معرفی و دانلود خلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن: راهنمایی برای اینکه باید با زندگی خود چه کنید

عکس جلد خلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن: راهنمایی برای اینکه باید با زندگی خود چه کنید
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن: راهنمایی برای اینکه باید با زندگی خود چه کنید

معمای زندگی را چگونه می‌توان حل کرد و آن را به سرانجامی مناسب رساند؟ میکروکتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن، خلاصه‌ای از کتاب مارک منسون است که مهم‌ترین سؤال تمام عمرتان را پاسخ می‌دهد: «باید با زندگی‌ام چه کنم؟!». منسون در کتاب خود به ارائه‌ی روش‌هایی برای حل این معمای پیچیده پرداخته و به شما کمک می‌کند پاسخی مناسب برای پرسش خود بیابید.

درباره‌ی خلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن

هدف تنها عاملی است که هر روز ما را به تلاش و کوشش وا می‌دارد. هر گاه هدف و مقصود خود را در زندگی از دست بدهیم، به یک کشتی سرگردان در میان امواج اقیانوسی طوفانی تبدیل خواهیم شد که بی‌هدف و آشفته به هر سویی می‌رویم و دیر یا زود در این ورطه غرق خواهیم شد. مارک منسون (Mark Manson) نویسنده‌ی کتب انگیزشی و بلاگر فعال، در خلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن (Finding Your Life Purpose) به خواننده کمک می‌کند هدفی شایسته را برای زندگی خود بیابد و از سرگردانی رها شود.

منسون در این میکروکتاب خواننده را هدایت می‌کند تا ابتدا چیزی را که دوست دارد پیدا کند. از نظر او ما باید در خواسته‌ی خود ذوب شویم و به عبارت دیگر تمام وجودمان را وقف آن نماییم. او توجه ما را به پرسش‌هایی جلب می‌کند که هرچند گاهی عجیب و غریب به‌نظر می‌رسند، اما کمک می‌کنند زودتر و با شفافیت بیشتری هدف زندگی خود را کشف کنیم و در مسیر درست قرار بگیریم.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن

خلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن، ما را به سفری خیالی به آینده و البته گذشته می‌برد تا با تجسم مسائلی که ممکن است تجربه کنیم، مقصود زندگی خود را بیابیم. به طور مثال منسون ما را ترغیب می‌کند از خود بپرسیم حاضریم چه سختی‌ها و رنج‌هایی را تجربه کنیم تا به هدف برسیم؟ چه کاری ساعت‌ها ما را درگیر خود می‌کند و طوری در آن غرق می‌شویم که حتی خواب و خوراک را از یاد می‌بریم؟ نویسنده بر این باور است که مطرح کردن این پرسش‌ها، به ما کمک می‌کند تصویری شفاف از اولویت‌هایمان به ‌دست آوریم و به همین سبب قادر خواهیم بود هدف غایی خود را در زندگی راحت‌تر و با وضوح بیشتری تجسم کنیم. این امر به نوبه‌ی خود باعث می‌‌شود اقدامات لازم را برای دست یافتن به هدفمان آغاز کنیم و از اتلاف وقت بیشتر و هدر رفتن زمان بپرهیزیم. منسون در این کتاب یادآوری می‌کند همه‌ی انسان‌ها در زندگی خود رویاهایی دارند که با این رویاها تعریف می‌شوند. پس برای رسیدن به موفقیت فقط کافیست رویاهای خود را دنبال کنند.

خلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن را انتشارات سبکتو در قالب مجموعه‌ای تحت عنوان میکروکتاب، در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در نکوداشت خلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن

  • یک راهنمای بی‌نظیر و قطعی برای فهمیدن این موضوع که با زندگی‌تان چه کار کنید. (گودریدز)

خلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به علاقه‌مندان کتاب‌های انگیزشی و فراگیری تکنیک‌های خودیاری توصیه می‌شود. اگر فکر می‌کنید هدف خود را در زندگی گم کرده‌اید و از مسیر اصلی فعالیت‌هایتان دور شده‌اید، این کتاب شما را تا رسیدن به اهدافتان یاری می‌کند.

در بخشی از خلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن: راهنمایی برای اینکه باید با زندگی خود چه کنید می‌خوانیم

همه می‌خواند رابطه جنسی بی‌نظیری داشته باشند و صاحب یک رابطه عاطفی بی‌عیب‌ و نقص باشند. اما هیچ کس نمی‌خواهد با شریک عاطفی‌اش جدی حرف بزند؛ سکوت کذایی، احساسات دردناک و ماجراهای اعصاب‌ خردکن جای روابط عاشقانه و رمانتیک را می‌گیرد و شما را به مرگ نزدیک می‌کند و این شکلی است که آدم‌ها گوشه‌ای می‌نشینند و سال‌ها و سال‌ها از خودشان می‌پرسند "چه می‌شد اگر؟" و درنهایت سوال‌شان به "همش همین بود؟" تغییر شکل می‌دهد و وقتی وکیل‌ها به خانه‌هایشان می‌روند و چک مهریه تحویل خانم داده می‌شود، از خودشان می‌پرسند، "این برای چی بود؟" اگر استانداردها و توقعات پایین 20 سال پیش شما این رقم را تعیین نکرده، پس چه چیزی مسبب آن بوده است؟

برای شادی و خوشبختی باید دست ‌و پا بزنید. مثبت، محصولِ فرعی مدیریت کردن منفی است. شما فقط تا زمانی می‌توانید مانع از تجربه‌های منفی شوید که آن‌ها خودشان دوباره به زندگی‌تان برنگشته‌اند.

ذات و بنیاد نیازهای همه ما انسان‌ها کم ‌و بیش به هم شبیه است. مدیریت تجربه مثبت کار آسانی است. این تجربه منفی است که همه ما با آن سرشاخ می‌شویم و با آن دست ‌و پنجه نرم می‌کنیم. بنابراین، آنچه از زندگی به دست می‌آوریم توسط احساسات خوشایندی که مطلوب ما هستند حاصل نمی‌شود. دستاوردهای ما در زندگی، محصول احساسات ناخوشایندی هستند که دوست داریم بتوانیم در برابر آن‌ها تاب بیاوریم تا بالاخره ما را به احساسات خوشایند دلخواه‌مان برسانند.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه. باید با زندگی‌ام چه کنم؟
فصل اول. چیزی که دوستش دارید را پیدا کنید و اجازه دهید شما را در خود ذوب کند
شور و شوق با درد همراه است
معنا و مفهوم، یک پدیده لوکس و تجملاتی مدرن است
فصل دوم. مهم‌ترین سوال تمام عمرتان
فصل سوم. سوالات عجیب ‌و غریبی که به شما کمک می‌کند هدف خود را در زندگی پیدا کنید
1. حاضرید چه تجربیات تلخ و چه دردهایی را تحمل کنید؟
2. چه حقیقتی امروز در مورد شما صادق است که خود 8 ساله‌تان را به گریه می‌اندازد؟
3. کدام کار است که ساعت‌ها درگیرش می‌شوید و حتی خوردن را از یادتان می‌برد؟
4. کدام کار است که شما را بیشتر از هر چیزی شرمنده و خجالت‌زده می‌کند؟
5. چطور می‌خواهید دنیا را نجات دهید؟
6. اگر هفت‌تیر روی سرتان باشد و مجبور باشید هر روز از صبح تا شب از خانه بیرون بروید، کجا می‌روید و چه کاری می‌کنید؟
7. اگر می‌دانستید قرار است یک سال دیگر مثل امروز بمیرید، چه کار می‌کردید و دلتان می‌خواست دیگران چطور از شما یاد کنند؟
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن: راهنمایی برای اینکه باید با زندگی خود چه کنید
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات107
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن

مختار زنوزی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
ای کاش کتاب کامل بود، تازه داشتم گرم میشدم تا مفهوم هدف و فعالیت و سختی کشیدن برای رسیدن به آن رو درک کنک، که کتاب تموم شد. کتاب عالی و بر خلاف سایر کتابهایی که در رابطه با هدف بود. مطالعه‌اش را توصیه میکنم.
رضا زمانی
۱۴۰۲/۹/۶
خیلی عالی بود علی رغم کوتاه بودن ولی محتوا پربار و البته شوکه کننده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن

برای دریافت خلاصه کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.