معرفی و دانلود کتاب فلسفه موفقیت: هفده درس جدید و ناب

عکس جلد کتاب فلسفه موفقیت: هفده درس جدید و ناب
قیمت:
۵۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فلسفه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فلسفه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فلسفه موفقیت: هفده درس جدید و ناب

ناپلئون هیل، نویسنده‌ی کتاب فلسفه موفقیت، زندگی خود را وقف مطالعه‌ و رسیدن به جواب این سؤال کرد که چه چیزی باعث موفقیت واقعی یک فرد می‌شود؟ پس از تجزیه و تحلیل الگوی زندگی بیش از 500 نفر از بزرگترین و مهم‌ترین افراد در قرن بیستم، تحقیقات جامع او ثابت کرد که جوهر موفقیت در 17 اصل نهفته است. به گفته‌ی این نویسنده‌ی پرفروش، 17 اصل مشترک جهانی، در کنار هم فرمولی خطاناپذیر هستند که شما با اجرایشان قطعاً به آنچه که آرزویش را دارید، خواهید رسید.

درباره‌ی کتاب فلسفه‌ی موفقیت

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) نویسنده‌ی کتاب فلسفه‌ی موفقیت (Napoleon Hill's Philosophy of Success) که از پرفروش‌ترین‌های وب‌سایت آمازون است، جمله‌ی بسیار معروفی دارد. او می‌گوید: «هر آنچه را که ذهن انسان می‌تواند تصور و باور کند، قطعاً می‌تواند به آن برسد». آیا تابه‌حال به معنای این جمله‌ی ساده اندیشیده‌اید؟ با کمی دقیق شدن در این جمله درمی‌یابید که پیروزی و موفقیت از دسترس هیچ‌کس خارج نیست و نمی‌توان به‌چشم رویایی دست‌نیافتنی یا آرزویی دور از ذهن به آن نگریست. هیل در کتاب پیش رو به شما هفده اصل جهانی و بسیار مهم را می‌آموزد که با پیروی از آن‌ها، به موفقیت‌ خواهید رسید.

معرفی و دانلود کتاب فلسفه موفقیت

ناپلئون هیل در سال 1952 با همکاری یکی از طرفدارانش به‌نام کلمنت استون، بنیادی را با نام خودش پایه‌گذاری کرد که در آن افرادی به‌منظور آموزش فلسفه‌ها و عقاید او دوره‌هایی را می‌گذراندند. کتاب پیش رو مجموعه‌ای از هفده سخنرانی است که در اوایل کار مؤسسه منتشر شده بودند، اما تا سال‌ها پس از مرگ هیل، مکان نگهداری آن‌ها نامشخص بود. در کتاب فلسفه‌ی موفقیت، شما متن این سخنرانی‌ها را خواهید خواند و با گذراندن این دوره‌ی انحصاری مجازی که توسط بنیاد ناپلئون هیل ارائه شده بود، نحوه‌ی کسب 17 مهارت مهم را خواهید آموخت. این کتاب یک راهنمای جامع برای موفقیت و خودسازی‌ست که با استفاده از آن در مدت کوتاهی به موفقیت خواهید رسید.

دکتر هیل از پیشتازان حوزه‌ی موفقیت و خودسازی در ادبیات آمریکا بود و از معروف‌ترین آثار وی می‌توان به کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» اشاره کرد که پرفروش‌ترین کتاب خودیاری تاریخ است. وی در سخنرانی‌های خود که در کتاب فلسفه‌ی موفقیت منتشر شده‌اند، تمامی 17 مهارت مهم جهانی را به‌صورت کامل و دقیق شرح و بسط داده است. او به خوانندگان خود یادآوری می‌کند که انسان‌ها به‌ندرت براساس میل باطنی و خواسته‌های خود زندگی می‌کنند و قوانین مخصوص به خود را دارند. اغلب ما تمام عمر از یکدیگر تقلید می‌کنیم و همیشه در حسرت زندگی دیگران هستیم. کافی‌ست نگاهی دقیق‌تر به اطرافیان، دوستان یا آشنایان خود بیندازیم تا این الگوهای اشتباه را مشاهده کنیم. اما اندیشه‌ی درست و داشتن تفکر دقیق از مهارت‌های بسیار مهمی‌ست که باید آن را به دست آورد تا شیوه‌ی زیستمان از «کاملاً اشتباه» به «درست» تغییر کند.

انتشارات نسل نواندیش کتاب فلسفه‌ی موفقیت را با ترجمه‌ی فاطمه باغستانی و حمید ثنائی چاپ و منتشر کرده و در اختیار خوانندگان علاقه‌مند قرار داده است.

کتاب فلسفه‌ی موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب دکتر هیل را به همه‌ی کسانی‌که به‌ دنبال کسب مهارت‌های واقعی زندگی و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ هستند، توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب فلسفه موفقیت: هفده درس جدید و ناب می‌خوانیم

خودت را در آغوش بگیر، زیرا اکنون زمانش رسیده است که کمی درباره‌ی خودت و آینده‌ات گپ بزنیم. ما مسیر طولانی‌ای را به‌سمت شادمانی طی کرده‌ایم و اکنون به دروازه‌ی دوازدهم رسیده‌ایم و باید از آن عبور کنیم. بالای این دروازه نوشته شده است: «بودجه‌بندی زمان و پول». پس از گذر از این دروازه خواهیم دانست که چطور بیشترین بهره را از زمان خود ببریم و چطور پولی کسب کنیم و آن را در خدمت هدفی اصیل درآوریم.

اجازه دهید کمی صبر کنیم و بر دانشی که در طول فصل‌های قبل بر آن مسلط شدیم، تأمل کنیم. اگر دانشجویانی مشاهده‌گر باشیم، قطعاً دانش مفیدمان خیلی بیشتر از فارغ‌التحصیلانی است که چهار تا شش سال آموزش دانشگاهی دیده‌اند. ازطرفی دانش ما نظری نیست، زیرا مردانی با تجربه‌های عملی این دانش را در اختیارمان قرار داده‌اند. آن‌ها از طریق آزمون و خطا به تجربه‌هایی غنی رسیده‌اند. همه‌ی چیزهایی که ما از تجربیات این افراد آموخته‌ایم بسیار مهم‌اند، اما اکنون به جایگاهی رسیده‌ایم که باید دیگران و دستاوردهایشان را فراموش کرده و توجه خود را به شما و آینده‌تان متمرکز کنیم.

حالا وقت شماست. شما با برخی حقایق رودررو هستید که شاید خوشایند نباشند، اما اجازه دهید جسورانه با این حقایق روبه‌رو شویم. بله، همه‌ی ما بهانه‌هایی داریم، اما به یاد داشته باشید که توجیه و بهانه شما را به خواسته‌هایتان نمی‌رساند. از خودتان این سؤال را بپرسید: آیا موفقید یا شکست‌خورده؟ اگر شکست‌خورده‌اید، هیچ توجیهی نتیجه را تغییر نمی‌دهد، زیرا دنیا یک چیز را نمی‌بخشد و آن شکست است. دنیا موفقیت‌ها را می‌خواهد، دنیا موفقیت‌ها را ستایش می‌کند، اما زمانی برای شکست ندارد. تنها راهی که انسان می‌تواند شکستش را جبران کند این است که بادبان‌هایش را از طریق خودانضباطی ترمیم کند تا شرایط زندگی‌اش او را به‌سوی موفقیت رهنمون سازد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1: قطعیت هدف
2: اتحاد مغز متفکر
3: معنای ایمان
4: سی ویژگی شخصیت دلپذیر
5: طی کردن یک مایل بیشتر
6: ابتکار عمل شخصی
7: خودانضباطی
8: توجه کنترل‌شده
9: اشتیاق
10: چشم‌انداز خلاقانه
11: آموختن از سختی و شکست
12: بودجه‌بندی زمان و پول
13: نگرش ذهنی مثبت
14: تفکر دقیق
15: سلامت جسمانی عالی
16: همکاری
17: نیروی عادت کیهانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فلسفه موفقیت: هفده درس جدید و ناب
نویسنده
مترجمحمید ثنائی، فاطمه باغستانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-622-220-738-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فلسفه موفقیت

مجید تنکابنی
۱۴۰۳/۱/۱۶
واقعاً کتاب جالبی برای شروع و انتخاب چیزها در لحظه هست. بزرگترین عامل که نمیتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم، نداشتن امید، نداشتن ایمان و تعلل زیاد در کارهای هست که باید از همین لحظه شروع کرد،... گاهی مکس زیادی برای بالا رفتن مسیر موفقیت میکنیم و بی جهت به دور ورمان نگاه میکنیم، با آرزوی موفقیت برای خودم و تمام خوانندگان این کتاب
Javid Amini
۱۴۰۳/۱/۲۳
در این کتاب، هیل به بررسی اصول و راه هایی که به موفقیت در زندگی می انجامد، می پردازد. او از تجربیات شخصی خود و از دیدگاه هایش در مورد موفقیت، رهبری، و اهمیت اعتماد به نفس بحث می کند. این کتاب مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته و به عنوان یک منبع انگیزشی و راهنمایی برای دستیابی به موفقیت در زندگی شناخته می شود.
نادیا شکوری
۱۴۰۳/۱/۱۵
به نظرم برای تغییر خط فکری و مسیر کاری و درآمدی نیاز به این داریم که کتاب‌هایی مثل این رو هر روز مثل قرص مصرف کنیم تا نظام باور و ارزشی که از کودکی در ما شکل گرفته و دستیابی به موفقیت مالی و شغلی رو با ترس‌ها و تردید و اگر و شایدها مواجه کرده رو تغییر بدیم
نجم الدین توماج نیا
۱۴۰۳/۱/۵
تقریبا اکثر کتاب‌های ناپلئون هیل رو دارم. راهکارهایی که ارائه میده چه این کتاب چه کتاب‌های دیگه واقعا باعث پیشرفت در زنگی میشه. حتی اگه همه قوانینش رو هم نتونی اجرا بکنی و برخی رو تو زندگی استفاده کنی زندگی بهتر از قبل میشه.
حسین محمدوند هلیلا
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
سلام حال دلتون خوش
کتابی ناثیر گذار و پر از نکته و راهکار‌های قابل اسنفاده برای پیشرفت در زندگی هم کسب و کار و هم شخصیت و هم زندگی
علی بیات
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
کتاب فلسفه موفقیت با ارائه راهکارهای عملی بهترین مسیر‌های حرکت و پیروزی را به مطالعه کنندگان آن منتقل می‌کند.
مرتضی خاوری
۱۴۰۳/۱/۹
کتاب خوبی بود. واقعا عواملی را که تعریف کرده بود میشود در زندگی با برنامه ریزی پیاده کرد.
مسعود احمدی
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
صدای گوینده شاید کمی خسته کننده باشه اما بسیار کتاب خوبی هست
amir parhizi
۱۴۰۳/۱/۲۹
سلام. جدید‌ترین کتابی که در زمینه موفقیت منتشر شده و خیلی خوب بود.
سیمین فغانی
۱۴۰۳/۱/۲
خواندن این کتاب رو به همه دوستان کتابراه توصیه میکنم خیلی خوبه
مهران معصومی
۱۴۰۲/۱۱/۷
سلام، این کتاب ارزش خوندن داره واقعا حال آدم رو تغییر میده
امین خوش نیت
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
کتاب فوق العاده زیبا و ارزشمندی است پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید
روح اله جهان بین
۱۴۰۳/۱/۲
خوب و مفید برای موفقیت
حامد علیزاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
بهترین گزینه برای انتخاب موفقیت
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب فلسفه موفقیت

برای دریافت کتاب فلسفه موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.