معرفی و دانلود خلاصه کتاب قدرت من هستم: دو کلمه‌ای که زندگی شما را متحول می‌کنند

عکس جلد خلاصه کتاب قدرت من هستم: دو کلمه‌ای که زندگی شما را متحول می‌کنند
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب قدرت من هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب قدرت من هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب قدرت من هستم: دو کلمه‌ای که زندگی شما را متحول می‌کنند

کتاب قدرت من هستم نوشته‌ی جول اوستین شما را با قدرت جادویی کلمات آشنا می‌کند؛ «من هستم» دو کلمه‌ای است که شما برای قوی‌تر شدن و رسیدن به خودآگاهی به آن‌ها نیاز دارید. این کلمات جادویی شما را متوجه ظرفیت و توانایی‌‌هایتان می‌کند و اعتمادبه‌نفس‌تان را بالا می‌برد. این شما و این کتابی کاربردی برای تجربه‌ی یک زندگی بهتر.

درباره‌ی کتاب قدرت من هستم

جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب قدرت من هستم (The Power of I Am) بیان می‌کند که من هستم دو کلمه‌ی جادویی است. به این معنا که هر موضوعی را با استفاده از این دو کلمه بیان کنید، آن امر برای‌تان محقق خواهد شد؛ بنابراین اگر بگویید «من خوشبخت هستم»، خوشبختی به دنبال شما خواهد آمد یا اگر بگویید «من موفق هستم»، به موفقیت دست می‌یابید؛ پس کلمات خود را با دقت انتخاب کنید و هیچ‌وقت کلمات منفی را با من هستم ترکیب نکنید. شما باید جملات مثبت را در قالب «من ... هستم» به‌صورت روزمره با خود تکرار کنید. آن‌گاه مشاهده می‌کنید که این دو کلمه تا چه اندازه می‌توانند زندگی شما را دگرگون سازند.

جول اوستین در کتاب قدرت من هستم نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را برای داشتن یک زندگی سازنده‌تر و شادتر کشف کنید. او این امر را با روایت داستان‌های جذاب از افرادی که با قدرت این کلمات زندگی‌شان را تغییر داده‌اند توضیح می‌دهد. این مثال‌ها به شکلی اعجاب‌انگیز قدرت من هستم را ثابت می‌کنند و نشان می‌دهند که چگونه این نگرش باعث می‌شود شما هم بتوانید زندگی خود را از نو بسازید.

نویسنده در کتاب قدرت من هستم سعی در ایجاد نگرشی غیرواقعی ندارد، بلکه او فقط نشان می‌دهد که زندگی هرکس به جهان‌بینی او مربوط است و همه می‌توانند موفقیت را برای خودشان رقم بزنند؛ تنها لازمه‌‌ی موفق شدن باور به خود است. دور از انتظار نیست وقتی کسی بتواند توانایی‌هایش را کشف کند و خود را لایق بهترین‌ها بداند، به بهترین تبدیل شود.

کتاب قدرت من هستم نوشته‌ی جول اوستین در مجموعه‌ی میکروکتاب از انتشارات سبکتو عرضه شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی میکروکتاب

«میکروکتاب» ایده‌ای از انتشارات سبکتو است که در آن مشکل کمبود مطالعه برطرف شده. این نشر با تحقیق و بررسی فراوان دریافت افراد به سه دلیل کمتر مطالعه می‌کنند؛ نخست این که سبک زندگی جدید و امروزی باعث عدم تمرکز آن‌ها و در نتیجه عدم مطالعه می‌شود؛ مورد دوم نداشتن وقت کافی و مورد سوم اضافه‌گویی‌های کتاب‌هاست که اغلب خستگی مخاطبان را در پی دارند. سبکتو به هدف برطرف ساختن این مشکل، با ایده‌ی میکروکتاب تصمیم دارد به خلاصه‌سازی کتاب‌های مشهور بپردازد. به گونه‌ای که بتوان اصلی‌ترین خطوط کتاب را در پنجاه دقیقه مطالعه دریافت کرد. سبکتو در نظر دارد با این ایده فرهنگ مطالعه را تغییر دهد تا همه در سال بتوانند بیش از پنجاه کتاب مطالعه کنند. تاکنون کتاب‌های زیادی تحت عنوان میکروبوک یا میکروکتاب به همت این انتشارات در دسترس مخاطبان قرار گرفته‌اند.

کتاب قدرت من هستم مناسب چه کسانی است؟

کتاب قدرت من هستم به علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی و خودسازی توصیه می‌شود.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم

جول اوستین متولد 1963، در هیوستون آمریکاست. او به‌واسطه‌ی اجراهای هفتگی‌اش در تلویزیون و سایر رسانه‌ها که درباره‌ی خودشناسی و موفقیت است مشهور شده و طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد. اوستین با برنامه‌های تأثیرگذارش سبب تغییر ذهنیت انسان‌های زیادی شده و بسیاری با استفاده از سخنرانی‌های او به موفقیت‌ رسیده‌اند. او در نوزده سالگی برنامه‌ای تلویزیونی ساخت و نزدیک به ده سال در آن موعظه‌های پدرش را که کشیش بود پخش می‌کرد. پس‌ از آن خودش نیز به‌عنوان یک کشیش به سخنرانی پرداخت و به‌مرور در برنامه‌های مختلف شروع به سخنرانی کرد. کتاب‌های جول اوستین با استقبال زیادی روبرو شده‌اند و او در سال 2006 جزء ده چهره‌ی تأثیرگذار جهان شناخته شد.

در بخشی از خلاصه کتاب قدرت من هستم: دو کلمه‌ای که زندگی شما را متحول می‌کنند می‌خوانیم

شما باید دید خود را تغییر دهید. مشکلات اصلا قادر نیستند که همیشه شما را دنبال کنند. می‌توانید اعتیاد را کنار بگذارید، قرار نیست افسردگی که سال‌ها در خانواده شما وجود داشته به نسل بعد که شما هستید، منتقل شود. همه این‌ها زیر پای شما قرار دارند. بنابراین شما آن‌ها را متوقف خواهید کرد. باید متوجه باشید تفکراتی که به شما می‌گویند مشکلات همیشه وجود دارند، دروغ هستند. این دروغ‌ها را از خود دور کنید. امروز را یک روز جدید بدانید. خداوند می‌گوید: «دشمن‌ها، بیماری‌ها و موانع هرگز نمی‌توانند شما را شکست دهند، بلکه همه آن‌ها باعث پیشرفت شما خواهند شد.»

شاید مشکلی که با آن روبه‌رو هستید مثل یک تکه سنگ بزرگ درست در مقابل پای شما باشد. اما بدانید که خداوند از همان تکه سنگ به عنوان پله‌ای برای بالا بردن شما استفاده خواهد کرد. یادتان باشد زمانی که در مورد مشکلات حرف می‌زنید به زیر پای خود نگاه کنید و زمانی که با خداوند حرف می‌زنید، به بالا نگاه کنید. مشکلات شما قدرت‌های محدودی دارند، در حالی که خداوند صاحب همه قدرت‌ها است. زمانی که خداوند همراه شما باشد، چه کسی جرات دارد که علیه شما کاری انجام دهد؟ بنابراین اینقدر به خودتان نگویید: «من همیشه در این مشکل دست و پا خواهم زد.» دیدگاه خود را به کلی تغییر دهید. شما ضعیف، شکست خورده و ناتوان نیستید. خداوند شما را سرشار از توانایی آفریده است. شما سرشار از قدرت «من می‌توانم» هستید. بنابراین همه مشکلات را زیر پاهای خود لگدمال کنید.

زمانی که برادران حضرت یوسف او را به عنوان برده فروختند، حضرت یوسف ناراحت نشد و سعی نکرد که از کسی انتقام بگیرد. او هیچ کینه‌ای به دل نگرفت. آرامش خود را حفظ کرد و رفتار بزرگ‌منشانه خود را ادامه داد و در نهایت خداوند همه چیز را تغییر داد. همه کسانی که با حضرت یوسف بدرفتاری کردند، کارگر او شدند. برادرانش که به او خیانت کرده بودند، برگشتند و در برابر او تعظیم کردند.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: شما یک شاهکار شگفت‌انگیز و فوق‌العاده هستید
تو هر آن چیزی هستی که خداوند می‌گوید
مثبت‌گرا باشید یا اینکه کاملا ساکت باشید
از بین دو صدا، کدامیک را انتخاب می‌کنید؟
نگهبانی برای دهان خود تعیین کنید
همان را بگویید
فصل دوم: جذب کننده برکت و فراوانی
من آزاد هستم
سال هفتم
من ارزشمند هستم؛ بدانید چه کسی هستید
طرز تفکر عقاب را داشته باشید
فصل سوم: من شاهکار خلقت هستم؛ خود را شاهکار بدانید
متوجه باشید که چه در اختیار دارید
به اینکه خداوند به دلیلی شما را آفریده، افتخار کنید
من خشنود هستم؛ زندگیِ رضایت‌بخش
همان‌جا که شما را کاشته‌اند، شکوفه دهید
من راضی هستم؛ از کسی که هستید راضی باشید
اجازه ندهید دیگران ذهن شما را منحرف کنند
فصل چهارم: من پیروز هستم؛ زیر پایتان است
من ثروتمندم؛ ذهنیت پُر برکت داشته باشید
تقریبا کافی، به اندازه کافی و بیش از اندازه کافی
بز لاغر یا چاق
محل فراوانی
من هدفمند هستم؛ زمان را تحت کنترل خود درآورید
زندگی خود را تا پایان به خوبی سپری کنید
ببینید زمان خود را با چه کسانی می‌گذرانید
مراقب باشید که چه کسانی را به حلقه نزدیکان خود راه می‌دهید
فصل پنجم: من مصمم هستم؛ نعمت پایان‌دهنده
هرگز تسلیم نشوید
من قدرتمند هستم؛ شما از پس کارها برخواهید آمد
من صبور هستم؛ خداوند به شما نظر داشته است
فصل ششم: من بخشوده هستم؛ به زمانبندی خداوند اعتماد کنید
من محافظت شده هستم؛ خداوند انسان‌های دارای عیب را دوست دارد
من محافظت شده‌ام
من سخاوتمند هستم؛ خودتان معجزه شوید
نور شما تابیده خواهد شد
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب قدرت من هستم: دو کلمه‌ای که زندگی شما را متحول می‌کنند
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات186
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب قدرت من هستم

Amirabas
۱۴۰۲/۸/۲۰
این کتاب واقعا کتاب عالی هستش برای خود باوری و اعتماد به نفس میشود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب قدرت من هستم

برای دریافت خلاصه کتاب قدرت من هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.