معرفی و دانلود خلاصه کتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی

عکس جلد خلاصه کتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی
قیمت:
۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی

اگر نگرش خود را نسبت به پول تغییر دهید و آن را دوست خود بدانید، به راحتی ثروتمند خواهید شد. این بخشی از آموزه‌های خارق‌العاده‌ی جیم ران در خلاصه کتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی است. او در این اثر به شما کمک می‌کند تا دیگر نگران مسائل مالی خود نباشید و در زندگی مسیری رو به پیشرفت داشته باشید.

درباره‌ی خلاصه کتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی:

آیا از مشکلات مالی خسته شده‌اید؟ آیا احساس می‌کنید که موفقیت و رسیدن به ثروت امری دست نیافتنی است؟ اگر سوالاتی از این قبیل در ذهن دارید، فراموش نکنید که تنها نیستید.

زمانیکه جیم ران (Jim Rohn) نویسنده‌ی میکروکتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی (Seven Strategies for Wealth and Happiness) تحصیلات دانشگاهی خود را رها کرد و وارد بازار کار شد، دقیقا همین سوالات را از خود می‌پرسید. او شش سال به سختی کار کرد و بدون هیچگونه پیشرفتی در همان جایگاه و حقوق نیز درجا زد. این جریان ادامه داشت تا زمانیکه با مرشدی به نام اِرل شواف آشنا شد، او با کمک وی و تلاش‌های مستمر خود، شیوه‌های بسیار موثری را برای پول درآورن یاد گرفت و با اجرای آن‌ها در زندگی شخصی و شغلی‌اش در 31 سالگی میلیونر شد.

مفهوم ثروت و موفقیت برای هر فردی معنای متفاوتی دارد، اما پیروی از هفت راهبردی که جیم ران در میکروکتاب حاضر در اختیارتان می‌گذارد، به شما این فرصت را می‌بخشد تا به هر نوع هدف مالی دست پیدا کنید؛ چه میلیونر شدن باشد چه رهایی از بدهی و قسط و قرض! پس کافی‌ست که مطالعه‌ی میکروکتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی را آغاز کنید.

به خاطر بسپارید که برای کسب ثروت ابتدا باید اهدافی برای خود تعیین کنید و زمان کافی را برای آن‌ها صرف کنید. نوشتن در دفترچه روزانه‌تان کمک زیادی به شما می‌کند تا اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود را مجسم و مسیر رسیدن به آن‌ها را پیدا کنید.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی:

- من واقعاً معتقدم که جیم ران یک انسان خارق‌العاده است که آموزش‌هایش می‌تواند کیفیت زندگی هر فردی را افزایش دهد. (آنتونی رابینز)
- تعداد کمی از انسان‌ها دارای توانایی جیم ران برای ایجاد انگیزه و ایجاد تغییرات در سایر انسان‌ها هستند. (تام هاپکینز)
- جیم ران یکی از بهترین و عمیق‌ترین متفکرانی است که باعث گسترش دیدگاه و ذهن می‌شود. (لس براون)

خلاصه کتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی برای چه کسانی مناسب است؟

تمام افرادی که می‌خواهند در امور مالی به موفقیت برسند و ثروتمند شوند، می‌توانند خود را مخاطبِ جیم ران در کتاب حاضر بدانند.

با جیم ران بیشتر آشنا شویم:

جیم ران (Jim Rohn) در یک مزرعه در ایالت آیاهوی آمریکا متولد شد. تا سن 25 سالگی همچون تمامی افراد قشر متوسط مسیر بیراهه را پیش گرفت و نمی‌توانست راهی برای رسیدن به آرزوهایش پیدا کند. تا اینکه با کارآفرینی به نام جان ارل شف آشنا شد و شیفتۀ ثروت، فهم تجاری، جذبه و فلسفۀ زندگی او گشت. جیم ران به عضویت سازمان فروش مستقیم شف درآمد و فرایندی از رشد شخصی را شروع کرد که در نهایت به میلیونر شدن او در سن 31 سالگی انجامید. متأسفانه شف که آرزوی دیدن این لحظه را داشت، یک سال قبل از میلیونر شدن جیم ران از دنیا رفت.

با گذشت سال‌ها، جیم ران متوجه شد که اغلب مردم دوست دارند. 4 میلیون نفر در سرتاسر دنیا در سمینارهایش شرکت کردند. او در سال 1985 موفق به دریافت جایزه CPAE از انجمن سخنرانان ملی آمریکا شد. ران همچنین نویسنده 17 کتاب و کتاب صوتی و برنامۀ ویدئویی است.

جملات برگزیده‌ی خلاصه کتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی:

- تعیین اهدافی مشخص کمکت می‌کند منضبط بشوی و نظم ایجاد کنی.
- یادگیریِ خودرهبری، کلید ثروت و رشد شخصی است.
- موانع رشد شخصی‌ات را از میان بردار و ارزش‌ و اعتبارت را افزایش بده.
- با تغییر نگرشت در مورد مالیات و اتخاذِ قانون 70/30، هم خوشبخت‌تر می‌شوی و هم پولدارتر.

در بخشی از خلاصه کتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی می‌خوانیم

رویکردت برای ایجاد تعادل در کار و زندگی چیست؟ آیا تو آدمِ بی‌هدفی هستی، یعنی کسی که در برابر هر محدودیتی در وقت خودش مقاومت می‌کند و تنها مایل به انجام کارهایی موقت است؟ یا فردی معتاد به کار هستی که تمام لحظات بیداری‌اش را صرف کارش می‌کند؟ شاید در این زمینه فردی متعادل هستی که از ساعت نه صبح تا پنج بعدازظهر کار می‌کنی، اما مایل نیستی انجام پروژه‌هایی را به‌ عهده بگیری که مستلزم تعهدات زمانی بیشتری است.

همان‌طور که ممکن است حدس زده باشی، هیچ‌یک از این رویکردها عالی و مطلوب نیست. تو مجبور نیستی یا موفق شدن با کاری بیش از حد سنگین را انتخاب کنی یا کاری متعادل با زمان کافی برای استراحت و آرامش را. در واقع باید برای هر جنبه از زندگی‌ات وقت صرف کنی؛ به‌شدت کار کنی. با خانواده‌ات وقت بگذارنی و حتی هیچ کاری نکنی. اگر به هر یک از این زمینه‌ها وقت زیادی اختصاص بدهی، روالِ زندگی‌ات غیرمتعادل می‌شود، که در طولانی‌مدت ناپایدار خواهد بود.

فروشنده‌ای را در نظر بگیر که تصمیم دارد کسب‌وکار شخصی خودش را راه‌اندازی کند. ایده‌اش را پیاده می‌کند، اما طولی نمی‌کشد که متوجه می‌شود به‌عنوان مدیرعامل بیشتر از زمانی که کارمند بوده وقتش را در شرکت می‌گذراند، زودتر سرِ کار حاضر می‌شود و حتی دیرتر از دربان آن جا را ترک می‌کند. و سریع نتیجه می‌گیرد که اداره‌ی شرکت شخصی خودش ارزش چندانی ندارد و دوباره سرِ شغل سابقش برمی‌گردد.

پس چطوری می‌توانی مطمئن شوی که در وقتت تعادل برقرار کرده‌ای و به‌ خوبی از آن استفاده می‌کنی؟ پاسخ این پرسش، فراهم آوردن، پایداری کردن، و سازماندهی است. با تهیه‌ی یک دفترچه برای ثبت کارهایت یا پوشه‌ای با تعدادی برچسب در داخل آن شروع کن. این ابزارِ دستی به تو اجازه می‌دهد که همه‌ی اطلاعات مهم‌ را در یک جا نگه داری، بنابراین ساعت‌ها وقتت را هدر نمی‌دهی تا دنبال اسنادی بگردی که به آن نیاز داری.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی
نویسنده
مترجمفرزام حبیبی اصفهانی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-340-274-4
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی

مجتبى فیلسوف لارى
۱۴۰۱/۷/۲۵
سلام دوستان گلم. هر چند میکروکتاب بیشتر نیست‌ ولی‌ واقعا‌ تونستم نکات مختصر‌ و‌ مفیدی از این کتاب استخراج کنم. و‌ توی زندگی‌اش استفاده کنم و ملکه ذهنم باشه
اسماعیل رنجبر
۱۴۰۱/۳/۱۶
با سلام خدمت عوامل و تهیه کنندگان محترم
باید عرض کنم خدمت شما یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که از خوندنش کلی لذت بردم و تجربه کسب کردم خیلی عالیه با تشکر از شما
مرتضی
۱۴۰۳/۱/۲۲
جیم ران بیشتر کتاب های که من خواندم عالی و بی نظیر بود. این میکرو کتاب هم خیلی خوب بود و میشه نکاتی رو ازش استخراج و استفاده کرد
فرشته بهمن ابادی
۱۴۰۲/۱/۵
در کل کتاب خوبی بود ولی خیلی دوست داشتم یکم توی شیوه‌های مختلفش دوبلور هاش تغیر میکردن که بهتر و راحتتر توی ذهن خواننده بمونه
فاطمه خانی
۱۴۰۲/۴/۱۳
کتاب خوبی راهکارهایی خوبی برای ثروتمند شدن دار با اینکه صوتی نیست من از هر فرصتی برای خواندنش استفاده میکنم
سهیل یاکیده
۱۴۰۱/۷/۹
سلام
کتاب با توجه به قیمتش گران بود، نکات ناب و ارزش مندی نداشت، حجم کتاب خیلی کم بود.
فهرست عالی نداشت.
آرش کیانی نیا
۱۴۰۱/۱/۲۸
واقعا بی نظیره به شخصه نیاز داشتم به همچین حرف‌هایی برای کامل شدن ممنونم از کتابراه
مهنوش میلانی
۱۴۰۱/۱/۲
این کتاب یک کتاب راحت و اموزنده‌ای بود با خوندن وعمل کردن بهش به همه چیز میرسید ممنونم از کتابراه
عرفان رده
۱۴۰۱/۱۱/۹
خیلی خلاصه بود برای من که دوست دارم خودم بخونم گیج کننده بود‌.
محمد سواری
۱۴۰۱/۶/۲۴
کتاب نسبتا خوبی بود...
یه سری راهکار خوبی رو بهتون پیشنهاد میده
سجاد ایزدی
۱۴۰۲/۱/۳
سلام توصیه میکنم بخوانید اما بیش از اندازه خلاصه بود
عبدالخالق رضایی
۱۴۰۱/۶/۲۹
کتابی بود که خلاصه‌اش به ریخته بود، ولی اگاهی رو بالا برد.
حمید رضا حیدری .
۱۴۰۱/۳/۲۵
برای شروع یک زندگی جدید و تغییر خود مطالب خوبی دارد
سیاوش سعادت
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
عالیه علم ثروتمند شدن رو آموزش میده متشکرم
پدرام اسماعیلی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کتاب خوبی بود و نکات جالبی داشت
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی

برای دریافت خلاصه کتاب 7 شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.