معرفی و دانلود کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار

عکس جلد کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار
قیمت:
۶۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار

مایکل بونگی استانیر در کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار درس‌هایی کاربردی برای انتخاب هدفی ارزشمند و حرکت به سمت این هدف ارائه می‌دهد. این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌ تایمز معتقد است که برای موفقیت در توسعه‌ی کسب‌و کار باید با خودمان شفاف باشیم، در کارها اعتمادبه‌نفس نشان دهیم و همواره به سمت هدف حرکت کنیم.

درباره‌ی کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار

به‌جای شک کردن به خود یا ترسیدن از برداشتن قدم اشتباه ابتدا باید خود را به خوبی ببینیم تا دنیا نیز متوجه حضور ما شود. مایکل بونگی استانیر (Michael Bungay Stanier) در کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار (How to Begin: Start Doing Something That Matters) به ما کمک می‌کند تا با افزایش اعتمادبه‌نفس بتوانیم نقش خود روی صحنه‌ی زندگی را به بهترین شکل اجرا کنیم. از نظر او برای موفقیت در کسب و کار باید مسئولیت انتخاب‌های خود را بپذیریم و برای رسیدن به هدف‌های ارزشمند خودمان حرکت کنیم.

خوشبختی به‌ندرت از کسب موقعیت و موفقیت مالی، بلکه از انجام کارهای مهمی که دوست داریم حاصل می‌شود. مایکل بونگی استانیر در کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار از اهمیت جاه‌طلبی برای ایجاد تغییر در زندگی و دنیای اطراف سخن می‌گوید. از نظر او باید از استعدادها ریز و درشت و جاه‌طلبی‌های اخلاقی ممکن برای بهبود زندگی خود و دیگران استفاده کنیم. جاه‌طلبی اگر هدفمند باشد می‌تواند نیروی خوبی برای پیشرفت فرد ایجاد کند؛ مایکل بونگی استانیر معتقد است که جاه‌طلبی نیاز به هدایت دارد و هدایت جاه‌طلبی بدون داشتن ایده‌ای روشن در مورد چگونگی شروع کار دشوار است.

داشتن اهداف ارزشمند به ما در یافتن چگونگی شروع کسب و کار کمک می‌کند زیرا از ویژگی‌های هر هدفی این است که مسیر و نقطه‌های مهم خود را مشخص می‌کند. این اهداف داری ویژگی‌های خاصی هستند؛ هر هدف ارزشمندی باید دلهره‌آور، مهم و هیجان‌انگیز باشد. مایکل بونگی استانیر برای درک این سه ویژگی مثال‌هایی از زندگی افراد مختلف را در کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار جمع‌آوری کرده است. پس از مشخص کردن اهداف ارزشمند باید برای دستیابی به آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم؛ ما باید به خودمان و دیگران نشان دهیم که جاه‌طلبی موردنیاز برای رسیدن به اهداف خود را داریم. نمایش این جاه‌طلبی همچنان که نیاز به اعتمادبه‌نفس دارد، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس ما نیز می‌گردد.

شجاعت و تمرکز از ویژگی‌های مهمی است که برای دنبال کردن اهداف و شروع یک کسب و کار ضروری به نظر می‌رسد. در هر مرحله از این تلاش طاقت‌فرسا ممکن است احساس ناامیدی بر افراد چیره شود اما مایکل بونگی استانیر در کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار به ما یادآوری می‌کند که با یافتن منابع مادی و روانی موردنیاز می‌توانیم نسبت به این ناامیدی‌ها مقاومت‌تر باشیم. مهم‌ترین چیز در این مسیر باور به اهمیت اهداف و ارزش‌هایی است که برای رسیدن به آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار با صدای اشکان فتولی توسط نشر صوتی جیحون تهیه و تولید شده است. این کتاب را مریم اصغرپور به فارسی ترجمه و نسخه‌ی چاپی آن را انتشارات اژدهای طلایی در اختیار خوانندگان فارسی قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار

  • شدیدا صریح، بامزه، مجلل و واقع مفید. (جولی لایث‌کات هیمز – نویسنده‌ی کتاب پرفروش «چطور بزرگ‌سالانی بالغ تربیت کنیم»)

  • این کتاب برای کسانی جذاب است که علاقه‌ای به کتاب‌های خودیاری بی‌پایه و اساس ندارند و قصد دارند دنیا را به جای بهتری تبدیل کنند. (کورتنی هوهن)

  • صدایی دوستانه و دستی راهنما. (آستین کلئون – نویسنده‌ی پرفروش کتاب «جسور باش»)

  • کتاب مایکل بسیار کاربردی، هوشمندانه و لذت‌بخش است که به زیبایی ارائه شده است. (ویتنی جانسون – نویسنده پرفروش کتاب «رشد هوشمند»)

  • من عاشق این کتاب هستم. (نویسنده پرفروش کتاب «بازیکنان تأثیرگذار»)

  • قدرتمند، جادویی و متقاعدکننده. ما به زمان بیشتری نیاز نداریم، فقط باید تصمیم بگیریم. (ست گودین – نویسنده کتاب «گاو بنفش»)

کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی راهکارهای خوبی برای کسانی دارد که قصد دارند زندگی خود و دیگران را دچار تحول کنند. اگر نیاز به توصیه‌هایی کاربردی برای شروع و موفقیت کسب و کار خود دارید از شنیدن این کتاب لذت می‌برید.

با مایکل بونگی استانیر بیشتر آشنا شویم

مایکل بونگی استانیر سخنران، نویسنده و کارشناس برجسته‌ی رهبری است. او نویسنده‌ی کتاب پرفروش «عادت مربی‌گری» است که به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب قرن در زمینه‌ی مربی‌گری اقتصادی شناخته می‌شود. علاوه بر نوشتن، مایکل بونگی استانیر مؤسس شرکتی برای راهنمایی مدیران و رهبران است. او برنامه‌هایی متنوعی برای تأثیرگذاری بر نحوه‌ی تفکر مردم طراحی کرده است. از نظر مارشال گلداسمیت، مایکل بونگی استانیر رهبر ذهنی مربی‌گری اقتصادی در جهان است. او با شرکت‌هایی مثل مایکروسافت و ولوو همکاری داشته و کتاب‌های دیگری در زمینه‌ی کسب و کار و مربی‌گری نوشته است. «چطور بتوانیم با همه کار کنیم (How to Work with Anyone)» و «کارهای بزرگ بیشتری انجام بده (Do More Great Work)» از دیگر کتاب‌های مایکل بونگی استانیر است که مورد توجه خوانندگانی از سراسر جهان قرار گرفته‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار می‌شنویم

به عبارت کلی پاداش نپذیرفتن مسئولیت هدف ارزشمند و اقدام نکردن در مسیر رسیدن به آن حفظ چیزی است که تا کنون در زندگی جمع کرده‌اید. چیزی که در زندگی جمع‌آوری شده است برای هریک از ما متفاوت است ولی اصل و اساس آن‌ها یکسان است. آسودگی، جایگاه، اقتدار، امتیاز ویژه، صمیمیت و کنترل را حفظ خواهید کرد. به‌این‌ترتیب آسیب‌پذیری‌ها و ناامنی‌های روحی پنهانتان را نگه می‌دارید و از آن‌ها محافظت می‌کنید.

ممکن است پاداش‌های نپذیرفتن مسئولیت هدف ارزشمند و اقدام نکردن در مسیر رسیدن به آن شامل این موارد باشند که نگاه دیگران به شما تغییر نکند یا ناامید شوند که شما انتظاراتشان را برآورده نخواهید کرد. لازم نباشد داستان‌های محدودکننده‌ای که درباره‌ی خودتان دارید را زیر سؤال ببرید. از مرز تجربه، صلاحیت و اعتمادبه‌نفس خود قدم فراتر نگذارید. راه‌هایی پیدا کنید تا خود را از زیر بار مسئولیت خلاص کنید یا از خطر کردن اجتناب کنید یا همچنان نقش قربانی را بازی کنید یا خود را درگیر نکنید یا بدبین باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
10 دقیقه
سخن ناشر
26 دقیقه
مقدمه
28 دقیقه
فصل اول: کانون تمرکزتان را پیدا کنید
23 دقیقه
فصل دوم: بلندپروازی و آرزویتان را امتحان کنید
24 دقیقه
فصل سوم: مدعی هدفتان شوید
28 دقیقه
فصل چهارم: ببینید در کجا ایستاده‌اید
28 دقیقه
فصل پنجم: وضعیت موجود را بسنجید
35 دقیقه
فصل ششم: مسیر سفر را با دقت ارزیابی کنید
31 دقیقه
فصل هفتم: گام‌های کوچک بردارید
18 دقیقه
فصل هشتم: بهترین نسخه‌ی خودتان را به خاطر بسپارید
19 دقیقه
فصل نهم: تنها سفر نکنید
8 دقیقه
پایان
12 دقیقه
کاربرگ چگونه شروع کنیم
4 دقیقه
کتاب‌های پایه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار
نویسنده
مترجممریم اصغرپور
راویاشکان فتولی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار

برای دریافت کتاب صوتی گام‌های موثر در شروع و توسعه‌ی کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.