معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

سعی کنید هر روز، ساعت پنج صبح بیدار شوید! رابین شارما در خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها به شما وعده می‌دهد که با ایجاد همین عادت کوچک، قهرمان خلاقی که در اعماق وجود هر کدام از ما خفته است، بیدار خواهد شد. او در این کتاب پرفروش، راهنمای رسیدن به موفقیت را در اختیار مخاطبانش قرار داده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

کارآفرین جوانی که زندگی‌اش در آستانه‌ی فروپاشی و شکست قطعی است، به‌عنوان آخرین امید برای یافتن راه نجات، قدم به کنفرانسی انگیزشی می‌گذارد. هم‌زمان با او، یک بی‌خانمان و یک هنرمند نیز قدم به این کنفرانس می‌گذارند و یکدیگر را در آن‌جا ملاقات می‌کنند. رابین شارما (Robin Sharma) سخنان خود را در خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها (The 5 AM Club) با روایت این داستان آغاز می‌کند. ماجرای کنفرانسی که سخنرانش در صحبت‌های خود به این موارد اشاره می‌کند: «بسیاری از افراد خوب، خود را به مشاغلی معمولی محدود می‌کنند... هرکسی که در این سالن حضور دارد، می‌تواند به یک انسان قدرتمند تبدیل شود.» اما آنچه مهم است و در اولویت قرار دارد، این است که چنین تفکرات و نظراتی چطور قابل تحقق در زندگی واقعی هستند؟ رابین شارما در خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها، نکات و بحث‌های خود را در قالب داستان این کنفرانس و افراد شرکت‌‎کننده در آن، جلو می‌برد.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

رابین شارما در خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها، نسخه‌ی پیشنهادی خود برای تبدیل شدن به فردی موفق و بزرگ را در اختیار ما می‌گذارد. او ساعت پنج صبح را فرصتی طلایی برای سروشکل دادن به زندگی یک فرد موفق می‌داند. ساعت پنج صبح، زمانی است که اکثر دیگر افراد خوابیده‌اند و ما قادر خواهیم بود بدون حواس‌پرتی و موانع ذهنی، روی زندگی و اهدافمان تمرکز کنیم. در این بازه‌ی زمانی، ما در اوج قدرت خود به سر می‌بریم و امکانات بسیاری در اختیارمان قرار دارد. رابین شارما اعتقاد دارد با عمل کردن به دستورالعملی که در خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها طرح کرده، هر شخصی، در هر سطحی، قادر به برداشتن گام‌هایی بزرگ و قدرتمند برای رسیدن به موفقیت خواهد بود. برای مثال در بخشی از کتاب متوجه می‌شویم که مرد بی‌خانمان، درواقع یک تاجر موفق است که با عمل کردن به راهکارهای این کنفرانس، زندگی‌اش متحول شده!

خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها را نشر صوتی آوانامه با صدای مهبد قناعت پیشه و براساس ترجمه‌ی مهدیه شعبانی فقفوری منتشر کرده و نسخه‌ی متنی کتاب را نیز انتشارات مات به چاپ رسانده است.

جوایز و افتخارات خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سرتاسر دنیا
  • کتاب پرفروش آمازون در بخش کتاب‌های مربوط به مدیریت زمان
  • کتاب پرفروش آمازون در بخش کتاب‌های مربوطه به موفقیت شخصی و حرفه‌ای

در نکوداشت خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

  • کتابی که زندگی شما را از این رو به آن رو می‌کند. این کتاب دروازه‌ی ورود شما به قلمروهای بدیعی از شادی، آرامش و خوشبختی خواهد بود. (آمازون)

خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

گوش سپردن به خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها را به مخاطبان کتاب‌های انگیزشی و موفقیت توصیه می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها می‌شنویم

قدم اولِ آگاهی بیشتر، دگرگون ساختن و توانایی بهتر دیدن مسائل است. وقتی دانش بیشتری داشته باشیم، توانایی دست‌یابی به موفقیت‌های بزرگ‌تری را خواهیم داشت. تمامی قهرمانان و شخصیت‌های برجسته‌ی دنیا، یک ویژگی مشترک دارند. آن‌ها افرادی محتاط هستند. نودوپنج درصد از افراد، به دلیل اینکه می‌خواهند کارها را سریع‌تر انجام دهند، توجهی به جزئیات ریز نمی‌کنند. آن‌ها به جای جزئی‌نگری، ذهنیتی مبتنی بر سطحی‌نگری دارند. پنج درصد افراد استثنایی، ماه‌ها را به تکمیل جزئیات اختصاص می‌دهند. وقتی صحبت از تسلط و چیرگی در کاری باشد، جزئیات کوچک اهمیت زیادی پیدا می‌کنند.

کارآفرین سؤال کرد که آیا این فلسفه، در زندگی شخصی نیز صادق است؟ مرد میلیاردر به او گفت که چنین افرادی معمولاً زندگی شخصی به‌هم‌ریخته‌ای دارند. آن‌ها نکاتی را می‌بینند که دیگران قادر نیستند آن‌ها را مشاهده کنند. دیگران درک اشتباهی از آن‌ها دارند و تصور می‌کنند زندگی کردن با آن‌ها دشوار است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
قسمت اول
32 دقیقه
قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها
نویسنده
مترجممهدیه شعبانی فقفوری
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر چاپیانتشارات مات
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

Amir
۱۴۰۲/۱۲/۹
این کتاب به نظرم می‌تونه کمک کنه روزتون رو خوب شروع کنید کمی خلاصه تر هست ولی به درد ان هایی میخوره که دوست دارن روز رو خوب شروع کنن
سمیراجعفری
۱۴۰۲/۹/۲۰
برای من سودمند نبود نمیدونم شاید چون خلاصه بود کلا چیز مفید و جدیدی نداشت
خلیل سمندر
۱۴۰۲/۸/۱۷
خوب و مفید است و اونایی متوجه میشن که در مسیری درحال حرکت هستند
علی پراور
۱۴۰۲/۹/۱۰
با دو بار گوش کردن دو قدم به رویاهام نزدیک تر شدم
مهدیه مجیدی
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
خیلی خوب و آموزنده و کاربردی
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.