معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید، اثر پرفروش و تأثیرگذار ناپلئون هیل، راهنمایی‌ست برای رسیدن به موفقیت و ثروت. این کتاب حاصل بیش از بیست سال تحقیق و پژوهش بر روی افراد موفق و ثروتمند و شیوه‌های کسب ثروت است. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، اثری کلاسیک در ژانر توسعه‌ی فردی و خودسازی به‌شمار می‌رود و میلیون‌ها نسخه از آن به‌فروش رفته است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

ناپلئون هیل (Napoleon Hill)، پیش از نوشتن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and Grow Rich)، کتابی هشت جلدی به نام «قانون موفقیت» نوشته بود که حاصل مطالعات او بر روی افراد ثروتمند و موفق زمان خودش بود. ناپلئون هیل تحقیقات خود در باب اصول و قوانین رسیدن به موفقیت را ادامه داد و توانست 13 گام و درسِ اساسی برای موفق شدن در تمامی جنبه‌های زندگی بیابد. خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید، این 13 درس را به‌شکلی ساده و شفاف به شما ارائه می‌دهد.

شاید بتوان گفت مهم‌ترین درسی که ناپلئون هیل در این خلاصه کتاب صوتی به آن می‌پردازد، لزوم داشتن یک ذهنیت و نگرش مثبت به جهان و زندگی‌ست. از نظر او، بدون داشتن چنین نگرشی و بدون داشتن ایمان به خود و به جهان، نمی‌توان به موفقیت و ثروت دست پیدا کرد.

ناپلئون هیل مانند بسیاری از دیگر نویسندگان حوزه‌ی توسعه‌ی فردی، به اهمیت ضمیر ناخودآگاه اشاره می‌کند و از ما می‌خواهد با کسب تصور و تصویری دقیق از اهداف زندگی‌مان، از این نیروی لایتناهی موجود در روان‌مان استفاده کنیم. از نظر او، هیچ چیز به اندازه‌ی تخیل و در کنار آن برنامه‌ریزی دقیق نمی‌تواند شما را به سوی موفقیت و ثروت براند.

این نویسنده به اهمیت دانش تخصصی و صحبت کردن با خود نیز اشاره می‌کند و توصیه‌ها و راهنمایی‌های عملی‌ای برای رسیدن به موفقیت و ثروت را در برابر شما می‌گذارد. این کتاب توسط انتشارات مات (با ترجمه‌ی شایسته دستخط گشنی) منتشر شده است و نسخه‌ی صوتی آن را نشر صوتی آوانامه به گویندگی مهبد قناعت پیشه تهیه کرده است.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

  • کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، بهترین کتابی است که تاکنون در مورد موفقیت نوشته شده است. این کتاب باعث شد من از هیچ، تبدیل به یک میلیونر شوم. (برایان تریسی، نویسنده‌ی مشهور و پرفروش آمریکایی)

  • من این کتاب را هر دو یا سه سال می‌خوانم تا بتوانم نیرویم را دوباره به دست بیاورم. (دیموند جان، تاجر و سرمایه‌گذار آمریکایی)

  • کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، ایده‌ها، تعاریف و توضیحاتی را در خود دارد که شما را به پاسخ می‌رسانند. (جفری گیتومر، نویسنده)

  • من کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را در سال‌های دبیرستان خواندم و این کتاب دید متفاوتی به من داد و باعث شد باور کنم هر آنچه می‌خواهم را می‌توانم به دست بیاورم. (ساموئل تروت کاتی، کارآفرین و رستوران‌دار آمریکایی)

خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت علاقه‌مندید و می‌خواهید هرچه زودتر ثروتمند شوید، شنیدن کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید می‌شنویم

دو نوع دانش وجود دارد: یکی دانش عمومی و دیگری دانش تخصصی‌ست. دانش عمومی هرچقدر هم از نظر کمیت و تنوع زیاد باشد، در انباشت پول کاربرد چندانی ندارد. تمرکز آموزش و پرورش در مدرسه و دانشگاه بر ارائه‌ی دانش عمومی به دانشجویان است. دانش عمومی مفید است، اما تأثیری در جذب یا انباشت ثروت در زندگی شما ندارد. اگر می‌خواهید پول به دست آورید باید دانش تخصصی داشته باشید. افرادی که دانش عمومی دارند، رده‌های پایین سلسله‌مراتب تجارت را اشغال می‌کنند. در حالی که متخصصان برای پر کردن جایگاه‌های مدیریت عالی در نظر گرفته می‌شوند. فردی که دامنه‌ی دانش عمومی گسترده‌ای دارد، شاید بتواند با بهینه‌سازی بقای خود از پس زندگی بر بیاید، اما نمی‌تواند با متخصصان رقابت کند. دانش، قدرت بالقوه‌ای‌ست که در جذب پول به شما کمک نمی‌کند. برای جذب پول، باید دانش تخصصی داشته باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
42 دقیقه
بخش اول
39 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید
نویسنده
مترجمشایسته دستخط گشنی
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر چاپیانتشارات مات
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

yekta
۱۴۰۳/۱/۱۶
این کتاب زندگیه من رو تغییر داد یکی از مزایا هاش اینه که به طور خلاصس و قسمت‌های مهم بیان شده و لازم نیست زمان زیادی صرف گوش دادن کتاب اصلی بکنید و اینکه با توجه به مطالبی که توش بیان میشه دیدگاه شما نسبت به پول و زندگی تغییر میکنه و به اگاهیه بزرگی میرسید حتما این کتاب رو تهیه کنید خیلی مفیده
میثم زرندی پور
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
ناپلئون هیل بهترین کتاب ها رو نوشته و راه های کاربردی داخل کتاب هایش ارائه کرده که میشه در زندگیمون به کار ببریم و از نظر مالی پیشرفت کنیم
Mahdiamiri
۱۴۰۲/۸/۱۸
این کتاب بسیار آموزنده و از تجربیات بالا برخورد دار است هرکس که این کتاب را بخواند طرز فکرش تغییر خواهد کرد
بی نام
۱۴۰۳/۱/۴
در کل عالی بود... مکمل کتاب قانون موفقیت هست. حتما در کنارش این کتاب قانون موفقیت هم بخونید و حتما عملی کنید.
نسرین شهابی
۱۴۰۲/۹/۱
باسلام خلاصه کتاب بود ولی زیادی خلاصه بود به این نتیجه رسیدم که دیگه خلاصه و سبکتو خرید نکنم درکل خوب و مفید بود
امیر
۱۴۰۲/۹/۲۴
کوتاهه ولی مفیده فکر کنم نسخه خلاصه هستش ولی در کل میتونی هر روز گوش بدی توی تایم رانندگی
😎Cr7 Cr7
۱۴۰۲/۸/۱۳
حرف نداره. عالیه درجه یک. واقعا با اندیشیدن میشه هر کاری کرد.
مصطفی محمودنژادی
۱۴۰۲/۸/۱۰
واقعا هر شخصی حداقل یه بار باید این کتابو مطالعه کنه
شاهان
۱۴۰۳/۱/۲۰
باید عمل کنید تا به نتیجه برسید کلا‌ کتاب خوبیه
حامد علیزاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
خیلی دیر برای معالعه این کتاب اقدام کردم
بهنام لطفی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بسیار عالی و آموزنده بود واقعا لذت بردم.
محسن کرمی
۱۴۰۲/۱۲/۴
عالی و درجه یک بسیار قوی
محمد شفیعی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
خیلی خلاصه بود در کل مفید
بهناز جوادی
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
کتاب خیلی خوبی هست و توصیه میشه
سعید صادقیان
۱۴۰۲/۹/۲۹
فوق‌العاده و باید همه‌ بخونن‌ به‌ نظر من
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.