معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت

خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودسازی در سراسر جهان است. رابرت گرین، سخنران و نویسنده‌ی آمریکایی در این کتاب راهکارهایی عملی و کاربردی را جهت توانمندسازی افراد بلندپروازی که سودای رسیدن به قدرت را در سر دارند، ارائه داده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت

رابرت گرین (Robert Green) در خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت (The 48 Laws of Power) از قدرت گفته است؛ چه برای آنان که تشنه‌ی دستیابیِ به قدرت هستند، چه کسانی که نظاره‌گرِ اِعمالِ آن بر دیگران‌اند و چه آنانی که قصد دارند خود را در برابرِ آسیب‌های احتمالیِ آن، مصون نگه دارند.

خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت اثری تأثیرگذار، اندکی حیله‌گرانه و تاحدی بی‌رحمانه، اما آموزنده است که حکمت‌ِ هزاران سال تاریخ قدرت را در خود گنجانده است. رابرت گرین در این اثرِ جسورانه‌، قوانینی را از فلسفه‌ی ماکیاولی، سون تزو، هنری کسینجر و دیگر متفکران پرآوازه برگرفته و گردآوری کرده است. او نتایج حدود بیست سال پژوهشِ خود را درباره‌ی چگونگی به قدرت رسیدن و حفظ آن توسط شخصیت‌های برجسته‌ی تاریخی جمع‌آوری کرده است و سپس چکیده‌ای از آن دانش انبوه را در قالب 48 قانون ارائه کرده و در کتاب خود، با اختصاص یک فصل کامل به هر قانون، به تشریح آن‌ها پرداخته است.

به باور رابرت گرین، آگاهی از انگیزه‌های پنهانِ افراد، بهترین دانشی است که می‌توانید برای رسیدن به قدرت در اختیار داشته باشید. این آگاهی، فرصت‌های غیرمنتظره و شگفتی را برای اعمالِ نفوذ بر دیگران برای شما ایجاد خواهد کرد. این همان مهارتی است که با مطالعه و به کارگیری 48 قانونی که گرین در کتاب خود به شرح آن‌ها پرداخته است، می‌آموزید. خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت، راهنمایی مختصر و مفید درباره‌ی هنر عملکرد غیرمستقیم است. قوانینِ این کتاب، ماحصل زندگی و تجربیات زنان و مردانی است که ماهرانه بر بازی قدرت تسلط دارند. قواعد و اصولی که در این کتاب مطرح شده‌اند، آموزه‌هایی فاقد تاریخ انقضا هستند که از قرن‌ها و تمدن‌های مختلف به ما رسیده‌اند.

خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت، اثری کوتاه اما تأثیرگذار است که تحلیلی جامع، مفید و مختصر را برای هر یک از 48 قانونِ رابرت گرین ارائه کرده است و مهم‌ترین و کلیدی‌ترین پایه‌های فکری او از جمله پنهان کردن اهداف، درخواست کمک، چگونگی شکست دشمنان و هنر تسلط بر زمان را در بر دارد. با شنیدنِ کتاب صوتی 48 قانون قدرت، قوانینی در برابر شما قرار می‌گیرند که در مواجهه با شرایطِ نامطلوب زندگی‌تان می‌توانید آن‌ها را به کار بگیرید.

خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت را مهدیه شعبانی فقفوری به فارسی برگردانده و انتشارات مات آن را به چاپ رسانده است. اکنون نسخه‌ی شنیداری آن به همت نشر صوتی آوانامه و با خوانش روان آرمان سلطان‌زاده در اختیار شما قرار دارد.

افتخارات کتاب 48 قانون قدرت

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سطح جهان
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  • حضور در فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد»

نکوداشت‌های کتاب 48 قانون قدرت

  • کتاب 48 قانون قدرت اثری شگفت‌انگیز و جذاب و بهترین کتاب برای افرادی است که می‌خواهند همیشه در اوج باشند. (People Magazine)
  • اگر هدفِ نهایی شما، دستیابی به قدرت است، 48 قانون قدرت دقیقاً همان کتابی است که باید بخوانید. (Times)
  • دانستنِ فهرست مطالب 48 قانون قدرت کافی‌ست تا به خواندن این کتاب ترغیب شوید. (New York Magazine)
  • رابرت گرین، نویسنده‌ی کتاب 48 قانون قدرت را می‌توان میراث‌دارِ واقعیِ ماکیاولی دانست. افرادی که حساس‌اند و طبعی لطیف دارند، مطالب کتاب را هراس‌آور و هولناک می‌دانند؛ اما برای آنانی که جاه‌طلب و بلندپروازند، این کتاب، راهنمایی فوق‌العاده خواهد بود. (Publishers Weekly)
  • کتاب 48 قانون قدرت، اثری‌ست که به شکلی رضایت‌بخش، حجیم و ادبی است و نمونه‌های فوق‌العاده‌ای برای هر مطلب در آن گنجانده شده است. (Allure)

خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌وجوی اصول عملی و کارآمد برای رسیدن به اهداف خود در حوزه‌های شخصی و حرفه‌ای هستید، اگر قصد مدیریت و هدایت افراد یا مجموعه‌ای را دارید و می‌خواهید سازوکاری مستحکم برای آن در اختیار داشته باشید، و اگر می‌خواهید به رمز و رازهای شادکامی و موفقیت دست یابید، شنیدنِ خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت می‌شنویم

قانون ده: سرایت. از افراد غمگین و بدشانس دوری کنید.

معنی: اغلب مردم متوجه نمی‌شوند که خودشان علت غمگینی و بدشانس بودنشان هستند. غمگینیِ آن‌ها می‌تواند مسری باشد. این موضوع خطرناک است چون می‌تواند حسِ قربانی بودن را به شما القا کند و روی رفتار و نگرش شما تأثیر بگذارد.

بخش‌هایی از کتاب: هیچ‌وقت با افرادی که نقایص و کمبودهای مشترکی با شما دارند، همنشین نشوید. ممکن است این افراد، هر آنچه را که موجبِ عقب‌ ماندنِ شما می‌شود، تقویت کنند. تنها افراد مثبت را برای هم‌نشینی انتخاب کنید. این را یکی از قوانینِ زندگیِ خود قرار دهید تا بیش از هر درمانِ دیگری در دنیا از آن سود ببرید.

تجربه‌ی موثق: افراد خوشبخت و خوش‌شانس را شناسایی کنید و با آن‌ها معاشرت نمایید و افراد نامیمون و بدبخت را نیز تشخیص دهید تا بتوانید از آن‌ها دوری گزینید. بدبختی و بدشناسی معمولاً از حماقتِ انسان‌ها نشأت می‌گیرد و هیچ مرضی از آن مسری‌تر نیست. هیچ‌وقت دروازه‌ی قلب خود را به‌سوی حتی ذره‌ای از بدبختی و بدشانسی باز نکنید چون اگر این کار را انجام دهید، بدبختی و بدشانسی‌های بیشتری به‌ دنبالِ آن خواهد آمد. به خاطر بدبختیِ دیگری نمیرید. (بالتازار راسیان)

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
3 دقیقه
بخش اول: تئوریِ زیربنایی قوانین
48 دقیقه
بخش دوم: 48 قانون قدرت - قسمت اول
39 دقیقه
بخش دوم: 48 قانون قدرت - قسمت دوم
1 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت
نویسنده
مترجممهدیه شعبانی فقفوری
راویآرمان سلطان زاده
ناشر چاپیانتشارات مات
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت

سعید
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
این کتاب خوب نیست.. بی نظیر هست. لطفا خواهشا اگر این کتاب رو خوندین حواستون به آدم‌های ساده باشه... لطفا بعد از خوندن بی رحم نشید و برای همه این قوانین رو رعایت نکنید... مهربانی هم جزئی از انسانیت هست. تشکر از خوانندگان گرامی و برنامه خوب کتابراه
Saye
۱۴۰۲/۹/۲۴
48 قانون قدرت” هم بینش‌های ارزشمند و هم معضلات اخلاقی را ارائه می‌دهد. این کتابی است که بحث‌ها و بحث‌های قابل توجهی را ایجاد کرده است و خوانندگان را مهم می‌سازد که با ذهنیت انتقادی و متفکرانه به آن نزدیک شوند. در حالی که می‌تواند درک عمیق‌تری از پویایی قدرت ارائه دهد، خوانندگان باید هنگام در مورد و تصمیم‌گیری نحوه اعمال یا رد آموزه‌های کتاب، هوشیاری داشته باشند ارزش‌ها و اصول خود را در نظر بگیرند.
مهدی نوری
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
اگر سنی از شما گذشته باشد متأسفانه با خیلی از آن‌ها روبرو شده اید، به نظر من کامل کتاب مطالب ارزنده تری را داشته باشد ولیکن به خواندنش می‌ارزه البته با گسترش رو به رشد فناوری و نوآوری‌ها موارد دیگری نیز باید به قوانین افزود. بیشتر قوانین روتین ذکر شده غیر اخلاقی هستند و بیشتر از سوی استعمارگران استفاده می‌شود خیلی از این‌ها در مورد تاجرین چین کنونی صادق است.
Nasir jadgal
۱۴۰۳/۱/۱۷
۴۸ قانون قدرت، کتاب قدرتمندی هست و از حقایق ناب مثل عدم اعتماد به دوستان صمیمی، متعهد نبودن نسبت به هیچ کس، پنهان کردن اهداف اصلی خود حتی از دوستان نزدیک و... پرده برداری می‌کند
به گذشته که می‌اندیشم می‌بینم که با اعتماد بیش از حد به دوستان صمیمی و متعهد بودن نسبت به آن‌ها مرتکب چه اشتباه بزرگی شدیم
حقیقتاً خیلی از این قوانین رو سرلوحه کارهام قرار دادم
سیده زهرا هاشمی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
این کتاب که به صورت نکته‌های طلایی قانون های قدرت رو توضیح میده، از نظر محتوا و القاء جان کلام، برای افرادی که به سرعت میخوان اهم مطالب رو از کتاب برداشت کنند عالی هست.. کاملا کاربردی و شفاف و مختصر توضیح داده شده.. برای افراد باهوش و زیرکی که به دنبال سیاستهای سازنده و منصفانه هستند در مسند قدرت، این کتاب را پیشنهاد میکنم
Sepehr
۱۴۰۲/۹/۱۵
اگه به صورت خلاصه حکایت هایه کتاب رو هم توضیح میدادید بدون عیب میشد، ولی در کل عالی بود و لذت بردم امیدوارم بتونم به درستی از اطلاعاتی که از این کتاب گرفتم استفاده کنم، ممنون از شما
F.b
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
من دقیقا به محض اینکه گوینده اقای سلطان زاده رو دیدم سریع خریداری کردم کتاب رو درخواست میکنم ازشون که با صدای خودشون کتاب کامل را هم خوانش کنند سپاس از صدا و گویندگی بسیار فوق العاده شما
Mohammad
۱۴۰۳/۲/۵
بسیار بسیار عالی البته به نظر من با یکی یا دوبار گوش کردن معنا و مفهوم این کتاب مشخص نمی شود باید هر روز هر دقیقه عمل کرد و هر شب با فکر کردن به اتفاقات روزی که سپری کردیم و فهمیدن اشتباهات آن و فردای آن روز با تصحیح کردن مفهوم این کتاب رو درک کنیم
Mehran
۱۴۰۲/۱۱/۷
برای همه شرایط قانون تعریف کرده و همین طور برای یک سری شرایطی ان قانون رو نفی کرده، باید بارها گوش کرد تا درک عمیقی ازش به دست آورد که بتوان استفاده قدرتمند کرد، زیادی خلاصه شده، ولی مفیده، رابرت گرین با این کتاب حجت رو تموم کرده
رضا کشاوری
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
خوندنش ضروریه. باعث میشه از خیلی اتفاقاتی که دوربرمون می‌گذره بی اطلاع نباشیم. من خودم بعد از خوندن این کتاب دیدم آدم ها پیچده تر از این حرف ها هستند و خودم اعتماد‌هایی بی جا کم نداشتم.
محمد صادق شجاعی
۱۴۰۲/۱۲/۸
به نظرم این کتاب اصلا ارزش گوش دادن رو نداره صرفا چند تا نکته به درد بخور رو میشه ازش برداشت کرد اما در کل جالب نبود و گذشته از قوانینی که آموزش آن چندان جالب نیست خیلی خلاصه وار گفته میشه که درصد یادگیری هم خیلی پایین میاد
Ali Mirzaie
۱۴۰۲/۱۰/۷
بنظرم کتاب خوبیه، استفاده از قانون‌های این کتاب به مهارت نیاز داره اینکه بدونی تو چه موقعیتی ازش استفاده کنی تا نتیجه خوبی بگیری
محسن جهانی
۱۴۰۳/۲/۷
کتاب خیلی تاثیرگزار وپرمفهوم وعمیق درمورد مسایل مختلف که پیشنهادمیکنم حتما بخونید نخوندنش باعث میشه بفهمی وبدونی چکارکنی درمورد زندگیت باافرادمختلف وتصمیماتی که میگیری
مهدی رادمرد
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
این کتاب ارزشمند است اما اگر تا این حد خلاصه نمیشد اثر فوق العاده‌ای پدید می‌آمد به نظرم به طور حرفه‌ای خلاصه نشده اما راوی بسیار توانمند است و نقطه قوت این اثر همین است
Rasta
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
کتاب خوبی بود قوانین قدرت رو کاملا صحیح تعریف می‌کنه ولی توضیحاتش کامل و مفهومی نیست و خیلی جالب تعریف نمیکنه
انگار از کتابی دیگه رونویسی شده بخش هایی از کتاب دیگه رو تعریف میکنه
مشاهده همه نظرات 165

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.