت تخیلی دارد، اما در پایان هر کدام از آن‌ها، درس‌های بزرگی برای زندگی دنیوی ارائه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی
لیوان را زمین گذاشتن!
کاش این‌قدر مشغول امور خود نبودم!
همه یکی نیستیم؟
بیگانه‌ای در باغ
گفتن حقیقت
وقتی باد می‌وزد
طناب
کشتی
شاه زیرک!
خطای اندیشه
خانه‌ی خود را بسازید
خاک و سنگ
اعتراض معلم!
با هیچ‌کس بد نکنیم
توله‌سگ فروشی
پادو
آپارتمان یک خوابه
آن‌ها در انتظار هدیه‌ی تو نیستند. . . !
شما زیبایید
بردبار باش
پدر و پسران
عقل غاز
ایجاد تمایز
درس گرفتن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ۱۰۰ داستان اخلاقی (جلد چهارم)
نویسنده
مترجمجواد ثابت نژاد
ناشر چاپیانتشارات مرسل
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات127
زبانفارسی
شابک978-964-972-440-9
موضوع کتابکتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ۱۰۰ داستان اخلاقی (جلد چهارم)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ۱۰۰ داستان اخلاقی (جلد چهارم)

برای دریافت کتاب ۱۰۰ داستان اخلاقی (جلد چهارم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.