معرفی و دانلود خلاصه کتاب روانشناسی فروش: چگونه فروش خود را بیشتر، راحت‌تر و خیلی سریع‌تر بالا ببرید

عکس جلد خلاصه کتاب روانشناسی فروش: چگونه فروش خود را بیشتر، راحت‌تر و خیلی سریع‌تر بالا ببرید
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب روانشناسی فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب روانشناسی فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب روانشناسی فروش: چگونه فروش خود را بیشتر، راحت‌تر و خیلی سریع‌تر بالا ببرید

رسیدن به فروش بالا مهارتی‌ست که می‌تواند وضعیت کسب‌وکار شما را دگرگون کند. برایان تریسی، به‌عنوان یک نویسنده‌ی موفق، در خلاصه کتاب روانشناسی فروش به شما اصلی‌ترین تکنیک‌های فروش موفق را آموزش می‌دهد تا مهارت‌های ارتباطی‌تان را ارتقا دهید و مشتریانتان را بهتر بشناسید. پس اگر مایل‌اید دیگران را به سمت محصولتان جذب کنید و قدرت متقاعدسازی خود را بالا ببرید، این کتاب نکات کلیدی و مهمی برای شما دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب روانشناسی فروش

آیا شما هم جزو آن دسته از فروشندگانی هستید که فروش محصولتان آن‌قدرها که انتظارش را دارید خوب نیست؟ یا شاید هم گمان کنید قدرت این‌که مشتریانتان را قانع کنید تا کالای شما را بخرند، ندارید. برایان تریسی (Brian Tracy) در خلاصه‌کتاب روانشناسی فروش (The Psychology of Selling) قصد دارد به شما کمک کند با روشی علمی و مؤثر بتوانید محصولتان را به درستی معرفی کنید و درآمدتان را به نحو چشم‌گیری افزایش دهید.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید نویسنده‌ی این کتاب در جوانی به انجام کارهای کم‌درآمد و نامناسبی مشغول بود، اما در نهایت او یک روز با خودش تصمیم گرفت وضعیت زندگی‌اش را تغییر دهد. تریسی در ابتدا اهداف کوتاه‌مدتی برای خود تعیین کرد تا هدف در ذهنش باورکردنی باشد. بنابراین اگر از همین آغاز انتظار دارید درآمد سالانه‌ی خود را صدبرابر کنید، ممکن است هرگز به این هدف نرسید. چراکه هدف شما باید با باور ذهنی‌تان مطابقت پیدا کند.

پیشنهاد نویسنده‌ی کتاب به شما این است که در ابتدای راه ارقام باورپذیرتری را برای درآمدتان در نظر بگیرید تا به مرور با تقویت قدرت تصویرسازی ذهنتان گام‌های بلندتری بردارید. مهم این است که باور داشته باشید فروشندگی شغلی‌ست که می‌تواند درآمدی بی‌نهایت داشته باشید. فقط کافی است تکنیک‌های مهم آن را بیاموزید و با مواجهه با ترس‌هایتان و به دست گرفتن نبض مشتریان وارد عمل شوید.

بیشتر افراد دوست دارند بدانند چه چیزی باعث می‌شود بعضی فروشندگان در کار خود حرفه‌ای و موفق عمل کنند و برخی دیگر تنها به سودی ناچیز دست پیدا کنند. واقعیت این است که راز کار در تفاوت‌های کوچک و بسیار جزئی است که می‌توانند قابلیت‌های ویژه‌ای برای شما بسازند. در واقع همین نکات کوچک به مرور نتایجی باورنکردنی در فروشتان ایجاد می‌کند و هر تفاوت جزئی 3 الی 4 درصد در افزایش درآمد شما موثر است.

در این میکروکتاب با معیارهای مهمی چون تعیین هدف، زمان‌بندی مناسب، ایجاد تصویر ذهنی، آگاه‌سازی مشتری، مهارت تفکر خلاق، ایجاد محیط خوشایند، استفاده از کلمات مناسب، تشخیص مشتریان واقعی و... آشنا خواهید شد و خواهید دید با استفاده از تصاویر ذهنی‌تان چطور می‌توانید در اقدامات واقعی خود موفق‌تر عمل کنید.

خلاصه کتاب روانشناسی فروش را انتشارات سبکتو منتشر کرده و ترجمه‌ی آن برعهده‌ی گروه مترجمان همین انتشارات بوده است. علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی بازاریابی و فروش می‌توانند از این راهنمای مختصر و مفید استفاده کنند.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب روانشناسی فروش

  • دیدگاهِ منحصربه‌فردِ برایان تریسی برای فروش هر آنچه که می‌خواهید، در هر مکان و زمانی که مدنظرتان است، مناسب است و شما را به اوج خواهد رساند. (تاد دانکن، نویسنده)

  • خلاصه کتاب روانشناسی فروش به شما ابزارهایی برای موقعیت‌های مختلف ارائه می‌دهد و خلاقیت‌تان را تحریک خواهد کرد. (تری ال. شودین، نویسنده)

  • برای رسیدن به رؤیای موفقیت خود خیلی مهم است که روان‌شناسی فرآیند فروش را درک کنید. خلاصه کتاب روانشناسی فروش کلید فهم این موضوع است. (تام هاپکینز، نویسنده)

خلاصه کتاب روانشناسی فروش مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید با روش‌های نوین بازاریابی و فروش آشنا شوید و در عین حال فرصت خواندن کتاب‌های قطور و تخصصی را در این زمینه ندارید، این خلاصه‌کتاب به شکل ساده و مختصر هرآنچه لازم دارید را به شما آموزش می‌دهد. فروشندگان، بازاریابان و مدیران فروش ازجمله مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم

برایان تریسی، متولد 1944، کارآفرین، نویسنده و سخنران مشهور آمریکایی‌ست. کتاب قورباغه‌ات را قورت بده (Eat That Frog) از مشهورترین آثار این نویسنده در ایران به شمار می‌رود. او در ابتدا به مدت 8 سال باربر کشتی بود تا این‌که یک روز تصمیم گرفت فروشنده شود. تریسی در ابتدا در این کار هم توفیقی نداشت، اما آن‌قدر برای رسیدن به فروش بالاتر تلاش کرد تا راز موفقیت خود را دریافت. او هم‌اکنون مدیرعامل شرکت تریسی است و در این شرکت در زمینه‌ی آموزش و توسعه‌ی مهارت‌های فردی فعالیت می‌کند. به علاوه این کارآفرین موفق به بیش از 1000 شرکت بزرگ خدمات مشاوره ارائه می‌دهد و مشاور مقام‌های دولتی در آمریکا و کانادا است.

کتاب‌ها و سمینارهای برایان تریسی تاکنون به بیش از 28 زبان دنیا ترجمه شده و او یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان جهان است. از دیگر آثار او باید به «بهانه‌ها را کنار بگذارید» (No Excuses!: The Power of Self-Discipline)، «مذاکره» (Negotiation) و «قدرت موفقیت شخصی» (The Power of Personal Achievement) اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب روانشناسی فروش: چگونه فروش خود را بیشتر، راحت‌تر و خیلی سریع‌تر بالا ببرید می‌خوانیم

زمانی که فروشندگان برای اولین‌بار مشتری خود را ملاقات می‌کنند، مستقیم سراغ معرفی محصول می‌روند. این در حالی رخ می‌دهد که مشتری هنوز آماده نیست یا با تلفن حرف می‌زند یا اینکه مشغول جابه‌جایی و مرتب کردن وسایل خود است. ذهن خریدار از شما فاصله دارد و توجهی به شما نمی‌کند. شاید در مقابل شما نشسته باشد، اما حواسش جای دیگری است. باید بدانید قبل از اینکه در مورد محصول خود اطلاعاتی بدهید باید کاری کنید تا مشتری از مشغله‌های ذهنی‌اش دور شود.

اولین کلمه‌ای که به زبان می‌آورید باید مانند پرتاب یک آجر به شیشه باشد. باید حرفی از دهانتان خارج شود که بتواند خیلی سریع توجه مشتری را به خود جلب کند. در آغاز جلسه 30 ثانیه برای این کار وقت دارید. 30 ثانیه اول بسیار حیاتی است، چون خریدار تصمیم می‌گیرد که از شما خرید کند یا به ملاقات پایان دهد. اگر بخواهید وقت‌کشی کنید و سوالات نه‌چندان مهم بپرسید، حوصله‌ی خریدار سر خواهد رفت. متخصصان بر این باورند که اولین 15 یا 20 کلمه‌ای که از دهان شما خارج می‌شود مشخص می‌کند که فرآیند مکالمه چه سرانجامی خواهد داشت.

برای همین قبل از این‌که به دیدار خریدار بروید، چیزهایی که می‌خواهید بگویید را در مقابل آینه تمرین کنید. اگر برای بار اول است که می‌خواهید این کار را انجام دهید، چیزهایی که فکر می‌کنید درست هستند را به اولین خریدار بگویید. اگر خریدار با علاقه به حرف‌های شما گوش داد نشان می‌دهد که پرسش‌ها و حرف‌هایی که می‌خواهید بزنید، اصولی است، در غیر این صورت باید چیزهای دیگری برای گفتن انتخاب کنید.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره‌ی کتاب
درباره‌ی نویسنده
مقدمه
فصل اول: بازی درونی فروش
درآمد بالا و امنیت شغلی
حاشیه‌ی پیروزی
زمینه‌های نتایج کلیدی فروش
با ترس‌هایتان روبه‌رو شوید
نقش اصلی تصویر ذهنی
چه زمانی برای فروش مناسب است؟
چه موانعی سر راه یک فروش موفق هستند؟
روز متوسط فروشنده
عامل دوستی
چطور می‌توان فروش موفقی داشت؟
فصل دوم: هدف‌های فروش خود را مشخص کنید و برای تحقق آن‌ها گام بردارید
همه‌چیز را بنویسید
کلمات درست در زمان مناسب
100 هدف برای خود تعیین کنید
تصور کنید به اهداف خود رسیده‌اید
فصل سوم: چرا مردم خرید می‌کنند؟
بیشترین ارزش
احساس دیگران
شناسایی نیازها
دلایل احساسی در برابر دلایل عملی
آگاه‌سازی مشتری
چگونه خوشایند نیاز مشتری رفتار کنید؟
فروش به واحدهای صنفی خرده‌ فروش
تغییر در روش فروش
از سوالات باز استفاده کنید
صبر کنید و گوش دهید
کیفیت کافی نیست
به ظاهر خود اهمیت دهید
پژوهش در بازار به شکل سریع و ارزان
فصل چهارم: فروش خلاق
تفکر خلاق را تمرین کنید
موارد استفاده جدیدی برای کالا پیدا کنید
چهار جنبه اساسی برای فروش استراتژیک
جهل همیشه دردسر ایجاد می‌کند
چه کسانی مشتری نیستند؟
تدوین توصیه‌نامه
روش سیال ذهنی را به کار بگیرید
فصل پنجم: قرار ملاقات بیشتر
در انتخاب کلمات دقت کنید
خنثی کردن مقاومت اولیه
روبه‌رو شدن با مشتری
با یک سوال ساختاری شروع کنید
مشتری‌یابی از طریق تلفن را بهبود ببخشید
ایستاده صحبت نکنید
فصل ششم: قدرت تلقین و وضع ظاهر
ارائه محصول با ظاهری مناسب
محیط خوشایند
افزایش بهره‌وری
هر طور که ببینید همان می‌شوید
عوامل مزاحمت را کاهش دهید
فروش در خانه
فصل هفتم: فروش
دفاع از خود در برابر پیام‌های فروش
قطعی کردن فروش
چند مدل خریدار داریم؟
روش‌های خاص برای فروشندگان مختلف
اقدام مهم برای موفق شدن در فروش
آینده نامحدود انتظار شما را می‌کشد
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب روانشناسی فروش: چگونه فروش خود را بیشتر، راحت‌تر و خیلی سریع‌تر بالا ببرید
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب روانشناسی فروش

رضا حبیب پور لداری
۱۴۰۲/۹/۳۰
البته برای فروشندگان صفر کیلومتر و آفتاب مهتاب ندیده مناسب نیست. فروشندگانی که چند مدتی با شکست و ناامیدی دست و پنجه نرم می‌کنند با این کتاب مهارت خوبی پیدا می‌کنند.
محمدعلی فلسفی
۱۴۰۲/۱۲/۳
چندان کتاب موثری برای بازاریابی و فروش نیست... روش‌های نوین تری هم هست
مسعود فولادی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
عالی کتاب‌های برایان تریسی حرف نداره ممنون کتابراه
مهرداد فرهادی
۱۴۰۲/۸/۲۰
راهکارهای اصلی رو نت برداری کنید
بسیار کارآمده
نوید اختری
۱۴۰۳/۱/۳۱
دارم نکته برداری میکنم عالیه
Nazanin Amr
۱۴۰۳/۱/۲۳
خوب بود، مختصر و مفید
سرور مطور
۱۴۰۲/۱۰/۶
کتاب پر از نکته برداری بود
بهروز جلیلی
۱۴۰۲/۹/۴
پیشنهاد میکنم یه مرور کنید
بهزاد
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
عالی بسیار خوب بود
امیر سجادی
۱۴۰۲/۹/۱۸
بسیار کاربردی است
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب روانشناسی فروش

برای دریافت خلاصه کتاب روانشناسی فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.