معرفی و دانلود خلاصه کتاب قانون 10برابر: بین موفقیت و شکست فقط یک تفاوت وجود دارد

عکس جلد خلاصه کتاب قانون 10برابر: بین موفقیت و شکست فقط یک تفاوت وجود دارد
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب قانون 10برابر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب قانون 10برابر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب قانون 10برابر: بین موفقیت و شکست فقط یک تفاوت وجود دارد

اگر مایلید به سرعت به اهداف مورد نظرتان برسید باید بگوییم هیچ معجزه‌ای در کار نیست، مگر این‌که خودتان دست‌به‌کار شوید. در حقیقت، گرنت کاردون در خلاصه کتاب قانون 10برابر سعی دارد به شما بگوید چطور در زندگی شخصی و شغلی‌تان از دیگران پیشی بگیرید. او خود به کمک همین قانون از درآمد صفر به جایگاهی رسیده که اکنون چند شرکت موفق را اداره می‌کند و به خاطر آثارش تبدیل به نویسنده‌ای پرفروش شده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب قانون 10برابر

بیشتر افراد در خصوص موفقیت باورهای عجیبی دارند و گمان می‌کنند افراد موفق یا شانس خیلی خوبی داشته‌اند یا به خاطر ثروت و موقعیتشان به جایگاه بالایی رسیده‌اند. این‌ها تنها بخشی از افسانه‌های موفقیت هستند که لازم است پیش از خواندن کتاب قانون 10برابر (The 10x Rule) کاملاً فراموششان کنید.

گرنت کاردون (Grant Cardone) در این اثر به شما خواهد گفت خوش‌اقبالی یا حمایت افراد صاحب‌نفوذ نمی‌تواند به شما کمک کند به خواسته‌هایتان برسید. در واقع تا وقتی سهم تلاش خودتان را نادیده بگیرید، زندگی شما رشد چشمگیری نخواهد کرد. کاردون با معرفی قانون 10 برابر به شما که می‌خواهید در کار خود موفق و حرفه‌ای عمل کنید، یاد می‌دهد چطور به اهداف دور از دسترس خود برسید و زندگی‌ای مرفّه و کسب‌وکاری پررونق داشته باشید.

برای اجرای این قانون کافی است این‌بار که پس از تلاش برای رسیدن به موقعیت مورد نظرتان با درهای بسته مواجه شدید، نه‌تنها امیدتان را از دست ندهید و عقب‌نشینی نکنید، بلکه همتتان را چند برابر قبل کنید تا ببینید آیا همچنان نتیجه با قبل یکسان خواهد بود یا درهای تازه‌ای به رویتان باز می‌شود.

از کارهای اشتباهی که در مسیر دستیابی به هدفتان باید از آن پرهیز کنید، بهانه آوردن و طفره رفتن از ادامه‌ی راه است. چراکه هیچ‌کس نمی‌تواند بدون در نظر گرفتن احتمال شکست و در صورت لزوم پذیرش آن به پیروزی واقعی برسد.

کتاب قانون 10برابر را انتشارات سبکتو منتشر کرده و این اثر از سوی گروه مترجمان همین انتشارات در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

خلاصه کتاب قانون 10 برابر مناسب چه کسانی است؟

اگر از رسیدن به اهدافتان ناامید شده‌اید و به دنبال راه‌حلی تازه برای موفقیت در زندگی شغلی و شخصی خود هستید، این کتاب می‌تواند مسیر شما را تغییر دهد.

با گرنت کاردون بیشتر آشنا شویم

گرنت کاردون نویسنده‌ی پرفروش و سخنران انگیزشی‌ آمریکایی است و در زمینه‌ی املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری می‌کند. او یک مربی فروش حرفه‌ای به شمار می‌رود و مدیرعامل مجموعه شرکت‌های «کاردون» در آمریکاست. از جمله آثار کاردون باید به کتاب‌های «اگر اول نباشی آخر می‌شوی»، «در موفقیت وسواسی باش یا معمولی بمان»، «100 راه برای باانگیزه بودن» و «نفروشی، فروخته می‌شوی» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب قانون 10برابر: بین موفقیت و شکست فقط یک تفاوت وجود دارد می‌خوانیم

یکی از ویژگی‌های رایج بین کسانی که نمی‌توانند به خواسته‌های قلبی خود برسند، این است که موفقیت را برای خودشان کم‌ارزش می‌کنند. به این ترتیب به راحتی برای این‌که چرا شکست خورده‌اند، هزاران دلیل و توجیه می‌آورند و به خودشان دروغ می‌گویند. در جامعه امروزی به راحتی می‌توانید چنین رفتارهایی را پیدا کنید. در هر جایی مثل مدارس، محتوای کتاب‌ها و کلیساها هم می‌توانید با این طرز رفتار روبه‌رو شوید. مثلا کودکی که نتوانسته به خواسته خود برسد، کمی گریه می‌کند و بعد به خودش می‌قبولاند که این خواسته هرگز اولویت زندگی‌اش نبوده است.

وقتی اعتراف می‌کنید که موفق نشده‌اید، این یک حالت طبیعی است. این کار تنها چیزی است که به شما کمک می‌کند تا در نهایت بتوانید به هدف مورد نظر برسید. موانع زیادی سر راه همه قرار دارد، اما حتی خوشبخت‌ترین و پولدارترین افراد هم باید کاری انجام دهند تا در زمان و مکانی درست قرار بگیرند. در این بین ما تنها خبر موفقیت افراد را می‌شنویم و اصلا در این مورد که آن‌ها چند بار شکست خورده‌اند، چیزی نمی‌دانیم و نمی‌شنویم. دنیا فقط زمانی آن‌ها را می‌بیند که پیروز میدان می‌شوند به همین دلیل نباید از شانس خود خجالت‌زده شوید، انسان‌های خوش‌شانس خودشان را کاملا متعهد به موفقیت می‌دانند.

وقتی بتوانید با تعیین اهداف دقیق و متنوع، تعداد دفعاتی که به موفقیت می‌رسید را بیشتر کنید، به این ترتیب موفق شدن برای شما به یک عادت تبدیل می‌شود. موفقیت تنها نصیب کسانی می‌شود که از نظر ذهنی و درونی واقعا خواهان آن هستند. در هر کسب‌وکاری که هستید و فارغ از هر مانعی که در مقابل‌تان قرار دارد، باید موفقیت را اخلاقی، وظیفه، تعهد و مسئولیت مهمی در زندگی خود بدانید. اگر دیدگاهی غیر از این داشته باشید، همیشه شکست می‌خورید و همیشه باید نگران رفاه خود باشید.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول
بخش اول: قانون ده برابر چیست؟
بخش دوم : چرا قانون ده برابر حیاتی است؟
بخش سوم: موفقیت چیست؟
موفقیت یک موضوع بسیار مهمی است
فصل دوم
بخش چهارم: شما وظیفه دارید که موفق شوید
بهتر است که دروغ گفتن به خودتان را تمام کنید
بخش پنجم: چیزی با عنوان کمبود موفقیت وجود ندارد
بخش ششم: مسئولیت زندگی خودتان را برعهده بگیرید
فصل سوم
بخش هفتم: چهار سطح تلاش
سطح اول تلاش: هیچ تلاشی نکنید
سطح دوم تلاش: عقب بنشینید
سطح سوم تلاش: خیلی معمولی تلاش کنید
سطح چهارم تلاش: فوق‌العاده تلاش کنید
بخش هشتم: عادی بودن، رسم شکست است
بخش نهم: اهداف ده برابر
فصل چهارم
بخش دهم: فقط بزدل‌ها رقابت می‌کنند
بخش یازدهم: بیرون آمدن از طبقه متوسط
درآمد طبقه متوسط
بخش دوازدهم: وسواس بیماری نیست؛ بلکه نعمت است
فصل پنجم
بخش سیزدهم: «با همه وجود» تلاش کن و بیش از اندازه متعهد باش
بخش چهاردهم: همیشه به فکر توسعه دادن باشید، به عقب‌نشینی فکر نکنید
بخش پانزدهم: آتشی روشن کنید
فصل ششم
بخش شانزدهم: ترس یک معیار مهم است
بخش هفدهم: افسانه مدیریت زمان
بخش هجدهم: انتقاد، نشانه موفقیت است
فصل هفتم
بخش نوزدهم: رضایت‌مندی مشتری یک هدف اشتباه است
بخش بیستم: حاضر در هر جا
بخش بیست‌ویکم: بهانه‌ها
فصل هشتم
بخش بیست‌ودوم: موفق یا ناموفق؟
بخش بیست‌وسوم: با قانون ده برابر شروع کنید
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب قانون 10برابر: بین موفقیت و شکست فقط یک تفاوت وجود دارد
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات227
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب قانون 10برابر

محمودعلی شعبانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
سلام دوستان وقت بخیر، یک نکته در مورد این کتاب می‌نویسم، موقع خواندن کتاب، زمان را فراموش کردم از خواندن کتاب لذت بردم، ارزش کتاب برخلاف قیمت آن خیلی بالا است به دوستان خود این کتاب را معرفی کنید البته اول خودتان بخوانید
غزل بهادی
۱۴۰۲/۶/۱۹
یکی از بهترین کتاب هایی هست برای کسانی که میخوان به موفقیت برسن و از خوبی های این کتاب اینه که از اونجایی که خلاصه هست برای افرادی که حوصله و یا زمان کافی برای خوندن کتاب های طولانی ندارد خیلی مناسبه و در ضمن قیمتش هم خیلی مناسب و خوبه
باران بهروزی
۱۴۰۲/۸/۲۵
خیلی کتاب مفید و تاثیر گذاریه عاشق اینجور کتابها هستم کتابایی ک وقتی یه صفحشو میخونی لحظه شماری میکنی برای صفحات بعدیش.. کتابایی که تا سه دقیقه فرصت داری دوست داری بری و صرف خوندش کنی
عاطفه اصغری حاجی
۱۴۰۲/۸/۱۴
خیلی کتاب خوبی بود. پیشنهاد میکنم افرادی هستن مثل خودم که دوست دارن کسب وکار خودشونو راه بندازن و کارخود شونو داشته باشن این کتاب رو بخونن خیلی موثره تو تصمیماتی که میگیرید
انتشارات پارس نگاران
۱۴۰۲/۹/۳۰
کتاب دارای روحیه بخشی و امیدوارانه و پر انرژیست. این کتاب کمک میکند تا با قدرت ایمان، امید و هدفمندی بتوان از مسیر‌های سخت و مشکلات عبور کرد.
مریم بیت سیاح
۱۴۰۲/۹/۲۷
همه چیز از خود ما شروع میشه موفقیت بدون تلاش ما معنی نداره پس تلاشت را بیشتر کن کتاب عالی و فوق العاده
علی یزدانی
۱۴۰۲/۶/۳
کتاب فوق العاده عالی بود و به نظرم نیاز هست برای رسیدن به هر موفقیتی ماهانه یکبار این کتاب مطالعه کنیم.
قاسم حاجی میرزایی
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
در این کتاب فقط می گوید تلاش کنید ده برابر تلاش کنید این را همه میدانند باید بیشتر به راهکار می پرداخت
ناهید آذرافروز
۱۴۰۲/۸/۶
برای تغییر سبک زندگی خوب و درآمد عالی اینجور کتابها خیلی کمک میکنن👌
مرتصی امینی
۱۴۰۲/۷/۱۵
هسته‌ی موفقیت شخصیت و به عبارت دقیق تر عادت‌های شما در زندگی است
قاسم پور مرتضوی
۱۴۰۲/۶/۲۵
تنها دونستن قوانین کافی نیست. پایبند بودن به جلو میبره مارو
علیرضا رحیمی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
بیشتر انگیزشی بود تا کاربردی
شاهین بهروز
۱۴۰۲/۹/۱۲
خیلی عالیه مرسی برایه کتاب خوبتون
Maryam Zare
۱۴۰۳/۱/۳۰
عالیه کتابش دوستان
ثریا بارانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
کتاب خوب و مفیدی بود
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب قانون 10برابر

برای دریافت خلاصه کتاب قانون 10برابر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.