معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خود مقدس شما: آزاد بودن را انتخاب کنید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خود مقدس شما: آزاد بودن را انتخاب کنید
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خود مقدس شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خود مقدس شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خود مقدس شما: آزاد بودن را انتخاب کنید

وین دایر نویسنده‌ای پرفروش و یکی از بزرگ‌ترین استادان معنوی جهان بود. او در خلاصه کتاب صوتی خود مقدس شما غنای جهان درون را به مخاطبین خود نشان داده و ایشان را به کشف سطوح عمیق‌تر خویشتن‌شان سوق می‌دهد.

درباره خلاصه کتاب صوتی خود مقدس شما:

وین دایر در میکروکتاب صوتی خود مقدس شما (Your Sacred Self) نشان می‌دهد که در هر انسانی، قدرت و اراده‌ای عظیم برای تغییر وجود دارد. آدمی برای دستیابی به مطلوب خود در زندگی تنها باید این قدرت درونی بی‌کران را کشف کند و آن را در جهت دستیابی به خواسته‌های خود، به خوبی پرورش دهد. این قدرت درونی به زعم دایر، همان نیروی الهی است؛ جنبه‌ای مقدس از وجود که در یک یک ابنای بشری به ودیعه نهاده شده است.

اثر حاضر به شما کمک می‌کند که باورهای کهنه و کلیشه‌ای را دور بریزید و دنیا را از منظری تازه بنگرید. وین دایر با ارائه‌ی یک برنامه‌ی سه‌مرحله‌ای، به شما در مسیر دستیابی به درکی جدید از خودآگاهی یاری می‌رساند. به واقع، اساس نگرش او در این کتاب بر پایه‌ی این فرض است که اهمیت جهان درون به مراتب بیشتر از جهان بیرون است. آدمیان اغلب از زندگی در رنج‌اند و از مصائب آن شکوه دارند. وین دایر می‌گوید که این شرایطْ معلول بیش از اندازه بها دادن به وقایع بیرونی است.

او با سوق دادن شما به سمت گوهر الهی وجودتان و با فراخواندتان به خودنگری و خودشناسی، امکان نیل به سعادتی عظیم و آرامشی باورنکردنی را برایتان فراهم ساخته است. پیام کتاب او در عین سادگی، مهم و اثرگذار است: برای رهایی روح خویش از بند تعلقات بکوشید و اینگونه، «آزاد بودن را انتخاب کنید.»

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی خود مقدس شما:

- راهنمایی امیدوارکننده و الهام‌بخش. (Amazon)
- آکنده از عشق و خرد معنوی. (Barbara De Angelis)
- دایر در این کتاب ما را به سوی آزادی معنوی هدایت می‌کند. (Marianne Williamson)

خلاصه کتاب صوتی خود مقدس شما مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر را به عموم علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری و خودشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

با وین دایر بیشتر آشنا شویم:

وین دایر (Wayne Dyer) نویسنده‌ای پرفروش و سخنرانی مشهور در حوزه‌ی خودیاری است. اغلب آثار او از علائق معنوی عمیق نویسنده‌شان خبر می‌دهند. مجله‌ی واتکینز در سال 2011 وین دایر را به عنوان سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد. مشهورترین اثر او کتاب «قلمرو اشتباهات شما» نام دارد که نخستین بار در سال 1976 به چاپ رسید و پس از مدت کوتاهی، بدل به یکی از پرخواننده‌ترین آثار انگیزشی شد. نوشته‌ها و سخنرانی‌های وین دایر مملو از شور و عاطفه‌اند. او به راستی دلسوز مخاطبین خود بود و علاقه داشت آنچه را که به گمان خود از حقیقت دریافته، با دیگران نیز به اشتراک بگذارد. از دیگر آثار اوست: «چگونه عاشقانه زندگی کنیم، قدرت تعادل، آرزوهای تحقق‌یافته.»

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی خود مقدس شما می‌شنویم:

شک می‌تونه تأثیرات زیادی تو زندگی شما بذاره. اما بخش تخریب‌کننده‌ی شک، پذیرفتن اون تو سیستم اعتقادی شماست که اجازه نمی‌ده درباره‌ی راه‌های دیگه فکر کنید. زمانی که شک رو کنار می‌ذاریم راه حل‌هایی خلق می‌کنیم تا به فراسوی آنچه که ممکن می‌دونیم سفر کنیم. برای اینکه به بخش مقدس خودتون سفر کنید، باید از مانعی به نام تردیدها عبور کنید. برای این کار هرگز عبارت‌هایی رو که از شک سرچشمه می‌گیرن به زبون نیارید. این جملات رو نگید: «به اندازه‌ی کافی بااستعداد نیستم. نمی‌تونم از پس کارام بر بیام. برای این کار محدودیت‌هایی وجود داره.» اگه کارایی انجام بدید که از شک دور هستن، می‌تونید به نیروی الهی خودتون نزدیک بشید. خود مقدس شما با شک بیگانه‌ست و هیچ محدودیت و مرزی نداره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره‌ی کتاب و نویسنده
2 دقیقه
مقدمه
39 دقیقه
فصل اول: آگاه هستم که می‌توانم در هر لحظه تصمیم بگیرم
26 دقیقه
فصل دوم: از تردیدها فاصله بگیرید
29 دقیقه
فصل سوم: غلبه بر نفسانیت
4 دقیقه
فصل چهارم: حرکت به سوی دنیایی فارغ از نفسانیت
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خود مقدس شما: آزاد بودن را انتخاب کنید
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی خود مقدس شما

ناهید دبیری
۱۴۰۱/۸/۳
این کتابو موقعه‌ای پیداکردم؛ که به شدت؛ نا امید و خسسسته بودم؛ خسته از زندگی؛ و این کتاب مانندیه رفیق شفیق بسیار آرومم کرد و امیدوار؛ قبل ازگوش کردن به این کتاب چند روز بود که همش گریه میکردم؛ و مشکل زندگیم واقعأ داغونم کرده بود؛ این کتاب بینظیر مانند یه معجزه؛ آروم و امیدوارم کرد؛ خدا آقای وین و دایر بیامرزه با این کتاب معجزه گرش؛ ازکتابراه دوست همیشگیم؛ ممنونم؛ واین کتابوبه تمام دوستان پیشنهادمیکنم؛ برای همه؛ واقعأ ارامش بخشه؛ مخصوصأ باخوانش فوق العاده‌ای که داره ازهمتون سپاسگزارم🌹
فریده بحری
۱۴۰۱/۷/۱۳
سلام
دیدگاه وین دایر در این کتاب در مورد خدا منو شگفت زده کرد استدلال محکمی که همه چرایی‌های ذهنم رو جواب داد
محاله با وین دایر آشنا بشید و زندگیتون بازهم مثل قبل باقی بمونه قلم این انسان شفا بخشه این چیزیه که من به شخصه در زندگیم تجربه کردم توصیه میکنم نه تنها این کتاب فوق العاده رو بخونید بلکه همه آثار وین دایر ارزش بار‌ها خوندن رو داره
باتشکر فراوان
بهنام رحیمی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
جدا از متن کاربردی و گویندگی زیبای این کتاب، نمیدونم‌ چرا و بر چه اساسی تولید کنندگان کتابهای صوتی فکر میکنن همه به صدای موزیک در پس زمینه اونم تک نوازی ویولن علاقه دارن!!؟؟
واقعا سردرد گرفتم و زده شدم از گوش دادن به ادامه کتاب. دائما در پس زمینه به شکل آزار دهنده‌ای به گوش میرسه و بعضی جاها هم قطع میشه.
fatemeh
۱۴۰۲/۳/۲۲
کتاب زیبایی بود و ازش خوندن رو داشت فقط اینکه کلی مطلب مفید و ارزشمند به صورت فشرده در کتاب هست که برای بهرمندی از تموم نکات بنظرم بهتر که چند بار کتاب مطالعه بشه
مهدی قادری
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
خود وین دایر انسان فوق‌العاده هست..
اما این میکرو کتاب از نظر من خیلی خلاصه بود...
به نظرم در مسائل معنوی هرچی بیشتر تفصیل داده بشه مخاطب بیشتر لذت میبره.. ولی خلاصه خوبی بود
سپیده یارمحمدی
۱۴۰۱/۷/۱۱
وین دایر واقعا نویسنده‌ای هست که به خیلی مسائل ماورایی مسلطه و خوندن کتاباش آدم رو به فکر فرو میبره، به همه پیشنهاد میکنم، واقعا نگاه انسان رو نسبت به مسائل تغییر میده.
زینب غفاری
۱۴۰۱/۵/۲۴
کتابی بسیار عالی و پر محتوا. با خواندن این کتاب با خویشتن الهی خود آشتی میکنیمو عزت نفس از دست رفته مون را به دست میاریم. خواندن این کتاب را به همه توصیه میکنم
وجیهه بهارستان
۱۴۰۱/۳/۶
از جمله کتابهای خاص دکتر وین دایر هست که مخاطبین خاصی دارد.
اگر اهل مراقبه و عرفان هستید حتما به شما این کتاب نفیس را پیشنهاد میکنم
سودابه فرجزاده
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
با سلام و خسته نباشید، این کتاب بسیار مطالب جالب و آموزنده‌ای داره و با بیان شیوای راوی آن، کتاب قابل فهم تر هم شد
خیلی از شما متشکرم.
عباس فتحی
۱۴۰۱/۱/۵
کلا کتابهای و ین دایر رو من می‌پسندم به کسانیکه دنبال امور و مطالب معنوی هستند توصیه می‌کنم مطالعه این کتاب رو
کوروش جنان
۱۴۰۲/۳/۱۶
من خیلی علاقه نداشتم چون معنویاتو کمی با باور‌های شخصیش قاطی کرده من پیشنهادم کتابای الن دوباتن هستش ن این
آرزو حمیدی
۱۴۰۱/۷/۱۱
خواندن و گوش دادن این کتاب زیبا باعث می‌شود باورهای کهنه خودتون دور بریزید و اهمیت جهان درون خودتون رو بهتر بدونید
زیبا حاتمی
۱۴۰۱/۱۰/۴
عالی بود همچنان دوسش دارم تهیشو پیشنهاد دادم به چندنفر و خودمم یک جلد کتاب متنی شو خریداری کردم
پریسا فرهنگ
۱۴۰۲/۳/۱۶
کتابی بسیار عالی و زیبا بود. بسیار ساده و روان بود. ممنون کتابراه
علی فرجی
۱۴۰۱/۴/۲۸
کتاب بسیار خوب با ترجمه‌ای خیلی لطیف و زیبا. تشکر از زحمات شما
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خود مقدس شما

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خود مقدس شما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.